De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Boba Fett: A Star Wars Story

    Gaat er dan toch een Boba Fett spin-off komen?

    https://www.hollywoodreporter.com/he...direct-1113273

    Van de regisseur van Logan.

  2. #2

    Standaard

    Mangold is top.

    Al denken de SJW's daar anders over aangezien ze social media weer volspammen met geklaag omdat het een blanke regisseur is (en dat is foei want repmatters ipv qualitymatters)
    Ik denk dat je enorm blij mag zijn met deze man die zich meermaals bewezen heeft, topfilms heeft afgeleverd én heeft laten zien goed met bestaande franchises om te kunnen gaan (Logan).

  3. #3
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Gisteren na het verlaten van de bioscoop zitten filosoferen met mijn kids (redelijk gebraiinwashed) welk karakter ik het liefst in een spin-off zie. Precies, Boba Fett.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #4

    Standaard

    Ok, dit zou ik het enige interessante spin-off vinden.. Maarja, zou mij niks verbazen als er weer roet in t eten gegooit word..

  5. #5

    Standaard

    eerst een officiele aankondiging voordat ik weer blij word, dit zou voor mij nog een soort van redding van de franchise kunnen worden

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Mangold is top.

    Al denken de SJW's daar anders over aangezien ze social media weer volspammen met geklaag omdat het een blanke regisseur is (en dat is foei want repmatters ipv qualitymatters)
    Ik denk dat je enorm blij mag zijn met deze man die zich meermaals bewezen heeft, topfilms heeft afgeleverd én heeft laten zien goed met bestaande franchises om te kunnen gaan (Logan).
    Begrijp je wel waar de term SJW voor staat?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Begrijp je wel waar de term SJW voor staat?
    Ja.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •