De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1
    "A man's got to know his limitations", ...

  2. #2

    Standaard

    Jammer dat dit programma niet beschikbaar is voor de EU. Ik importeer al deze release via eBay of 3rd party sellers op Amazon & die prijzen swingen echt wel de pan uit... Inclusief verzending & douanekosten kan je voor 1 release al aan €40 liggen. Als je lang genoeg wacht kan je de eerste batch wel al cheaper vinden.

    Ik heb momenteel volgende gekocht hiervan:


    Herbie the Love Bug
    Herbie Rides Again
    Herbie Goes Bananas
    Herbie Goes to Monte Carlo
    Old Yeller
    Operation Dumbo Drop
    Cool Runnings
    The Mighty Ducks - Trilogy
    Honey, I Shrunk the Kids / Honey, I Blew Up the Kid
    Saludos Amigos / The Three Caballeros

    Three Musketeers komt er ook wel in.

  3. #3

    Standaard

    Ik zag dat Parent Trap en Freaky Friday ook uit gingen komen

  4. #4

    Standaard

    Inderdaad helaas voor ons moeilijk aan te komen. Ik heb zelf
    Honey I Shrunk The Kids

    misschien wil ik Honey I Blew Up The Kid en Return to Oz nog eens halen ooit

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Ik zag dat Parent Trap en Freaky Friday ook uit gingen komen
    Correct, zowel de originele als de remake van FF zijn verschenen.
    "A man's got to know his limitations", ...

  6. #6

    Standaard

    Mighty Joe Young zou ik wel willen hebben, maar inderdaad die prijzen zijn al hoog zonder dat ze uberhaupt op je deurmat liggen.

  7. #7

    Standaard

    Ik heb er maar eentje: Saludos Amigos / The Three Caballero. Ik heb er nog wel een paar op het oog maar de prijzen zijn inderdaad erg onprettig. Kent er inmiddels iemand nog nieuwe en goedkopere routes dan via Ebay?

  8. #8

    Standaard

    Disney gaat vanaf 20 mei 2024 stoppen met de Disney Movie Club: https://www.youtube.com/channel/UCEm...Yb9C0I6IcsScIe

    Alhoewel de DMC-releases lastig te krijgen waren voor de niet-Amerikaanse klant (ik heb er een paar via Ebay moeten aanschaffen) hadden ze toch wel de nodige leuke titels. Gezien het feit dat Disney de afgelopen tijd een aantal Disney+ releases op fysieke media heeft uitgebracht is dit ook wel een raar, tegenstrijdig signaal.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Disney gaat vanaf 20 mei 2024 stoppen met de Disney Movie Club: https://www.youtube.com/channel/UCEm...Yb9C0I6IcsScIe

    Alhoewel de DMC-releases lastig te krijgen waren voor de niet-Amerikaanse klant (ik heb er een paar via Ebay moeten aanschaffen) hadden ze toch wel de nodige leuke titels. Gezien het feit dat Disney de afgelopen tijd een aantal Disney+ releases op fysieke media heeft uitgebracht is dit ook wel een raar, tegenstrijdig signaal.
    Ze stoppen een maandje later, namelijk op 20 juni. Hoe dan ook, ze hadden inderdaad de nodige leuke titels die ik best had willen hebben, maar doordat het lastig was om ze aan te schaffen heb ik geen titels gekocht.

  10. #10

    Standaard

    Inmiddels is meer duidelijk over waarom DMC gaat stoppen. Volgens Bill Hunt van The Digital Bits heeft Disney een deal met Sony gesloten om vanaf heden alle home media releases te gaan verzorgen. Niet alleen het distribueren, maar ook het produceren van de releases. Als gevolg hiervan stopt DMC.

    De website van The Digital Bits doet het momenteel niet, maar hier is de link met het bericht: https://thedigitalbits.com/columns/m...ts/022024-1000

  11. #11

    Standaard

    En als Sony dan via de Scandinavische sluipweg die titels hier ook wil uitbrengen, kan dat nog wel eens positief uitdraaien.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    En als Sony dan via de Scandinavische sluipweg die titels hier ook wil uitbrengen, kan dat nog wel eens positief uitdraaien.
    Dat zou mooi zijn.

  13. #13

    Standaard

    En uiteraard knallen de prijzen van allerlei DMC-releases op Ebay weer door het plafond. Ik zat nog wel te kijken naar een paar (minder essentiële) uitgaves maar voor zover ze nog te vinden zijn hebben de prijzen mijn interesse zwaar afgekoeld.

  14. #14

    Standaard

    Tenzij je natuurlijk een echte verzamelaar bent. Die laat zich niet door hoge prijzen weerhouden, toch?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Tenzij je natuurlijk een echte verzamelaar bent. Die laat zich niet door hoge prijzen weerhouden, toch?
    Je hebt "must have's" en "nice to have's". Voor die eerste categorie heb je (tot op bepaalde hoogte) gelijk maar voor die laatste categorie zit er toch wel een bepaalde limiet aan wat ik er aan uit wil geven. En de DMC "must have's" heb ik al lang geleden gekocht.

    Vlak nadat het nieuws bekend werd heb ik trouwens nog wel Swiss Family Robinson weten te bestellen voor een redelijke prijs.

  16. #16

    Standaard

    Ik hoop de Herbie films nog eens voor een mooie prijs bv op Blu-ray te kunnen aanschaffen, welke nu ook nog in de DMC zitten.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik hoop de Herbie films nog eens voor een mooie prijs bv op Blu-ray te kunnen aanschaffen, welke nu ook nog in de DMC zitten.
    Naar aanleiding van deze posting heb ik die gelukkig nog in januari voor een redelijke prijs kunnen kopen. Ik durf de huidige Ebay-prijzen van die titels niet meer eens meer op te roepen...

    Mijn kleine DMC-collectie ziet er trouwens als volgt uit:

    - 20,000 Leagues Under the Sea
    - The Black Cauldron
    - The Black Hole
    - Make Mine Music
    - Melody Time
    - The Love Bug
    - Herbie Rides Again
    - Herbie Goes to Monte Carlo
    - Herbie Goes Bananas
    - Saludos Amigos and The Three Amigos
    - Swiss Family Robinson (nog onderweg)

    En daar zal het ook wel bij blijven vermoedelijk.

  18. #18

    Standaard

    Ik heb alleen deze in huis (Prachtige film trouwens):


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •