De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard TKG: Wonder Woman 3D met slipcover in perfecte staat!

    Ik zoek deze bluray (de R2 Benelux-uitgave, dus) met een perfecte slipcover. In de winkels die ik al bezocht zijn om één of andere reden de slipcovers steeds beschadigd aan de hoekjes. Ik zoek dus een versie (desnoods enkel de slipcover) waar de hoekjes niet gedeukt zijn / geen krassen / etc...

    Stuur me een PB-tje als je deze zou hebben voor mij...

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TomVDJ Bekijk bericht
    Ik zoek deze bluray (de R2 Benelux-uitgave, dus) met een perfecte slipcover. In de winkels die ik al bezocht zijn om één of andere reden de slipcovers steeds beschadigd aan de hoekjes. Ik zoek dus een versie (desnoods enkel de slipcover) waar de hoekjes niet gedeukt zijn / geen krassen / etc...

    Stuur me een PB-tje als je deze zou hebben voor mij...
    Wat is er zo bijzonder aan deze slipcover? Is deze voorzien van een 3D-afbeelding? Ik heb in de afgelopen weken alle slipcovers uit mijn gehele Blu-ray collectie weggegooid juist om de reden dat ze geen enkele functie hebben, inderdaad heel gemakkelijk beschadigd raken en bovendien ruimte innemen. Heb nu ruimte voor minstens 20 nieuwe Blu-rays.
    Ben je al in de Media Markt geweest? Daar zijn Blu-rays met slipcover vaak in plastic beschermfolie verpakt en soms zelfs in hardplastic verpakkingen.
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 12-04-2018 om 09:12
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Wat is er zo bijzonder aan deze slipcover? Is deze voorzien van een 3D-afbeelding? Ik heb in de afgelopen weken alle slipcovers uit mijn gehele Blu-ray collectie weggegooid juist om de reden dat ze geen enkele functie hebben, inderdaad heel gemakkelijk beschadigd raken en bovendien ruimte innemen. Heb nu ruimte voor minstens 20 nieuwe Blu-rays.
    Ben je al in de Media Markt geweest? Daar zijn Blu-rays met slipcover vaak in plastic beschermfolie verpakt en soms zelfs in hardplastic verpakkingen.

    Zo, das zonde! Ik had ze anders wel graag van je willen overnemen....heb je ze nog ergens of zijn ze echt helemaal weg?

  4. #4

    Standaard

    Ze liggen nog in onze eigen papiercontainer die komende dinsdag geleegd wordt, sommigen nog in tact, maar ook een aantal al verscheurd.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ze liggen nog in onze eigen papiercontainer die komende dinsdag geleegd wordt, sommigen nog in tact, maar ook een aantal al verscheurd.
    Als je me een overzicht van titels toe zou willen sturen, graag. Dan wil ik best even kijken of ik ze over kan nemen.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Als je me een overzicht van titels toe zou willen sturen, graag. Dan wil ik best even kijken of ik ze over kan nemen.
    Ik zal kijken wat ik nog voor je kan doen. Ik stuur je wel een persoonlijk bericht, maar heb wel even geduld.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Wat is er zo bijzonder aan deze slipcover?
    Ik vind slipcovers mooier dan enkel de keepcase. Met uw redenering, kan je beter enkel de schijfjes bijhouden en op spindels steken, want de keepcases vragen meer plaats dan de slipcovers errond... Als je gewoon de bluray discs op spindels steekt, kan je 50 blurays kwijt op de plaats van 7 in keepcase .

    Afin, terug on topic. Als iemand deze slipcover nog zou hebben, laat het weten! Ik heb al 5 Mediamartken en 2 Fnacs geprobeerd en overal zijn de slipcovers serieus beschadigd (zelfs al zijn ze nog gesealed. Zo'n plasticje beschermd echt niet tegen beschadiging).

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •