Pagina 1 van 13 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 315 worden weergegeven.

Discussie: Halloween...

  1. #1

    Standaard Halloween...

    Deze thread naar aanleiding van Halloween Resurrection, die binnenkort zin de bios zal gaan draaien.
    Ben zelf wel enigszins een Halloween-fan. Probeer mijn verzameling van H-films dan ook compleet te krijgen.
    Op dit moment zijn H1, 2, 4 en 5 in mijn bezit. H20zit er binnenkort aan te komen.
    H1 is naar mijn idee nog steeds ongeëvenaard. H20 kwam in de buurt....

    Wat ik graag van jullie wil weten;
    - welk deel vinden jullie het beste?
    - wat verwachten jullie van Resurrection?
    - wanneer zal er een einde komen aan deze reeks H-films?

    greetzzzz

  2. #2

    Standaard

    H1 is zeker de beste, H2 ook nog wel te pruimen, daarna alleen ellende en H2O was wel weer aardig, die nieuwe zal wel weer een herhaling zijn van alles wat we al eerder gezien hebben, beetje overbodig.

  3. #3

    Standaard Halloween rules!

    Weet iemand waar H8 trouwens gaat draaien? Volgens mij had ie al uitgebracht moeten zijn (8-11), maar www.bios.nl geeft nog niks aan! Ik ga hem zeker zien, maar verwacht er heel weinig van...

    Mijn Halloween-DVD-volgorde:
    1. Halloween (de Anchor bay release, 2 mooie versies, ongeëvenaard)
    2. H20 (ook heel spannend, met leuke filmgrapjes)
    3. Halloween 4 (spannend, plot nog wel geloofwaardig)
    4. Halloween II (lekkere slasher-film, grappig vervolg op 1)
    5. Halloween 5 (slecht plot, absurd einde)
    6. Halloween VI (belachelijk plot)
    7. Halloween III (nog niet in mijn bezit, slechte film, wel goede Uk-dvd-versie van nu)
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  4. #4

    Standaard

    Halloween 1 vind ik qua sfeer en spanning nog altijd de beste in de reeks.

  5. #5

    Standaard

    Ik ken alleen Halloween I en H20. Deel 1 is gewoon goed en de rest boeit me niet. H20 is een deel wat in de hype van de tiener-slashers is gemaakt en komt dan ook niet echt boven dat niveau uit. Resurrection vind ik helemaal belachelijk. Alleen die trailer geeft al aan dat Jamie Lee Curtis er ook niet helemaal normaler op is geworden....

  6. #6

    Standaard Re: Halloween...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bart


    Wat ik graag van jullie wil weten;
    - welk deel vinden jullie het beste?
    - wat verwachten jullie van Resurrection?
    - wanneer zal er een einde komen aan deze reeks H-films?

    greetzzzz
    -Halloween 1 vind ik het beste deel.

    -Ik heb hem al gezien en hij is wel te pruimen, als je er niet te veel van verwacht is ie wel okay, maar Busta Rhymes is af en toe wel erg overdreven hoor!

    -Nooit! zolang Mustapha Akkad leeft! die man weet elke keer wel iemand te strikken om een Halloween film weer te maken!
    en ach ik vind het nogneens zo erg, Michael Myers is wel oke! in mijn boekje!

    Ik heb zelf heb in mijn bezit de volgende Halloween delen:

    -Halloween: Special Edition (2 Disc's) (R2 UK)
    -Halloween 4: The Return of Michael Myers: Limited Edition Tin (R1)
    -Halloween 5: The Revenge of Michael Myers: Limited Edition Tin (R1)

    En onderweg is H20 van Play.
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  7. #7

    Standaard Re: Re: Halloween...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash

    En onderweg is H20 van Play.
    Vandaag gekocht!
    Lag zowel bij V&D, Van Leest, FRS voor E 9,99.
    Kon hem voor dit geld dus niet laten liggen....wel geen SE, of extra's van enig niveau.

    Greetzzz

  8. #8

    Standaard Re: Re: Re: Halloween...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bart

    ....wel geen SE
    Ohja.....


    HUP NAC

  9. #9

    Standaard Re: Re: Re: Re: Halloween...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BLACKENED


    Ohja.....


    ja ja ja......

    Heb 'm gisteren weer gekeken....blijft leuk vind ik!
    Een dezer dagen ff naar de bios om Resurrection te aanschouwen...ben benieuwd.

    greetzzz

  10. #10

    Standaard

    heb halloween ressurection in de sneak preview gezien en ik moet zeggen dat dit een absoluut dieptepunt is. ik wil geen spoilers plaatsen (niemand kan het laten het dan toch te lezen), maar ik ben bang dat zelfs de grootste hw-fans gillend de zaal gaan verlaten... en da's niet van de schrik!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JeroenDeluxe
    heb halloween ressurection in de sneak preview gezien en ik moet zeggen dat dit een absoluut dieptepunt is. ik wil geen spoilers plaatsen (niemand kan het laten het dan toch te lezen), maar ik ben bang dat zelfs de grootste hw-fans gillend de zaal gaan verlaten... en da's niet van de schrik!
    praat de burger maar moed in!!!!
    wilde 'm toch echt gaan zien hoor... we zullen wel zien hè!?!

    greetzzzz

  12. #12

    Standaard

    wie weet dat je 'm nu juist veel leuker gaat vinden omdat ik per ongeluk aan je verwachting heb lopen sleutelen. dan kan 'ie nu alleen maar meevallen!
    veel plezier in ieder geval...
    groet, jeroen

  13. #13

    Standaard

    laten we het hopen...

  14. #14

    Standaard

    Halloween 1 is gewoon de beste, zonder twijfel. Van Ressurection hoeft volgens mij helemaal niets verwacht te worden en een einde komt er zolang er jonge acteurs, jonge regiseurs en geldruikende studiobazen zijn nooit.

  15. #15

    Standaard Re: Halloween rules!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    Halloween III (nog niet in mijn bezit, slechte film, wel goede Uk-dvd-versie van nu)
    Goede UK-dvd-versie? Vertel mij eens welke dan, bij mijn weten is er nog steeds geen fatsoenlijke release van Halloween III (alleen versies waarin zwaar is geknipt).

  16. #16

    Standaard Halloween III

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dirty Harry


    Goede UK-dvd-versie? Vertel mij eens welke dan, bij mijn weten is er nog steeds geen fatsoenlijke release van Halloween III (alleen versies waarin zwaar is geknipt).
    Ik dacht dat deze wel goed zou zijn. Het zou in ieder geval in het goeie beeldformaat (2.35:1) moeten zijn. Maar de enige bespreking van deze (recente) release heeft het over een beeldformaat van 1.78:1 Weet iemand hier meer van??

    Ik heb hun recente release van Halloween II en daar ben ik erg tevreden over (originele beeldformaat 2.35:1, leuke commentary-track, goed beeld/geluid).
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  17. #17

    Standaard

    Heeft iemand al de Halloween (UK) box aangeschaft?
    Zoja, hoe is bevalt het? Ik weet wel dat deel 6 niet in de box zit.

  18. #18

    Standaard

    -Het beste deel blijft deel 1
    -Resurrection lijkt me net zo bagger als H20
    -Michael Myers had na H20 gewoon onthoofd moeten blijven.

    Gr. Milan
    I am fire
    I am..........Death

  19. #19

    Standaard Halloween III

    Inderdaad, het beeld en geluid lijken in orde maar ik doelde eigenlijk op wat anders: Voordat Halloween III in de USA in de bioscopen kwam, heeft de filmkeuring daar zwaar zitten snijden in de film, waardoor het 1 van de slechtste delen van de serie is geworden. Het wachten is dus nog steeds op een soort 'director's cut', waar helaas nog geen plannen voor zijn

  20. #20

    Standaard

    deel 7 vind ik het beste
    Resurrection lijkt mij wel wat en van het einde gesproken....
    zijn zus zal hem wel weer gaan doden met een keukenmes ofzo
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  21. #21

    Standaard

    nog steeds niet toegekomen aan een biosbezoek voor Halloween Resurrection....damn!

    greetzzzz

  22. #22

    Standaard

    Nog nooit gezien... Iets gemist?!?

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Nog nooit gezien... Iets gemist?!?
    Nee (samen met deel 6 toch wel de minste uit de reeks)
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  24. #24

    Standaard

    niet echt..
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  25. #25

    Standaard

    Deel 1 is het beste, daarna deel 2. Resurrection was best te pruimen. De serie stopt bij nr. 22, zoals Donald Pleasence heeft voorspeld. :wink:

Pagina 1 van 13 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •