De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Avicii: True Stories (Streaming)

    Avicii: True Stories (Streaming)

    Avicii is een briljant muziekant, maar zijn geestelijke en lichamelijke gezondheid lijden erg onder het succes

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Bij het overlijden-stuk zou ik vermoedelijk uit het leven gestapt van maken. Volgens mij is het nog steeds niet officieel bevestigd alhoewel veel signalen die kant op wijzen. Maar zolang het niet officieel bevestigd is, is het nog niet 100% zo.

  3. #3

    Standaard

    Ik vond dit een indrukwekkende documentaire. In de categorie essentiele rockumentaries die nu eens echt iets van de artiest laten zien en niet alleen maar een promofilm zijn voor het laatste album of de laatste tour of het type roddeldocu dat alleen maar met ex-bandleden en kennissen van spreekt.

    True Stories past daarom in het rijtje Some Kind of Monster (Metallica), Cracked Actor (Bowie), Truth or Dare (Madonna, hoewel deze ook wel erg gestaged is toch wel onthullend voor die tijd, de follow up Strike A Pose over de dansers is ook een aanrader), A Life in Pop (Pet Shop Boys), de docu's van Depeche Mode op de CD/DVD reissues en Living with Michael Jackson van Martin Bashir. Must sees voor iedere muziekliefhebber.
    Laatst aangepast door Oakey : 30-04-2018 om 19:59

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Bij het overlijden-stuk zou ik vermoedelijk uit het leven gestapt van maken. Volgens mij is het nog steeds niet officieel bevestigd alhoewel veel signalen die kant op wijzen. Maar zolang het niet officieel bevestigd is, is het nog niet 100% zo.
    http://metro.co.uk/2018/04/26/avicii...nfirm-7501007/
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #5

    Standaard

    Is dit niet een beetje lijkenpikkerij? Hij is net overleden en dan komen ze nu met deze documentaire?. Het is net een geval van cashen over een bekend dood persoon lijkt me, ook al is het misschien goed van opzet. Heb zoiets altijd als er iemand overlijd, dat er dan gelijk een docu is of dat er gelijk cd's etc worden uitgegeven
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 02-05-2018 om 17:59

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Is dit niet een beetje lijkenpikkerij? Hij is net overleden en dan komen ze nu met deze documentaire?. Het is net een geval van cashen over een bekend dood persoon lijkt me, ook al is het misschien goed van opzet. Heb zoiets altijd als er iemand overlijd, dat er dan gelijk een docu is of dat er gelijk cd's etc worden uitgegeven
    Hij is wereldwijd in oktober 2017 uitgekomen, dus dat is geen lijkenpikkerij. Natuurlijk is er wel veel meer belangstelling voor sinds zijn dood.

  7. #7

    Standaard

    Hij staat ook al enige tijd op Netflix

  8. #8

    Standaard

    Erg sneu voor die jongen, maar als ik dat soort muziek maakte zou ik ook depressief zijn.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Erg sneu voor die jongen, maar als ik dat soort muziek maakte zou ik ook depressief zijn.
    Het enige wat hier sneu is, is jouw opmerking.
    Ga de film eens kijken (zonder vooroordelen graag) en bekijk dan eens of je dit nog zo'n geweldige opmerking vindt.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  10. #10

    Standaard

    Tot het nieuwsbericht op het journaal had ik nog nooit van deze knul gehoord.
    Ik blij het nog steeds vreemd vinden dat een plaatjes draaier/mixer met z'n handje in de lucht act zo extreem rijk kan worden...

    Jammer voor hem dat hij een jaar te laat is om bij de "fameuze 27" te horen...
    "A man's got to know his limitations", ...

  11. #11

    Standaard

    Het is ook niet mijn genre maar ik heb stukken laatst op RTL Z gezien en er was duidelijk sprake van een slechte kring om hem heen. Teveel pushen.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Het is ook niet mijn genre maar ik heb stukken laatst op RTL Z gezien en er was duidelijk sprake van een slechte kring om hem heen. Teveel pushen.
    Dat gaat zo bij iedere artiest die nu hot is.In de 90s werd er nog veel verdient met de verkoop van muziek maar nu moet met optreden/draaien tot men een ons weegt.

    Als je in de dance scene nu producer bent word er ook van je verwacht dat je op feesten gaat draaien.Avicii was in wezen een studio mannetje.
    Laatst aangepast door jeroeni : 03-05-2018 om 10:23

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Erg sneu voor die jongen, maar als ik dat soort muziek maakte zou ik ook depressief zijn.
    Hem sound is wel weer door tig DJ/Producers de laatste jaren gekopieerd.Sowieso vind ik dat er in de dance scene creative armoede heerst.
    Zelf luister ik nog wat Drum 'n bass/Breakbeat/Trap achtige dingen maar dan heb je het ook gehad.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    ...Jammer voor hem dat hij een jaar te laat is om bij de "fameuze 27" te horen...
    Beetje rare uitspraak vind ik dit eerlijk gezegd. Nu lijkt het net alsof hij eerder had moeten sterven volgens jou.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •