De resultaten 1 tot 22 van 22 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Captain Marvel (2019)

    Ben zeer benieuwd welke kant deze film op gaat....zouden ze bijvoorbeeld ook een 90's soundtrack hebben ?


    2019's first planned MCU instalment, Captain Marvel, is still an enigma wrapped in a mystery, for the most part.

    We know it'll be set in the '90s, that superhero Carol Danvers (Brie Larson) will have an extremely of-the-time 'Rachel Green from Friends' haircut, that "she will be by far the strongest character" the MCU has witnessed (according to Kevin Feige) and that making a blockbuster set further back in the timeline allows Marvel to bring back a few old faces, like Lee Pace and Djimon Hounsou, who are returning to play villains who both met their maker in James Gunn's 2014 gamechanger, Guardians Of The Galaxy.


  2. #2

    Standaard

    Er zijn wat setfoto's gelekt, oa van een Nick Fury met haar en twee ogen.

  3. #3

    Standaard

    Ja, die heb ik gezien. Een jonge Nick Fury . Dat pak was niet best trouwens, maar daar zal nog wel een uitleg voor komen.

  4. #4
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard Captain Marvel

    Eerste info bekend gemaakt....

    En kijk naar de Skrull's. Die zien er echt uit zoals het hoort...

    https://www.apparata.nl/nieuws/eerst...dgemaakt-28053

    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  5. #5

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Oooooooo.......hier kijk ik wel erg naar uit. En mijn jongste dochter nog meer .

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Vandaag geweest, zeer vermakelijk. Na de mid-credit scène kan ik bijna niet meer wachten op Endgame!

  10. #10

    Standaard

    De nieuwe superheldenfilm Captain Marvel bereikt in het openingsweekend heroïsche cijfers. De film met Brie Larson in de hoofdrol heeft wereldwijd al 455 miljoen dollar opgebracht. Daarmee nestelt de film zich volgens The Hollywood Reporter in de top zes aller tijden. Het is zelfs de hoogste opbrengst ooit voor een film die in maart in de bioscopen uitkwam.

    bron:
    https://www.telegraaf.nl/entertainment/3269458/captain-marvel-brengt-al-455-miljoen-dollar-op.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #11

    Standaard

    Weer een heerlijke film van Marvel, en eindelijk eentje met een vrouw in de hoofdrol (waar mijn jongste dochter erg blij mee was).

    Toch leuk hoe ze steeds een andere benadering weten te vinden voor de films. Vanaf het begin had het verhaal mij te pakken (ondanks dat ik vanwege mijn comics verleden wel een heel goed idee hoe het in elkaar zat), en de voornaamste setting van het verhaal was ook een groot pluspunt voor mij. Het ziet er wederom allemaal prachtig, niets op aan te merken.

    Brie Larson is mij erg meegevallen, vooraf dacht ik dat ze weleens te weinig uitstraling voor de rol zou hebben, maar dat bleek gelukkig ongegrond. Er zitten wel vele links naar naar vorige films in, die zal ik bij de volgende keer dat ik de film op UHD of 3D kijk wel zien.


    Op naar Endgame!

  12. #12

    Standaard

    UK release weer met NL subs. Ook de 4K UHD.

    IMG_0140.jpg
    Laatst aangepast door tmvde : 10-05-2019 om 08:20

  13. #13

    Standaard

    Is me een stuk meer meegevallen dan die afschuwelijke Hellboy-reboot.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #14

    Standaard

    Valt mij op, dat tegenwoordig een maand verschil zit tussen Amerikaanse release en Europese. Is wel irritant. UK uitgave, beetje gevaarlijk om die aan te schaffen met de brexit. Zit ook Duitse taal op, dus Duitse uitgave zal wel gelijk zijn aan de NL en UK editie. Tegenwoordig toch goedkoper met Amazon Duitsland.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Valt mij op, dat tegenwoordig een maand verschil zit tussen Amerikaanse release en Europese. Is wel irritant. UK uitgave, beetje gevaarlijk om die aan te schaffen met de brexit. Zit ook Duitse taal op, dus Duitse uitgave zal wel gelijk zijn aan de NL en UK editie. Tegenwoordig toch goedkoper met Amazon Duitsland.
    Je kunt natuurlijk ook gewoon de Nederlandse uitgave kopen, toch? Bovendien: zo snel loopt dat nog niet met de Brexit.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Je kunt natuurlijk ook gewoon de Nederlandse uitgave kopen, toch? Bovendien: zo snel loopt dat nog niet met de Brexit.
    Laat staan dat je zelfs dan - in het uiterste geval als ze ooit buiten de douane-unie-regels gaan vallen - nog steeds de grens van 22 euro moet passeren voordat de douane om de hoek komt kijken.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Je kunt natuurlijk ook gewoon de Nederlandse uitgave kopen, toch? Bovendien: zo snel loopt dat nog niet met de Brexit.
    De Nederlandse uitgave?
    Ik heb bij zoom.uk de UHD en de 3D (beide met NL ondertiteling en silpcover) besteld voor in totaal inclusief verzenden €49.
    Als ik die bij bij bol bestel ben ik in totaal €80 kwijt.
    Ik zou niet weten waarom ik de Nederlandse zou moeten kopen hoor......

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Je kunt natuurlijk ook gewoon de Nederlandse uitgave kopen, toch? Bovendien: zo snel loopt dat nog niet met de Brexit.
    Ik koop nooit 4K blurays in Nederland. Wat hier €35 kost, kost in Duitsland €27. Wil alleen aangeven dat Duitse versie waarschijnlijk ook NL ondertitels heeft. NL ondertitel is voor mij niet noodzakelijk, het is wel een pluspunt.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    De Nederlandse uitgave?
    Ik heb bij zoom.uk de UHD en de 3D (beide met NL ondertiteling en silpcover) besteld voor in totaal inclusief verzenden €49.
    Als ik die bij bij bol bestel ben ik in totaal €80 kwijt.
    Ik zou niet weten waarom ik de Nederlandse zou moeten kopen hoor......
    Member Dai zegt niets over welke versie hij zoekt (3D, UHD, 2D). De gewone blu-ray kost bij bol.com slechts 22,99 en ja, die zal in de buitenlanden best wel goedkoper zijn. Maar als je niet wil importeren, dan is dat nog altijd een goed alternatief. Bovendien zijn er niet veel liefhebbers zoals jij die én de 3D-versie én de UHD-versie willen hebben. Want die versies zijn bij bol.com inderdaad flink aan de prijs, om niet te zeggen, overprijst. Dan kun je beter een (half)jaartje wachten.

    Zeg Rogue, hoe kom jij trouwens aan dat bedrag van € 49 incl. verzenden? De UDH-versie bij Zoom is £ 24.99, de 3D-versie is £ 19.99, bij elkaar dus £ 44.98. Daar komen dan £ 1.99 verzendkosten bij, dus dat wordt in totaal £ 46.97. De wisselkoers GPB > EUR is op dit moment 1,15, dus dan kom ik op een bedrag uit van € 54,01. En dan heb ik de BTW-verrekening nog niet eens meegeteld.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Member Dai zegt niets over welke versie hij zoekt (3D, UHD, 2D). De gewone blu-ray kost bij bol.com slechts 22,99 en ja, die zal in de buitenlanden best wel goedkoper zijn. Maar als je niet wil importeren, dan is dat nog altijd een goed alternatief. Bovendien zijn er niet veel liefhebbers zoals jij die én de 3D-versie én de UHD-versie willen hebben. Want die versies zijn bij bol.com inderdaad flink aan de prijs, om niet te zeggen, overprijst. Dan kun je beter een (half)jaartje wachten.

    Zeg Rogue, hoe kom jij trouwens aan dat bedrag van € 49 incl. verzenden? De UDH-versie bij Zoom is £ 24.99, de 3D-versie is £ 19.99, bij elkaar dus £ 44.98. Daar komen dan £ 1.99 verzendkosten bij, dus dat wordt in totaal £ 46.97. De wisselkoers GPB > EUR is op dit moment 1,15, dus dan kom ik op een bedrag uit van € 54,01. En dan heb ik de BTW-verrekening nog niet eens meegeteld.
    Gewoon de standaardcode SIGNUP10 van zoom voor 10% korting gebruiken.
    Als iemand niet wil importeren, dan betaal je gewoon teveel. Als je 1 van de 2 koopt, dan ben je ook al een stuk goedkoper uit.
    Natuurlijk ben je goedkoper uit als je een (half)jaartje wacht; als je 3 jaar wacht ben je nog goedkoper uit .....dat is toch logisch.

  21. #21

    Standaard

    Een goede kat in een film is altijd een prima idee.

    Ben Orion van Men in black 1 nog niet vergeten


    Nu dus Goose in Marvel

    Deze scene was wel grappig en herkenbaar voor katteneigenaren ook zijn tweede reactie dat het wel meevalt moest ik wel om lachen.

    spoiler: https://www.youtube.com/watch?v=u0NR...47g6C&index=20 - spoiler

  22. #22

    Standaard

    Gezien in 3d en dat was prachtig. De film zelf vond ik vrij vlak. Weinigs nieuws, alsof je het allemaal al eerder hebt gezien. Mn vriendin vond hem zelfs saai. Ik heb me er mee vermaakt maar ik vond het niet heel bijzonder. Omdat Captain Marvel zo sterk is, werd het ook nergens echt spannend. Veel bombast maar niet zoveel inhoud.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •