De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Hulp gezocht bij script schrijven

    Hey,

    Ik zit in mijn eerste jaar filmschool en bezig aan mijn eindproject voor school. Het is de bedoeling een 4 minuten durende fictie te maken met een duidelijke vertelling. Na vele malen mijn script te hebben herschreven zijn ik en mijn begeleider er nog altijd niet uit geraakt. De deadline komt steeds dichterbij en ben opzoek naar een ervaren scriptwriters die mij misschien kan verlossen van mijn writersblock.

    Hier even een korte inhoud: 2 serveerders in een eetcafé zijn het beu dat ze zo weinig betaald worden en beslissen om een overval te ensceneren op hun café. Ze maken een plan. Ze willen een getuige betrekken bij de overval zodat hun verhaal kan worden geverifieerd door de politie. Ze kiezen voor een vaste klant die al een tijdje verliefd is op Lien. Nu is het probleem dat hij op date is met een andere vrouw en Lien hem maar niet mee krijgt...

    Mocht je willen helpen of iemand kennen met ervaring in script schrijven. Laat het weten dan stuur ik het script door.

    Alvast bedankt,

    Niels

  2. #2
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Lien on me....
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •