Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 134 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    De échte grote broer is natuurlijk de 9004
    Die hoort bij de 77 inch

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Die hoort bij de 77 inch
    Bij 65" past die ook al heel goed hoor

  3. #103

    Standaard

    Net al een verzendbevestiging ontvangen. Is toch heel wat sneller dan verwacht!

  4. #104

    Standaard

    He dat is mooi! Kan je toch sneller genieten. Wel even checken of ze niet dezelfde terugsturen .

  5. #105

    Standaard

    Die gedachte had ik ook, maar heb uiteraard het serienummer genoteerd (lees: gefotografeerd)

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Die gedachte had ik ook, maar heb uiteraard het serienummer genoteerd (lees: gefotografeerd)
    Goeie zet, het zal wel niet, maar je weet het nooit...

  7. #107

    Standaard

    Hij kwam een dag eerder dan verwacht dus inmiddels al wat schijfjes geprobeerd.
    En "so far, so good", even afkloppen uiteraard.
    Gisteren Mortal Engines gekeken in DV, bijzonder indrukwekkende beeldkwaliteit!

    Een groter scherm plus nieuwe speler maakt de collectie ook weer zo goed als nieuw...

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Hij kwam een dag eerder dan verwacht dus inmiddels al wat schijfjes geprobeerd.
    En "so far, so good", even afkloppen uiteraard.
    Gisteren Mortal Engines gekeken in DV, bijzonder indrukwekkende beeldkwaliteit!

    Een groter scherm plus nieuwe speler maakt de collectie ook weer zo goed als nieuw...
    Ja, dat is echt waar. Alles is zoveel mooier....mooi dat het goed is gekomen!

  9. #109

    Standaard

    Wat is precies het verschil tussen de UB824 en de UB820? Ik heb op dit moment de UB700, maar deze heeft geen Dolby Vision. Nu heeft mijn TV wel Dolby Vision. Zouden jullie het een upgrade waard vinden?
    Laatst aangepast door batmaster : 09-03-2022 om 20:56

  10. #110

    Standaard

    UB-820 is de type-aanduiding die Panasonic gebruikt voor de UB-824 op de Amerikaanse markt. Het gaat dus om hetzelfde toestel.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #111

    Standaard

    Nog een voordeel van de UB-824 waarvan ik gebruik maak bij een UHD: dat je de ondertiteling kan dimmen. Vind ik zelf erg fijn dat je niet die felle spierwitte letters in beeld heb.

  12. #112

    Standaard

    Heb ik eindelijk een probleem met mijn regiovrije UB424 en een HDFury Vertex2 opgelost (12 bit Deep Colour gaf problemen met beeld, 10 bit niet) gaat nu het laatje van mijn 824 niet meer open
    Heb t wel twintig keer geprobeerd en stroom er tussentijds volledig vanaf gehaald maar hij zit muurvast.
    Alsof ie zich achteruit gesteld voelt nu ik m een paar weken niet heb gebruikt.
    Baal hier behoorlijk van!
    Een bekend fenomeen met dit model??

  13. #113

    Standaard

    Helpt met de hand indrukken niet? Zit er een schijfje in?

    Ik vond op de Panasonic support site de onderstaande instructie:



    Zie ook deze link als je bovenstaande tekst niet kunt lezen. Selecteer bij type DP-UB820.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #114

    Standaard

    Bedankt voor de tip!
    Nee met hand lukt het ook niet.
    Je hoort een mechaniek z'n best doen maar er gebeurt niet veel.
    En nee er zit geen schijfje in.

    In mijn Pioneer LX58 moet ik er juist een schijfje in laten zitten omdat hij anders ook niet direct open wil.

    Haal m morgen even los en kijk of ie t op de keukentafel wel wil doen.
    Zo niet dan gaat hij ter reparatie aangeboden worden.

  15. #115

    Standaard

    Hij is inmiddels terug van reparatie en t lijkt opgelost.
    Toch netjes geregeld via de Duitse Amazon.

    Je moet er online geen status updates verwachten, dan wordt je doorverwezen naar de klantenservice en die verwijzen je dan weer door naar de site.
    Een tweede keer deden ze er iets meer moeite voor maar konden ze toch niets meer vertellen.
    Kreeg op een gegeven moment bericht dat t pakket, nadat zij m naar mij hadden opgestuurd, was teruggestuurd door DHL wegens onbekend adres.
    Adres bleek wel juist.

    Al met al heeft t dus even geduurd maar uiteindelijk dus, wel via een omweg naar Brussel, weer netjes afgeleverd.

  16. #116

    Standaard

    Iemand (ik dacht Werner?) had gepost dat hij deze speler gekocht had met allerlei features, zoals regiovrij etc.
    Maar ik kan de post niet meer vinden, wie kan helpen?

    Denk er sterk aan om deze ook te kopen.

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Iemand (ik dacht Werner?) had gepost dat hij deze speler gekocht had met allerlei features, zoals regiovrij etc.
    Maar ik kan de post niet meer vinden, wie kan helpen?

    Denk er sterk aan om deze ook te kopen.
    Werner inderdaad, en ik heb ook op die post gereageerd, maar kan em echt niet meer terugvinden. Ook via Google niet. Wie weet weet Werner het nog war hij dit bericht heft gepost?

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Iemand (ik dacht Werner?) had gepost dat hij deze speler gekocht had met allerlei features, zoals regiovrij etc.
    Maar ik kan de post niet meer vinden, wie kan helpen?

    Denk er sterk aan om deze ook te kopen.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Werner inderdaad, en ik heb ook op die post gereageerd, maar kan em echt niet meer terugvinden. Ook via Google niet. Wie weet weet Werner het nog war hij dit bericht heft gepost?

    Toch gevonden, hier: https://allesoverfilm.nl/forum/showt...=1#post2105965
    De link die Werner dar heeft gepost doet het niet meer dus weet niet exact welke hij heeft gekocht, maar daar kan hj vast zelf alles over vertellen

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Toch gevonden, hier: https://allesoverfilm.nl/forum/showt...=1#post2105965
    De link die Werner dar heeft gepost doet het niet meer dus weet niet exact welke hij heeft gekocht, maar daar kan hj vast zelf alles over vertellen
    Bedankt Rogier! Ik had op diverse zoektermen gezocht maar helaas.
    Bij mij doet de link het overigens wel? Alleen is hij nu out-of-stock...ik zal ze even mailen hoe dat zit.

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Bedankt Rogier! Ik had op diverse zoektermen gezocht maar helaas.
    Bij mij doet de link het overigens wel? Alleen is hij nu out-of-stock...ik zal ze even mailen hoe dat zit.
    De link doet het nu wel inderdaad. Mooi apparaat, maar ik heb een regiovrije Sony BD-speler via Stegen en een Panasonic UB-9004, dus ik zit prima. Maar dit is wel een mooie alles-in-1 oplossing.
    Ik zocht overigens ook via alle zoektermen en ok via Google, maar geen resultaat. Heb em uiteindelijk via mn mod rechten kunnen vinden in de backend.

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Werner inderdaad, en ik heb ook op die post gereageerd, maar kan em echt niet meer terugvinden. Ook via Google niet. Wie weet weet Werner het nog war hij dit bericht heft gepost?
    Dat was een Panasonic DP-UB820EBK
    Ik heb die hier gekocht:

    https://www.tps.uk.com/?tab_name=MUL...&choice_type=1

    Je krijgt er nog een 4K schijf naar keuze bij.

    EDIT is inderdaad nu even out of stock. Ik zou zeggen, mail ze eens hun customer service is buitengewoon goed.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #122

    Standaard

    Hoi Werner, misschien moet ik die ook eens aanschaffen. ik vroeg me nog af of er extra taksen bijkomen omdat het een uk shop is?

  23. #123

    Standaard

    Ik heb inderdaad erg snel antwoord; volgende week weer in stock!

  24. #124

    Standaard

    Aanleiding is trouwens dat mijn huidige speler (ook de Panasonic DP-UB824) wat kuren vertoont met het geluid. I.p.v. normaal geluid krijg ik een soort vervormd, herhalend geluid. Ga het nog met andere kabels proberen, maar ik kreeg het ook als ik het geluid rechtstreeks naar de tv afspeelde.
    Op mijn tweede speler waren er geen problemen.

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Aanleiding is trouwens dat mijn huidige speler (ook de Panasonic DP-UB824) wat kuren vertoont met het geluid. I.p.v. normaal geluid krijg ik een soort vervormd, herhalend geluid. Ga het nog met andere kabels proberen, maar ik kreeg het ook als ik het geluid rechtstreeks naar de tv afspeelde.
    Op mijn tweede speler waren er geen problemen.

    Aha, ja dan zou ik ook zeker deze overwegen ja.

Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •