Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 134 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Dit is een schermmenu van iemand bij wie het wel werkt:

    Lijkt me stug dat Regionfreedom dat heeft ingebouwd.
    Je moet daar zo te zien external subs wel aanzetten.
    Zoiets heb jij niet aangetroffen Rogier??
    Nee, ik heb maar drie opties: subtitles, position and size (geloof ik). Misschien krijg je dit wel bij het afspelen van een mediabestand, maar dat heb ik niet getest.

  2. #77

    Standaard

    Loop tegen iets vreemds aan. De speler leest de disc niet. Krijg melding controleer de disc. Ik eject dan de disc en start deze op, en dan speelt de disc wel. Ben nu bezig met herkijken Star Trek Deep Space 9 op dvd, en dacht dat het mogelijk aan de schijfjes lag. Maar met de nieuwe blu-ray Picard doet zich dit ook voor. Iemand anders ook met dit probleem?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #78

    Standaard

    Nog nooit een probleem gehad met een disc (even afkloppen), dus ik herken het gelukkig niet Pieter.

  4. #79

    Standaard

    Tot nu toe speelt hij hier ook alles.

  5. #80

    Standaard

    Mijn Oppo UDP-203 heeft af en toe ook die kuren. Disc eruit halen, speler uitzetten en opnieuw aanzetten en disc er weer in stoppen helpt meestal wel. Geen idee wat het is. Mijn Panasonic DP-UB9004 heeft daarentegen nog nooit een schijfje geweigerd.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #81

    Standaard

    Overigens speelt de speler de disc wel af na eject en opnieuw starten.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #82

    Standaard

    Zou deze speler ooit nog wel weer een keer normaal leverbaar gaan worden?
    Dat t nu nog aan Covid 19 ligt lijkt me geen echt geldig excuus meer.

  8. #83

  9. #84

  10. #85

    Standaard

    Bedankt voor de tips. Moet even wachten helaas, heb net zonnepanelen geplaatst...

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Bedankt voor de tips. Moet even wachten helaas, heb net zonnepanelen geplaatst...
    Ai, deze Panasonic werkt niet op stroom van zonnepanelen, helaas.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #87

    Standaard

    Z'n kleinere broertje kan t wel, heb ik ervaren.
    Bronvermelding graag!

  13. #88

    Standaard

    Kan deze 4K speler ook regio a blu-ray's afspelen? Of zijn er spelers, naast de Oppo die dat wel kunnen?

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Kan deze 4K speler ook regio a blu-ray's afspelen? Of zijn er spelers, naast de Oppo die dat wel kunnen?
    Ik heb een Sony die dat kan, maar die is wel 'gemodificeerd' door Stegen.
    www.stegen.com
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Kan deze 4K speler ook regio a blu-ray's afspelen? Of zijn er spelers, naast de Oppo die dat wel kunnen?
    Ja, cineULTRA Home dit is een Oppo colone met gemodificeerde firmware, waar door deze speler alles kan.
    "A man's got to know his limitations", ...

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Kan deze 4K speler ook regio a blu-ray's afspelen? Of zijn er spelers, naast de Oppo die dat wel kunnen?
    Zie dit bericht:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    In de meeste gevallen werkt het menu trucje: als de disc niet afspeelt wegens de regio, dan druk je op menu (of top menu, dat ben ik even kwijt) en de disc speelt alsnog af. Ik moet de eerste nog tegen komen waarbij dit niet werkt, maar ik heb de speler ook nog niet super lang.
    Ik neem aan dat je deze site bedoelt en dan de stock firmware upgrade? Is niets illegaals aan hoor, regiovrij maken. Je garantie vervalt wel dacht ik?

    Ik ben ook wel benieuwd of iemand dit geprobeerd heeft?

  17. #92

    Standaard

    De NL-se en Duitse Amazon hebben m eindelijk weer op voorraad.
    De Duitse is op dit moment wat goedkoper.

    Die van mij is onderweg!

  18. #93

    Standaard

    Inmiddels een paar discs bekeken maar speler moet waarschijnlijk weer terug.
    Afspelen gaat prima maar afspelen hervatten na een pauze gaat bijna nooit goed.
    Beeld hapert met blokken en andere digitale fouten, loopt regelmatig helemaal vast of gaat vanzelf naar stop.

    Dit gebeurde helaas bij meerdere discs en twee verschillende firmware versies.
    Er stond 1.68 op en is nu 1.69.


  19. #94

    Standaard

    Ik zie dat de update 1.69 inderdaad beschikbaar is. Zijn er meer mensen die problemenen hebben met deze update?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  20. #95

    Standaard

    Had de problemen met beide firmwares.
    1.69 zou problemen met Dolby Vision moeten oplossen.
    Bij mij was er tussen beide geen verschil.
    Had t ook met HDR discs.
    Wijd t dus ook niet aan de firmware maar aan de drive zelf.

  21. #96

    Standaard

    Balen zeg. Ik neem aan dat je deze wel makkelijk kunt ruilen bij amazon?

  22. #97

    Standaard

    Baal zeker. Eindelijk de mogelijkheid om DV (van disc) af te spelen en dan dit.
    Heb er drie kunnen kijken. Birds of Prey and the... was toch wel heel erg mooi!

    En idd de service bij Amazon is uitstekend. Meerdere opties om uit te kiezen.
    De keuze was niet zo moeilijk, wilde deze uiteraard omruilen voor een werkend exemplaar.
    Maar die laat helaas nog wel even op zich wachten. Ergens tussen eind deze en eind volgende maand is de verwachting.
    De defecte is inmiddels retour.

  23. #98

    Standaard

    Dat duurt dan inderdaad nog even, zeker als je eenmaal gezien hebt hoe mooi het kan zijn. Hopelijk komt het met de volgende allemaal goed!

  24. #99

    Standaard

    Tja heb ook tijden met een UB424 gedaan op de 55 inch E6.
    Maar nu die 65 inch E6 er staat wilde ik ook z.s.m. die stap naar het grotere broertje maken...

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Tja heb ook tijden met een UB424 gedaan op de 55 inch E6.
    Maar nu die 65 inch E6 er staat wilde ik ook z.s.m. die stap naar het grotere broertje maken...
    De échte grote broer is natuurlijk de 9004

Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •