De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Onderzoek naar Private Lease

    Beste mensen en autoliefhebbers,

    Momenteel doe ik voor mijn afstuderen onderzoek naar de interesse van consumenten in private lease. Ik ben een vierdejaarsstudent in de richting Commerciële economie aan de Hogeschool van Amsterdam.

    Het doel van mijn onderzoek is om inzicht te krijgen in de wensen en behoeftes van de klanten, om zo de diensten van het bedrijf te verbeteren. Het onderzoek zal ongeveer 5-10 minuten van uw tijd in beslag nemen. Er zal betrouwbaar met uw gegevens worden omgegaan en de resultaten worden geheel anoniem verwerkt.

    Link: https://hva.eu.qualtrics.com/jfe/for...BejWnRUwARtrq5

    Ik wil u hartelijk danken voor uw deelname aan dit onderzoek.

    Ercan
    Einddatum enquête: 18-05-2018
    Ik heb mijn best gedaan om een goede enquête neer te zetten. Als je een vraag hebt of iets niet duidelijk vindt kan je deze aan mij stellen. Ik hoop de 120 vereiste respondenten hiermee te kunnen realiseren.

    -Ik zal jullie na afloop meer laten weten over de resultaten.

  2. #2

    Standaard

    Hoi Ercan,

    succes met je enquête! Is het misschien handiger de enquête te verspreiden op fora over auto’s? Dit is echt een filmsite. Ik heb er verder geen moeite mee, maar ik denk dat je meer respons hebt op sites waar al geïnteresseerden zitten.

    Groet,
    Michael
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    Hi Michael,

    Bedankt voor je input. Ik heb mijn enquête wel op een aantal forums geplaatst, maar zag toevallig dat een aantal bezoekers op deze website een bericht hadden geplaatst over private lease. Misschien dat er veel filmliefhebbers evt. interesse hebben in private lease.

    Ik heb ook nog 140 (385 totaal) respondent nodig, wat het een beetje moeilijk maakt om dit te realiseren en alle beetjes helpen.

    Mvg,
    Ercan

  4. #4

    Standaard

    Ingevuld.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •