Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 134 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Panasonic DP-UB824 4K

    In Duitsland is hij al in de voorbestelling. Ik zag bij MM daar een prijs van € 445. Verder is de handleiding online: https://eww.pavc.panasonic.co.jp/bd/...N_TQBS0213.pdf En via http://www.hifi-forum.de/viewthread-166-10439-5.html is er een link met screenshots van het menu. En via http://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=305030&page=7 is er iemand die een presale-versie heeft. Wellicht kennen jullie deze fora al maar bij deze.

    Aangezien er nog geen topic was, start ik er maar 1. Ik laat de mods vrij in de keuze of ze deze topic willen uitbreiden tot de andere versie's die gaan uitkomen.

  2. #2

    Standaard

    Zijn er al mensen met ervaring met deze speler? Ik las op http://forum.blu-ray.com/showthread....305030&page=28 dat er een update is met Netflix na een eerdere update voor HDR.

  3. #3

    Standaard

    Hier is één van de eerste reviews, van HD Guru. Het betreft de Amerikaanse versie, de DP-UB820:

    PANASONIC DP-UB820 ULTRA HD BLU-RAY PLAYER OFFERS PREMIUM PERFORMANCE

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #4

    Standaard

    En nog één, van High-Def Digest: The Next Oppo: Panasonic DP-UB820 4K Ultra HD Blu-Ray Player

    Don’t shed any more tears over the demise of Oppo. The Panasonic DP-UB820 4K Ultra HD Blu-ray Player steps up to the plate and hits a home run on its first at-bat. With fantastic 4K processing, terrific upscaling, seamless Netflix streaming, razor-sharp 3D playback, and a couple of handy tools to optimize and customize HDR to your personal viewing environment, this high-quality 4K UHD Blu-ray player instantly rises to the top of its field. Once it gets its Dolby Vision firmware update this fall, the UB820 will be the standard bearer for all future 4K UHD machines.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #5

    Standaard

    Vergelijking van de Panasonic DP-UB820 met de Oppo UDP-203 op High-Def-Digest:

    Is the Oppo obsolete? No way! And it won't be for quite some time. So I say, if you're a current (and happy) Oppo owner, hang on to your Oppo UDP-203 Blu-ray player and get as much enjoyment out of it as you can over the next couple of years...unless, of course, you want to make some cool, quick cash on the auction market. Taking the leap over to the Panasonic DP-UB820 right now isn't necessary, unless you're actively pining for that nifty HDR Optimizer, black and white tone curve controls, and out-of-the-box HDR10+ capability. Hopefully, Oppo will make good on its promise to continue to support and update its players for the foreseeable future, but have no fear about making the switch to Panasonic. The UB820 is a high-quality, beautifully designed machine that fluidly and crisply displays HDR and Dolby Vision, and makes your standard Blu-rays and DVDs look better than you can imagine. Am I happy I bought one? No. I'm THRILLED I bought one! And honestly, if someone took away my other two Oppos and replaced them with two Panasonic UB820s, I wouldn't miss the Oppos one bit. But since that's not going to happen, I am more than content to keep and use my Oppo players for as long as they support the latest technology and can keep pace with my viewing habits. You only "need" your Oppo if you have an anamorphic projector and care passionately about SACD and DVD-A, but even if those things don't apply or matter to you, there's still no good reason to get rid of your Oppo player. And there's also no reason to fret about the demise of Oppo. The Panasonic UB820 is more than a viable alternative. So when you’re ready, take the plunge and don’t look back. Yes, Oppo is an old friend, but the Panasonic UB820 is my new best friend.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #6

    Standaard

    Ik zie de Panasonic DP-UB824EG nu bij Amazon.nl staan voor de aantrekkelijke prijs van 395,12 euro.

    Ik heb hem al even op het oog maar zie hem verder voor zo'n 50 à 60 euro meer te koop staan, dus daarom mijn vraag: hoe betrouwbaar zal het zijn om deze 4K-speler via Amazon te kopen, en gaat het hier wel om een Nederlands/Europees model? Wie kan of wil hier wat wijze dingen over zeggen?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  7. #7

    Standaard

    Zal de Duitse verzie zijn, maar ik denk dat die hetzelfde is als de Nederlandse als ik op het type nummer Google(DP-UB824EGK).
    Ze vallen onder Luxemburgs recht, maar in de EU heb je iig 2 jaar garantie, zie ook
    https://www.amazon.nl/gp/help/custom...deId=201909000 bij verkoopvoorwaarden.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #8

    Standaard

    Merk je dat nog ergens aan als het bijvoorbeeld een Duits model is? Of merk je in de praktijk in het gebruik geen enkel verschil met een Nederlands model?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  9. #9

    Standaard

    Het is gewoon een speler gemaakt voor de wereldmarkt. In het menu kun je instellen dat de interface in het Nederlands moet. Verder perfecte speler. Persoonlijk vind ik de beeldkwaliteit van deze speler slagje beter dan die van de oppo 203.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  10. #10

    Standaard

    Op amazon.nl is hij weg, maar op .de staat hij er nog. Prijs incl VAT komt op €385.

  11. #11

    Standaard

    Op Amazon.de heeft hij 1 tot 2 maanden verzendtijd Ik wacht er nog maar even mee dan.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Op Amazon.de heeft hij 1 tot 2 maanden verzendtijd Ik wacht er nog maar even mee dan.
    Als je bestelt, dan heb je 'm in ieder geval voor die prijs. Ik heb 'm ook alvast besteld, dan kan ik er nog over nadenken.

  13. #13

    Standaard

    Tja, het is verleidelijk, want ik zie ze slecht verkrijgbaar in de Nederlandse webshops én duurder.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  14. #14

    Standaard

    Die wachttijd wordt weleens sterk verkort, het is een indicatie. Hij is nu op amazon.de €12 omhoog gegaan, dus € 397....

  15. #15

    Standaard

    Dat is door de omzet belasting die er bij komt zeker? Want ik zie hem nog voor ongeveer 381,- op de site staan.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  16. #16

    Standaard

    Waarom is deze speler trouwens zo slecht leverbaar hier in Nederland? Komt er binnenkort een ander model voor in de plaats? Of gaan de 4K spelers er sowieso al helemaal uit zodra ze eenmaal uitverkocht zijn en houden we niks meer over? Wie kan het me vertellen?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Die wachttijd wordt weleens sterk verkort, het is een indicatie. Hij is nu op amazon.de €12 omhoog gegaan, dus € 397....
    Ik heb hem toch ook maar in bestelling gezet voor dit bedrag Je weet nooit wat de prijzen doen.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Waarom is deze speler trouwens zo slecht leverbaar hier in Nederland? Komt er binnenkort een ander model voor in de plaats? Of gaan de 4K spelers er sowieso al helemaal uit zodra ze eenmaal uitverkocht zijn en houden we niks meer over? Wie kan het me vertellen?
    \


    Theorie, slechte leverbaarheid en vertraagd transport als gevolg corona-crisis?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Dat is door de omzet belasting die er bij komt zeker? Want ik zie hem nog voor ongeveer 381,- op de site staan.
    Ik had amazon gevraagd hoe dat zat. Je ziet de prijs zoals deze in Duitsland geleverd wordt. Daarna halen ze bij het betalen de Duitse VAT eraf, en voegen ze de VAT toe van jouw land.

    Je andere vragen heb over levering heb ik geen antwoord op, maar 4K spelers gaan er zeker nog niet uit.

  20. #20

    Standaard

    Ik heb een nieuwe verwachte bezorgdatum:
    31. juli 2020 - 3. september 2020.
    Lekker ruim genomen ..

  21. #21

    Standaard

    Zal wel augustus worden dus, ben benieuwd...

    Wat heeft jou tot de keuze voor deze specifieke speler gebracht rogue?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Zal wel augustus worden dus, ben benieuwd...

    Wat heeft jou tot de keuze voor deze specifieke speler gebracht rogue?
    Ik ben het meest nieuwsgierig naar de HDR Optimizer functie. Blijkbaar zou deze heel goed de tonemapping op mijn LG OLED (die een beperkt aantal nits heeft) kunnen regelen. Ik ben benieuwd hoeveel dat uitmaakt. Als ik het tegen vind vallen of niet genoeg verschil zie, dan gaat hij net zo makkelijk terug.

    Ik heb tot nu toe 4 spelers gehad. 2 van Sony waar ik nooit helemaal tevreden over was (te vaak een vastloper en de interface vond ik beh..). En 2 van LG; eentje die een hoop herrie maakte bij het afspelen van UHD's en geen Dolby Vision had en later heb ik dezelfde speler gekocht omdat deze problemen opgelost zouden zijn (en dat was ook zo). En op zich bevalt deze speler nog steeds prima. Maar ja, toch dus even kijken voor iets beters.

    Mijn verwachte leverdatum is trouwens weer gewijzigd; 9. juli 2020 - 13. juli 2020, binnen een weekje dus.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik ben het meest nieuwsgierig naar de HDR Optimizer functie. Blijkbaar zou deze heel goed de tonemapping op mijn LG OLED (die een beperkt aantal nits heeft) kunnen regelen. Ik ben benieuwd hoeveel dat uitmaakt. Als ik het tegen vind vallen of niet genoeg verschil zie, dan gaat hij net zo makkelijk terug.

    Ik heb tot nu toe 4 spelers gehad. 2 van Sony waar ik nooit helemaal tevreden over was (te vaak een vastloper en de interface vond ik beh..). En 2 van LG; eentje die een hoop herrie maakte bij het afspelen van UHD's en geen Dolby Vision had en later heb ik dezelfde speler gekocht omdat deze problemen opgelost zouden zijn (en dat was ook zo). En op zich bevalt deze speler nog steeds prima. Maar ja, toch dus even kijken voor iets beters.

    Mijn verwachte leverdatum is trouwens weer gewijzigd; 9. juli 2020 - 13. juli 2020, binnen een weekje dus.
    Ben benieuwd naar jouw ervaringen. Ik heh hier op zitten te googelen bij de aanschaf van mijn speler. De voorbeelden waren overtuigend. Maar ja, in de praktijk ga ik niet elke film dubbel kijken of die optimizer nu wel of niet werkt.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik ben het meest nieuwsgierig naar de HDR Optimizer functie. Blijkbaar zou deze heel goed de tonemapping op mijn LG OLED (die een beperkt aantal nits heeft) kunnen regelen. Ik ben benieuwd hoeveel dat uitmaakt. Als ik het tegen vind vallen of niet genoeg verschil zie, dan gaat hij net zo makkelijk terug.

    Ik heb tot nu toe 4 spelers gehad. 2 van Sony waar ik nooit helemaal tevreden over was (te vaak een vastloper en de interface vond ik beh..). En 2 van LG; eentje die een hoop herrie maakte bij het afspelen van UHD's en geen Dolby Vision had en later heb ik dezelfde speler gekocht omdat deze problemen opgelost zouden zijn (en dat was ook zo). En op zich bevalt deze speler nog steeds prima. Maar ja, toch dus even kijken voor iets beters.

    Mijn verwachte leverdatum is trouwens weer gewijzigd; 9. juli 2020 - 13. juli 2020, binnen een weekje dus.
    Voor mij zal het mijn eerste 4K-speler worden, dus ik heb geen vergelijk. Ik ben daarom benieuwd wat jouw ervaringen zullen zijn, want ook ik heb een LG oled (bouwjaar 2016) met een beperkt aantal nits. Ik lees inderdaad goede dingen over deze speler.

    Fijn dat hij nu al zo snel geleverd kan worden. Bij mij staat de verwachte leverdatum nog tussen 29 juli en 25 augustus.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  25. #25

    Standaard

    Volgens mij had jij, net als ik, ook de LG E6 dacht ik BigLebowski? Die heb ik ook, dus hopelijk hebben jij en Pieter straks iets aan mijn (absolute non-professionele en leken) ervaring. Ik heb toevallig wel een paar blu-ray discs dubbel (omdat ik bijvoorbeeld de 3D en 4K heb gekocht), dus ik kan wel aardig vergelijken omdat ik heel snel kan switchen tussen spelers (Lg speler op de ene HDMI, Pana op een andere).

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •