De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Solo: A Star Wars Story (Bioscoop)

    Solo: A Star Wars Story (Bioscoop)

    Vermakelijk, charmant, solide

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Vincent Vernel : 25-05-2018 om 15:51

  2. #2

    Standaard

    Vanmorgen gezien en genoten. Essentieel, nee. Leuk, ja.

  3. #3

    Standaard

    ik heb 3d gezien en ik heb er van genoten leuk verhaal

  4. #4

    Standaard

    Ook gezien. Leuke film zonder meer.

  5. #5

    Standaard

    Gisteren ook gezien in 3D. Was heerlijk rustig in de bioscoop. Zat solo te kijken naar Solo.
    Hoe langer de film duurde hoe beter ik 'm vond worden. Gaf me weer dat heerlijke Star Wars gevoel van vroeger.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  6. #6
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik schrok een beetje hoe leeg de nieuwe IMAX-zaal van Pathé Arena was gisteren. Aan de andere kant irriteer ik me vaak aan een volle zaal, dus prima te doen zo. De film viel me alles mee, maar dat komt ook omdat; I had a bad feeling about this. Prima vermaakt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik schrok een beetje hoe leeg de nieuwe IMAX-zaal van Pathé Arena was gisteren. Aan de andere kant irriteer ik me vaak aan een volle zaal, dus prima te doen zo. De film viel me alles mee, maar dat komt ook omdat; I had a bad feeling about this. Prima vermaakt.
    Ik was in de IMAX in R'dam, eerste voorstelling op woensdag en was ook erg rustig. Bij VII, VIII en Rogue One was het een stuk drukker.

  8. #8

    Standaard

    Ik merk dat de marketing een stuk minder is als bij de vorige drie films.Disney brengt het ook niet als de grote Star Wars film van dit moment.

    Ook al wacht ik op de Blu-ray moet ik wel zeggen dat ik zeker zin in deze film heb.

  9. #9

    Standaard

    Saai eigenlijk. Voorspelbaar verhaal en hele matige casting. Veel te lang ook, weinig humor en algehele middelmatigheid. Over een paar maanden zal ik grote moeite hebben om terug te halen waar het verhaal precies over ging. 6/10

  10. #10

    Standaard

    Ik vond het een leuke sci fi heist film.
    Als Star Wars film vond ik ‘m tegenvallen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •