De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Obi-Wan: a Star Wars story (2020) ?

    https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...lm-is-gestart/

    Volgens de collega's van FanthaTracks gaat het (nadat er al meer dan een jaar gerichten zijn) écht gebeuren: de Obi-Wan spinoff.

    Voordat er gezegd wordt: "Leuk, maar iedereen kan zoiets posten": Ik ken Mark al diverse jaren en hij post niet zomaar random iets. Daarnaast is er nog een bron die het bericht bevestigd heeft aan een gerenommeerd persoon. Zal dus gewoon kloppen.
    Als regisseur wordt de naam van Stephen Daldry al even genoemd, wat ongetwijfeld weer voor relletjes gaat zorgen aangezien de SJW club vooral geen blanke mannen wil (http://variety.com/2018/film/news/st...es-1202721720/)

    The project is sufficiently along that an art department is now in full pre-production mode at Pinewood Studios, England with ancillary work being carried out at Industrial Light & Magic in London. A number of concept artists, prop modellers, and storyboard artists are working as a team across the two locations on the film, with the group growing in numbers every month.
    Contracts have also been extended to a number of crew who have worked on various Star Wars films produced at Pinewood under the Disney era, to join the production when their work on Episode IX ends. This will see the Obi-Wan crew grow gradually over the remainder of the year but primarily from October on wards.
    Pre-production will continue at Pinewood whilst Episode IX shoots from this summer through the end of the year, at which point production of the Obi-Wan movie has been scheduled to move onto stages in mid January 2019 with the main shoot to begin in April of 2019.
    The project is being developed under the corporate name of PLT Productions (UK) Ltd.
    The scheduled release date is December 2020.

  2. #2

    Standaard

    Die politieke correctheid neemt inderdaad idiote vormen aan. Neem gewoon de beste mensen aan, voor mijn part zijn ze paars

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Die politieke correctheid neemt inderdaad idiote vormen aan. Neem gewoon de beste mensen aan, voor mijn part zijn ze paars
    Er zijn figuren die liever een niet-blanke man hebben die er geen fuk van kan.... dan een blanke man die zich meermaals bewezen heeft. Gewoon puur omdat men hun mening wil doorduwen. Het erge is dat die groep enorm vocaal is (hashtag bombardementen op social media) en mevrouw Kennedy zelf ook bekend staat als feminist.

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Het wachten is op Jar Jar Binks: A Star Wars Story .

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het wachten is op Jar Jar Binks: A Star Wars Story .
    Je hoeft je niet te schamen hoor dat jij zwaar fan bent van dat personage.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het wachten is op Jar Jar Binks: A Star Wars Story .
    Boeiender personage dan Rey en FN2187

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Je hoeft je niet te schamen hoor dat jij zwaar fan bent van dat personage.
    Het grappige is dat ik helemaal geen hekel aan Jar Jar heb . Fan is overdreven, maar die intense haat die sommigen hebben, alsof hij het ergste is wat Star Wars overkomen is, begrijp ik niet. Sommige mensen zijn gewoon heel wude .

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het grappige is dat ik helemaal geen hekel aan Jar Jar heb . Fan is overdreven, maar die intense haat die sommigen hebben, alsof hij het ergste is wat Star Wars overkomen is, begrijp ik niet. Sommige mensen zijn gewoon heel wude .
    Sowieso zit bij mij de haat niet zo diep rondom die drie films.

  10. #10

    Standaard

    Waarom is Disney er zo op gebrand om deze franchise kapot te maken? We hebben geen Obi Wan verhaal nodig. We hebben episode 1 tm 3...

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Waarom is Disney er zo op gebrand om deze franchise kapot te maken? We hebben geen Obi Wan verhaal nodig. We hebben episode 1 tm 3...
    Wat ik denk:

    Disney zal zo redeneren: Obi-Wan is een bekend personage en Ewan McGregor is binnen de fanbase populair. In zowel Rebels als de nieuwe Marvel reeks zagen we Obi-Wan al tijdens zijn Tatooine periode. Disney wil nu zoveel mogelijk rondom de voor hun veilige tijd van OT doen; voor de periode ná de OT (en voor de ST) is nu die TV serie van Favreau in ontwikkeling. Er zijn bv ook twee boeken van Tim Zahn over Thrawn 'on hold' gezet omdat men tot IX uit is wil wachten met bepaalde zaken.) Een Obi film staat (net als de Solo film) compleet los van andere zaken zodat er weinig clasht.

    Los daarvan kan een Obi-Wan spin-off wat leuks opleveren; John Jackson Miller bewees dit met het boek Kenobi (wat jammergenoeg door Disney geschrapt is als canon (de oude canon is vele malen beter en niet SJW/PC zoals nu het geval is). Grappig genoeg gebruiken diverse sites de plot van dit boek in hun berichten over deze eventuele film als ware dat het verhaal gaat worden)

    Imo is het niet zozeer het feit dat er mogelijk een Kenobi film komt waardoor de franchise kapot gaat (er is absoluut wat boeiends van te maken mits in de juiste handen) maar de manier waarop men nu met de IP om gaat. Lopende band werk.

    Persoonlijk zou ik liever een KOTOR/Revan film zien en dan gemaakt door een ander team dan wat zich er nu mee bezig houdt. Weg met de huidige storygroup.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    maar de manier waarop men nu met de IP om gaat. Lopende band werk.

    Persoonlijk zou ik liever een KOTOR/Revan film zien en dan gemaakt door een ander team dan wat zich er nu mee bezig houdt. Weg met de huidige storygroup.
    Nou, ja, dit inderdaad... T word nu jaarlijks uitgepoept zoals Fifa of Call of Duty. Ik vind niet dat Star Wars zich daar voor leent. Ik was al kritisch op de eerste nieuwe film en er komt ook niet iets voorbij wat die kritiek van mij milder kan maken. De Star Wars brand word verwaterd. Op game gebied met Battlefield 2 was t ook goed fout. En op film gebied een hoop onnodigs en veel op veilig spelen. Vind dat jammer. Er moet met n bezem doorheen... Nu al.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Waarom is Disney er zo op gebrand om deze franchise kapot te maken? We hebben geen Obi Wan verhaal nodig. We hebben episode 1 tm 3...
    Dit gevoel bekruipt mij ook een beetje. Ik heb liever een leuk, nieuw verhaal en dan mag Obi Wan best een grote rol krijgen. Maar om nu elke bekend personage een eigen film te geven. Dit riekt naar Marvel waarbij je de Avenger-films hebt en daarnaast losse films van elke superheld.

    Soms moet je ook niet alles willen uitleggen via backstory's etc. Er mag wat te raden overblijven zodat de eigen fantasie wordt geprikkeld.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik heb liever een leuk, nieuw verhaal
    Lomp gezegd: ik vrees dat dat met de huidige club niet lukt aangezien je voor zoiets goede schrijvers nodig hebt (die bv het verhaal op 1 zetten ipv statements)
    Kijk bv naar Jon Kasdan die met zijn pa Lawrence Solo schreef. Kasdan sr. heeft een staat van dienst (al had hij het geluk dat het script wat hij voor ESB schreef gebaseerd was op een briljant verhaal wat George Lucas al geschreven had) maar Kasdan jr. had de baan aan zn pa te danken.

    Ik hoor ook steeds vaker zaken waar ik niet vrolijk van wordt. Gelukkig is er pre-2013 enorm veel materiaal gepubliceerd waar ik nog jaren mee vooruit kan en doet van alle licentiehouders Fantasy Flight Games de Star Wars IP de meeste eer aan met fantastische board/miniature spellen (m.n. gebaseerd op de OT era).

    De hoop is nu maar op de TV serie gevestigd

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Sowieso zit bij mij de haat niet zo diep rondom die drie films.
    Hate leads to anger!
    Anger leads to the Dark Side!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Hate leads to anger!
    Anger leads to the Dark Side!
    Nou, als ze zo doorgaan met deze franchise, dan gaat het voor mij wel die kant op

    Na het debakel The last Jedi, twijfel ik ten zeerste of ik nog wel naar Solo wil gaan...zo ver is het al gekomen.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •