De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Greatest Showman, the (Blu-ray)

    Greatest Showman, the (Blu-ray)

    The Greatest Showman is een musical in hart en nieren. 

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Dat ik de film de afgelopen maand maar liefst 4x heb bekeken, zegt eigenlijk al genoeg hoe ik over de film denk .

    Te beginnen een geweldige cast, niet alleen qua acteren, maar die ook echt kan zingen (niet altijd een vanzelfsprekendheid.....denk aan Mamma Mia). Hugh Jackman is de onbetwistbare kracht en voegt dan ook wat extra's toe met zijn charisma, energie en enthousiasme.
    Vanaf het begin wordt je meegesleept met de film, die in het begin op een leuke, muzikale (en snelle) manier de setting en de achtergrond neerzet voor het verdere verhaal. Het is niet vaak dat bij een musical alle liedjes voltreffers zijn, maar hier dus wel. Gracey heeft als regisseur dan ook nog de kwaliteit om beeld en muziek perfect bij elkaar te laten aansluiten. Als je de film hebt gezien, kunnen deze dan ook dagenlang in je hoofd blijven zitten, waarbij de enige oplossing is: nog een keer kijken!

    Duidelijk is dat ik mij helemaal niet kan vinden in de mening van Patrick dat het moeilijk is om betrokken te raken bij de film. Een niemendalletje is het dan ook zeker niet; eerder het tegenovergestelde.

    Geef de film een kans, en het liefst de 4K UHD, want die blinkt uit in beeld en geluid. En er zit ook de handige Music Machine op, mocht je de liedjes daarna nog eens willen opzetten (grote kans als de film je aanspreekt).

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •