De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.

Discussie: Bohemian Rhapsody

  1. #1

    Standaard Bohemian Rhapsody

    Ik denk dat dit wel eens een héél grote biopic zou kunnen worden.



    Bryan Singer en Dexter Fletcher regisseren een biopic van Queen in het algemeen en Freddie Mercury in het bijzonder. Rami Malek (Mr. Robot) speelt Mercury, en de film opent op 2 november.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    ... Bryan Singer en ...
    Die is al lang vertrokken Werner, en heeft niks meer met de film van doen :



    https://www.filmtotaal.nl/nieuws/60540

  3. #3

    Standaard

    Hopen dat ie het waargebeurde-verhalenniveau gaat ontstijgen wat helaas aan veel biopics kleeft. De laatste interessante muziekbiopic in mijn ogen was denk ik Corbijns Control.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Die is al lang vertrokken Werner, en heeft niks meer met de film van doen :

    https://www.filmtotaal.nl/nieuws/60540
    Het is niet zo gek dat Werner Singer vermeldt, want op IMDb wordt hij nog aangemerkt als tweede regisseur:
    0BDFDB1F-301E-4696-AC53-EA340518AD20.jpg

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Die is al lang vertrokken Werner, en heeft niks meer met de film van doen :
    Aangezien hij het grootste gedeelte van de film geregisseerd heeft moet hij gewoon vermeld worden.
    Singer was fired as director, with about two weeks remaining in principal photography

  6. #6

    Standaard

    Regisseur Bryan Fuller vindt de 'Bohemian Rhapsody' trailer maar niks
    Freddy Mercury anders afgeschilderd dan hij werkelijk was??

    De trailer van de film Bohemian Rapsody verscheen kort geleden op het internet; de film, die gaat over de wereldberoemde muziekgroep Queen, kijkt naar hun opkomst in de jaren zeventig en hun populariteit. De trailer werd eigenlijk overal wel goed onthaald, maar regisseur Bryan Fuller (voornamelijk bekend van de serie Hannibal) liet weten de trailer maar niks te vinden en wel om de volgende reden: volgens hem laat de trailer niet zien dat zanger Freddy Mercury ook seksuele relaties had met mannen.

    Zo zegt Fuller: ''
    Is niemand anders geïrriteerd vanwege het feit dat de Bohemian Rapsody trailer de homoseksuele/biseksuele superstar Freddy Mercury laat flirten en sjansen met een vrouw, maar geen enkele keer intiem met een man toont?'' Ook liet Fuller zich negatief uit over de samenvatting van de trailer die werd vrijgeven door 20th Century Fox. Fox zei namelijk dat Mercury leed aan een 'levensbedreigende ziekte' maar vermeldde daarbij niet dat het om AIDS ging. Ook hier was Fuller het niet mee eens:

    ''
    Kom op 20th Century Fox. Ja, Mercury leed aan een levensbedreigende ziekte, maar waarom zeggen jullie niet dat het AIDS was? Dat omdat hij seks had met andere mannen. Dat mag gerust gezegd worden''. De film heeft dan ook heel wat moeilijkheden gekend; het maken van de film was ook lang niet gemakkelijk. De originele regisseur, Bryan Singer, viel in ongenade en werd uiteindelijk ontslagen, maar ook hoofdrolspeler Sacha Baron Cohen verliet het project, werd vervangen door Ben Whishaw die daarna eveens vertrok. Schijnbaar konden beide acteurs het niet goed vinden met de overgebleven bandleden, die volgens de acteurs een 'ander verhaal wilden vertellen dan het echte'.

    Bron: Filmtotaal.nl

  7. #7

    Standaard

    Inzake de eerste kritiek is Fuller op twitter al aangepakt: http://www.nme.com/news/film/bryan-f...railer-2315873

  8. #8

    Standaard

    Een goede teaser, maar ik ga het de komende maanden moeilijk krijgen met de vele, vele reacties van mensen die "Freddy" schrijven

    Overigens is die Fuller reactie precies waarom ik niet bepaald uitkijk naar deze film. Queen was een fantastische band met fantastische muziek en liveconcerten. Mercury was een brilljante muzikant, zanger en frontman. Dat is wat belangrijk is aan Queen!!




    Oh, ja. En Mercury was ook homo. Lekker belangrijk.
    Laatst aangepast door Marcccc : 17-05-2018 om 18:11

  9. #9

    Standaard

    Ik zou toch zweren dat......ja, hier was al een topic van .

  10. #10

    Standaard

    Ik had gezocht maar niks gevonden, misschien omdat de titel nog niet bekend was. Beheer: kunnen jullie deze 2 topics even samenvoegen a.u.b.?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #11

    Standaard

    Bryan Singer, die eind 2017 werd ontslagen als regisseur van de Queen-film Bohemian Rhapsody, zal toch als regisseur van het project genoemd worden.

    De regisseur is begin december uit het project gezet, omdat hij ruzie zou hebben gehad met hoofdrolspeler Rami Malek. Malek speelt de rol van zanger Freddie Mercury. De groeiende spanning tussen de regisseur en Malek zou niet tot een handgemeen hebben geleid, maar Singer zou wel met een voorwerp hebben gegooid. Hierna zouden de twee hun ruzie hebben bijgelegd en zouden de opnames weer worden opgestart. Maar de regisseur zou na Thanksgiving niet meer op de filmset verschenen zijn en dat heeft tot zijn ontslag geleid.

    Volgens Singer heeft hij ruzie gekregen met filmmaatschappij Fox, omdat hij geen vrij kon krijgen om voor een zieke ouder te zorgen.
    Dexter Fletcher heeft daarna de regie overgenomen. Desondanks zal Singer toch op onder meer filmposters en de aftiteling als regisseur van de film benoemd worden, schrijft Variety dinsdag.

    Persoonlijke problemen
    "Bryan had destijds te maken met persoonlijke problemen", zegt producent Graham King. "Hij wilde tijdelijk stoppen met de regie zodat hij deze problemen kon oplossen, maar de film moest afgerond worden. We waren daarom op zoek naar iemand die creatieve vrijheid durft te nemen, maar wel kon werken volgens de reeds uitgezette lijnen." Volgens King was Fletcher ongeveer zestien dagen werkzaam voor de film. Fletcher zei eerder dat hij niet genoemd wilde worden als regisseur van Bohemian Rhapsody. Volgens de Directors Guild of America, de Amerikaanse vakbond van regisseurs, is het niet toegestaan om twee personen bij een filmproject de titel regisseur te geven, tenzij het om duoregie gaat.

    Daarom is ervoor gekozen om Singer, die het meeste werk aan de film heeft verricht, te benoemen als officiële regisseur van de film. De film komt in november 2018 uit.

    Bron: nu.nl https://www.nu.nl/film/5309957/bryan...ueen-film.html

  12. #12

    Standaard

    Gisteren gezien. Ondanks dat diverse zaken niet kloppen (voorbeelden: Freddie kwam pas ná Live Aid er achter dat hij aids had, We Will Rock You stamt uit 77 en niet uit 80) een geweldige film met een episch goede Rami Malek die zo een Oscar mag.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •