Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 153 worden weergegeven.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtg Bekijk bericht
    Hoi Werner, misschien moet ik die ook eens aanschaffen. ik vroeg me nog af of er extra taksen bijkomen omdat het een uk shop is?
    Dat wel ja. En de shop regelt dat spijtig genoeg niet, dat moet je wel even met de lokale posterijen uitvechten. Wel gebruiken ze een goeie koerier (in België: NIET bpost)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb inderdaad erg snel antwoord; volgende week weer in stock!
    top!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dat wel ja. En de shop regelt dat spijtig genoeg niet, dat moet je wel even met de lokale posterijen uitvechten. Wel gebruiken ze een goeie koerier (in België: NIET bpost)
    ok merci. Dan weet ik dat ik nog extra moet bijtellen bij de prijzen.

Standaard

ok merci. Dan weet ik dat ik nog extra moet bijtellen bij de prijzen.
    Bij mij was dat door DHL zelf gedaan en heb ik die schurkenbelasting van 17,50 euro van bpost tenminste niet moeten betalen.

Standaard

Bij mij was dat door DHL zelf gedaan en heb ik die schurkenbelasting van 17,50 euro van bpost tenminste niet moeten betalen.
    good to know. 1 van de maanden eentje bestellen.

Standaard

Ik wilde naast mijn Pioneer UDP-500 een reserve en regiovrije speler. Ik heb vorige week een UB820 gekocht via Amazon als retourdeal voor 336 (normaal 420). Heb deze zelf via Linux en een custom "patch" over de firmware regiovrij gemaakt. Je hebt tevens dan geavanceerde features zoals skippen van diverse intros en externe subs vanaf usb stick. Ook heb je dan het HDR optimalisatiefilter menu van de 9004, aangezien de videochips identiek zijn.

Werkt perfect. De firmware patch is gebaseerd op die van RegioFreedom voor wie die site nog kent.
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    Ik wilde naast mijn Pioneer UDP-500 een reserve en regiovrije speler. Ik heb vorige week een UB820 gekocht via Amazon als retourdeal voor 336 (normaal 420). Heb deze zelf via Linux en een custom "patch" over de firmware regiovrij gemaakt. Je hebt tevens dan geavanceerde features zoals skippen van diverse intros en externe subs vanaf usb stick. Ook heb je dan het HDR optimalisatiefilter menu van de 9004, aangezien de videochips identiek zijn.

Werkt perfect. De firmware patch is gebaseerd op die van RegioFreedom voor wie die site nog kent.
    Werkt deze firmware patch ook voor de UB9004?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Werkt deze firmware patch ook voor de UB9004?
    Denk dat je op https://www.avforums.com/threads/let...eedom.2441584/ moet kijken Rogier.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Panasonic DP-UB824EGK; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Standaard

Interessant, ze hebben dus een oplossing gevonden. Als ik wat meer tijd hebt, ga ik wel even kijken.

Standaard

Dat was een Panasonic DP-UB820EBK
    Ik heb die hier gekocht:

https://www.tps.uk.com/?tab_name=MUL...&choice_type=1

Je krijgt er nog een 4K schijf naar keuze bij.

EDIT is inderdaad nu even out of stock. Ik zou zeggen, mail ze eens hun customer service is buitengewoon goed.
    Ik heb hem ook gekocht. Aantal Regio A blu-rays in mijn collectie groeit en externe subtitles zijn ook handig. Mijn oude 4K speler gaat als reserve op zolder. Als er ooit een productie-stop komt van 4K spelers, heb ik dan nog 1 reserve als deze zou stuk gaan.

Standaard

Ik heb hem ook gekocht. Aantal Regio A blu-rays in mijn collectie groeit en externe subtitles zijn ook handig. Mijn oude 4K speler gaat als reserve op zolder. Als er ooit een productie-stop komt van 4K spelers, heb ik dan nog 1 reserve als deze zou stuk gaan.
    Deze staat nog steeds op mijn radar; heb een 'gewone' versie.
    Ben benieuwd naar je ervaringen met verzenden, douane etc.

Standaard

Deze staat nog steeds op mijn radar; heb een 'gewone' versie.
    Ben benieuwd naar je ervaringen met verzenden, douane etc.
    Ik had donderdag contact met hun opgenomen voor extra info over douane. Ze hebben de tax-free link van hun webshop doorgestuurd. De speler koste op mijn Mastercard afrekening 469,99 euro. Donderdag middag besteld, en paar uur nadien was hij al verstuurd. Dezelfde dag kreeg ik al van DHL een uitnodiging om de BTW en kosten te betalen, dat was 130,81 euro. Gisteren heb ik hem van een DHL koerier ontvangen, dus al bij al vrij snel. Een gratis gekozen 4K film zat er ook bij. Ze steken alles in de originele blu-ray speler doos en daarrond een extra kartonnen doos. Het enigste wat ik had mislezen, ik dacht dat je ook een extra afstandbediening bijkreeg. Maar het was een omruiling van de originele voor een andere niet-panasonic (die licht kan geven). Kan geen kwaad.

Standaard

Ik had donderdag contact met hun opgenomen voor extra info over douane. Ze hebben de tax-free link van hun webshop doorgestuurd. De speler koste op mijn Mastercard afrekening 469,99 euro. Donderdag middag besteld, en paar uur nadien was hij al verstuurd. Dezelfde dag kreeg ik al van DHL een uitnodiging om de BTW en kosten te betalen, dat was 130,81 euro. Gisteren heb ik hem van een DHL koerier ontvangen, dus al bij al vrij snel. Een gratis gekozen 4K film zat er ook bij. Ze steken alles in de originele blu-ray speler doos en daarrond een extra kartonnen doos. Het enigste wat ik had mislezen, ik dacht dat je ook een extra afstandbediening bijkreeg. Maar het was een omruiling van de originele voor een andere niet-panasonic (die licht kan geven). Kan geen kwaad.
    Bedankt! Totaal dus zo'n €600. Ik ga er nogmaals over nadenken. Nog 1 vraagje: bij mijn huidige regiovrije speler moet ik 1 van de 4 gekleurde knoppen kiezen voor de regio; is dat nu ook of hoef je daarvoor niets te doen?

Standaard

Bedankt! Totaal dus zo'n €600. Ik ga er nogmaals over nadenken. Nog 1 vraagje: bij mijn huidige regiovrije speler moet ik 1 van de 4 gekleurde knoppen kiezen voor de regio; is dat nu ook of hoef je daarvoor niets te doen?
    Bij deze speler moet je de lade opendoen, 1, 2 of 3 kiezen en de lade weer dichtdoen.

Standaard

Er is naar mijn weten helaas geen enkele regiovrije speler die bij het lezen van het schijfje automatisch naar de juiste regiocodering wisselt. Op zich is dat niet zo moeilijk, lijkt me.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Standaard

Bij deze speler moet je de lade opendoen, 1, 2 of 3 kiezen en de lade weer dichtdoen.
    Dank! Hij hoeft dus niet helemaal uit, dat is weer een voordeel.

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Er is naar mijn weten helaas geen enkele regiovrije speler die bij het lezen van het schijfje automatisch naar de juiste regiocodering wisselt. Op zich is dat niet zo moeilijk, lijkt me.
    Geen idee of dat technisch ook niet moelijk is; als het makkelijk was, hadden ze het vast al gedaan.

Standaard

ondertussen al paar dagen verder met de speler. Regio wisselen is vrij eenvoudig.
    De externe sub functionaliteit werkt ook. Helaas hangt er ook een nadeel aan. Als de film bvb een extra logo-trailer in de intro heeft, lopen de subs zoveel seconden naast.
    Laatst aangepast door kurtg : 15-02-2025 om 15:25

Standaard

ondertussen al paar dagen verder met de speler. Regio wisselen is vrij eenvoudig.
    De externe sub functionaliteit werkt ook. Helaas hangt er ook een nadeel aan. Als de film bvb een extra logo-trailer in de intro heeft, lopen de subs zoveel seconden naast.
    Met mijn mediaspeler is dat zo verholpen, maar met deze natuurlijk niet. Je moet dus echt het goede ondertitelbestand hebben..

Standaard

Is dat niet aan te passen dan? Een Oppo kan dit wel...

Standaard

Er zijn programmaatjes waarmee je dat op je computer kan aanpassen. Je synchroniseert de eerste ondertitel, de laatste, en alle andere worden automatisch mee gesynchroniseerd.
    Subtitle Editor doet dat bijvoorbeeld.

Als je wil: ik heb nog een bestand met hopen en hopen ondertitels die ik al gesynchroniseerd heb. Als je die van me wil, stuur me via PB even je e-mailadres.

Standaard

Hoi Werner, bedankt voor de tip ivm Subtitle Editor. Eveneens bedankt voor het aanbod, maar voorlopig niet nodig. Voor mij is het eerder films zonder subs waarvan een extra subtitle handig is. Ben momenteel bezig met een inventaris aan het maken van mijn blu-rays waarvan subtitles ontbreken.

Standaard

Hoi Werner, bedankt voor de tip ivm Subtitle Editor. Eveneens bedankt voor het aanbod, maar voorlopig niet nodig. Voor mij is het eerder films zonder subs waarvan een extra subtitle handig is. Ben momenteel bezig met een inventaris aan het maken van mijn blu-rays waarvan subtitles ontbreken.
    Je bedoelt waarschijnlijk: Blu-rays die geen Nederlandse ondertitels hebben? Want ik heb zelf toch heel veel schijfjes in mijn verzameling, en er zijn er maar enkele (vooral Engelstalige) waar geen ondertitels op aanwezig zijn.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Standaard

Engelse subs zijn voor mij perfect. Maar sommige films die ik in Duitsland of Frankrijk heb gekocht, bevatten enkel Duitse of Franse ondertiteling. Alsook sommige oude blu-rays uit de uk, bevatten ook geen subs.

Standaard

Ik heb ook nog een paar Koreaanse waarvan ik niet goed had gekeken of ze ook Engelse subs hadden.

Standaard

bvb ik had de "Best of Volker Schlöndorff [Blu-ray]" gekocht op amazon.de. Staat bij vermeld dat deze Engelse ondertitels heeft. De helft van deze box heeft maar Engelse ondertitels.

Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten