De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard OPPO stopt met ontwikkeling en fabricage nieuwe apparatuur

    OPPO stopt met ontwikkeling en fabricage nieuwe apparatuur

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Mooi balen!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    Dat is heel slecht nieuws. Straks kunnen we met z'n allen alleen maar via een gammele internetverbinding naar onze favoriete films kijken. Nu maar hopen dat in ieder geval Panasonic ook niet de handdoek werpt. Dat merk kan kwalitatief nog het beste wedijveren met Oppo, zo is mijn ervaring.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #4

    Standaard

    Waar staat het van Brexit en de handelsoorlog. In het persbericht staat helemaal geen echte reden waarom ze het doen. Het is gissen. Wellicht te weinig verkocht door het verschil in prijs?

  5. #5

    Standaard

    Mooi balen, dan zal ik toch een paar op voorraad moeten nemen.
    Voor mij zijn de voordelen van een OPPO:
    Je kan het beeld vergroten, vooral handig bij sommige oude DVD’s die niet anamorphic zijn weergeven, de ondertiteling die dan wegvalt kan je dan omhoog schuiven. En het allerbelangrijkste voor mij is: DVD’s die niet engels zijn ondertiteld maar wel ondertiteling CC hebben (ik heb er heel veel van) geeft de OPPO perfect weer.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door navarone Bekijk bericht
    Mooi balen, dan zal ik toch een paar op voorraad moeten nemen.
    Voor mij zijn de voordelen van een OPPO:
    Je kan het beeld vergroten, vooral handig bij sommige oude DVD’s die niet anamorphic zijn weergeven, de ondertiteling die dan wegvalt kan je dan omhoog schuiven. En het allerbelangrijkste voor mij is: DVD’s die niet engels zijn ondertiteld maar wel ondertiteling CC hebben (ik heb er heel veel van) geeft de OPPO perfect weer.
    en bij de 203 kun je nl subs toevoegen
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Waar staat het van Brexit en de handelsoorlog. In het persbericht staat helemaal geen echte reden waarom ze het doen. Het is gissen. Wellicht te weinig verkocht door het verschil in prijs?
    Dat heet journalistiek We hebben onze eigen bronnen gebruikt voor dit nieuwsbericht.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  8. #8

    Standaard

    Ik vind het vreemd dat ze support blijven aanbieden, dat kost alleen maar geld en er komt niets binnen. Ik weet het niet...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    en bij de 203 kun je nl subs toevoegen
    En het makkelijk regiovrij maken voor Blu ray en DVD. Is voor mij enorm belangrijk. Vandaar dat ik geeneens een andere optie heb. Je kan bij stegen de Sony voor 429 kopen. Dus betaal je net zoveel voor het regiovrij maken als de speler bijna....


    jarenlang alleen maar Oppo. Als deze kapot gaat zou ik niet weten welke.....hopelijk houdt deze het nog jaren uit...
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    En het makkelijk regiovrij maken voor Blu ray en DVD. Is voor mij enorm belangrijk. Vandaar dat ik geeneens een andere optie heb. Je kan bij stegen de Sony voor 429 kopen. Dus betaal je net zoveel voor het regiovrij maken als de speler bijna....


    jarenlang alleen maar Oppo. Als deze kapot gaat zou ik niet weten welke.....hopelijk houdt deze het nog jaren uit...
    Je kan bij Stegen ook een zelf gekochte Sony UHD speler regiovrij laten maken, kost rond de €100. Als ik het goed heb, is dat nog goedkoper dan het regiovrij maken bij de Oppo.

  11. #11

    Standaard

    Cambridge Audio reactie op het Oppo nieuws:
    https://techsupport.cambridgeaudio.c...D-Oppo-Digital

    TEST: Cambridge Audio CX UHD
    http://www.areadvd.de/tests/test-cam...r-bildmeister/
    "A man's got to know his limitations", ...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •