Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
De resultaten 126 tot 134 van 134 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtg Bekijk bericht
    Hoi Werner, misschien moet ik die ook eens aanschaffen. ik vroeg me nog af of er extra taksen bijkomen omdat het een uk shop is?
    Dat wel ja. En de shop regelt dat spijtig genoeg niet, dat moet je wel even met de lokale posterijen uitvechten. Wel gebruiken ze een goeie koerier (in België: NIET bpost)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb inderdaad erg snel antwoord; volgende week weer in stock!
    top!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dat wel ja. En de shop regelt dat spijtig genoeg niet, dat moet je wel even met de lokale posterijen uitvechten. Wel gebruiken ze een goeie koerier (in België: NIET bpost)
    ok merci. Dan weet ik dat ik nog extra moet bijtellen bij de prijzen.

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtg Bekijk bericht
    ok merci. Dan weet ik dat ik nog extra moet bijtellen bij de prijzen.
    Bij mij was dat door DHL zelf gedaan en heb ik die schurkenbelasting van 17,50 euro van bpost tenminste niet moeten betalen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Bij mij was dat door DHL zelf gedaan en heb ik die schurkenbelasting van 17,50 euro van bpost tenminste niet moeten betalen.
    good to know. 1 van de maanden eentje bestellen.

  6. #131

    Standaard

    Ik wilde naast mijn Pioneer UDP-500 een reserve en regiovrije speler. Ik heb vorige week een UB820 gekocht via Amazon als retourdeal voor 336 (normaal 420). Heb deze zelf via Linux en een custom "patch" over de firmware regiovrij gemaakt. Je hebt tevens dan geavanceerde features zoals skippen van diverse intros en externe subs vanaf usb stick. Ook heb je dan het HDR optimalisatiefilter menu van de 9004, aangezien de videochips identiek zijn.

    Werkt perfect. De firmware patch is gebaseerd op die van RegioFreedom voor wie die site nog kent.
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    Ik wilde naast mijn Pioneer UDP-500 een reserve en regiovrije speler. Ik heb vorige week een UB820 gekocht via Amazon als retourdeal voor 336 (normaal 420). Heb deze zelf via Linux en een custom "patch" over de firmware regiovrij gemaakt. Je hebt tevens dan geavanceerde features zoals skippen van diverse intros en externe subs vanaf usb stick. Ook heb je dan het HDR optimalisatiefilter menu van de 9004, aangezien de videochips identiek zijn.

    Werkt perfect. De firmware patch is gebaseerd op die van RegioFreedom voor wie die site nog kent.
    Werkt deze firmware patch ook voor de UB9004?

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Werkt deze firmware patch ook voor de UB9004?
    Denk dat je op https://www.avforums.com/threads/let...eedom.2441584/ moet kijken Rogier.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #134

    Standaard

    Interessant, ze hebben dus een oplossing gevonden. Als ik wat meer tijd hebt, ga ik wel even kijken.

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •