Pagina 10 van 13 EersteEerste ... 678910111213 LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 315 worden weergegeven.

Discussie: Halloween...

  1. #226

    Standaard

    En die twee dingen hebben niets met elkaar te maken XD

  2. #227

    Standaard

    weet iemand al wanneer rob zombies versie op dvd komt hier?

    Denk niet dat er ooit een box kan verschijnen met alle delen, ervan uit gaan dat de 9 delen bij verschillende filmmaatschappijen liggen.. RCV bevat de meeste: halloween 3, 6, h20, resurrection. De nieuwe wordt uitgegeven door Paradiso en de rest is verspreid onder allerlei maatschappijen. Alleen als RCV alle rechten zou opkopen.. dit klinkt er onwaarschijnlijk en dan nog RCV staat niet echt bekend om ze mooie uitgaves...

  3. #228

    Standaard

    Een verzamelbox zou me ook wel boeien. Heb overlaatst zo alle Nightmare On Elm Street films gekeken en ook al die andere horror series zou ik zo wel eens (in volgorde) willen kijken. Ze allemaal los kopen is toch wat lastiger en staat ook niet zo mooi in de DVD-kast.

    Maar ijdele hoop waarschijnlijk.. Deze nieuwe Halloween film zal ik in ieder geval zeker eens bekijken zodra hij op DVD is.

  4. #229

    Standaard

    In de UK komt de DVD op 11 februari uit. Hopelijk hier dan ook maar ik denk dat het nog wat later word.

  5. #230

    Standaard

    in de vs is ie al uit!!!! en voor 20e te bestellen

  6. #231

    Standaard

    Iemand de NL versie al gehuurd van Halloween, vandaag gehuurd maar het dialoog van normaal door de center moet komen van gesprekken komt uit de surround speakers, dit hoort volgens mij toch niet zo ?.

    Het is in iedergeval we irritant kijken dus maar uitgezet, dus misschien personen hier die mij kunnen of het normaal is of niet .
    What ?

  7. #232

    Standaard

    Het enige wat me irriteert is dat wij blijkbaar niet de mooie unrated 2 disc editie krijgen. We worden dus weer genaaid.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  8. #233

    Question

    Heel vervelend is dat de US Unrated versie niet de bioscoopversie als extra bevat. Als je dus zowel de unrated als de theatrical versie wilt hebben dan moet je zowel de unrated als de rated 2 disc versies aanschaffen. Daar komt bij dat het tweede schijfje bij beiden versies gelijk is

    Ik heb de Unrated 2 disc aangeschaft en eind februari koop ik de Nederlandse Paradiso versie (theatrical version). Ik zag op de website van Paradiso dat Halloween in 1.78:1 uitgebracht wordt en niet in 2.35:1. Is dat een fout op de website?

    @The Gr8oNe: Hoe staat Halloween op de Verhuur-DVD, in 2.35:1 of 1.78:1?
    Laatst aangepast door C0re : 27-01-2008 om 17:31

  9. #234

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door C0re Bekijk bericht
    @The Gr8oNe: Hoe staat Halloween op de Verhuur-DVD, in 2.35:1 of 1.78:1?

    Daar vraag je me iets, ik had wel op de hoes gekeken en als ik het me goed herinner, stond er gewoon widescreen 16:9 op de hoes.
    What ?

  10. #235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe Bekijk bericht
    Daar vraag je me iets, ik had wel op de hoes gekeken en als ik het me goed herinner, stond er gewoon widescreen 16:9 op de hoes.
    Dat zegt meestal alleen maar dat de film geschikt is voor breedbeeld TV's (anamorphic). Bij 2.35:1 zie je op een breedbeeld nog zwarte balken en bij 1.78:1 / 1.85:1 niet. Bedankt voor je reactie iig, afwachten maar tot 28 februari

  11. #236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door C0re Bekijk bericht
    Dat zegt meestal alleen maar dat de film geschikt is voor breedbeeld TV's (anamorphic). Bij 2.35:1 zie je op een breedbeeld nog zwarte balken en bij 1.78:1 / 1.85:1 niet. Bedankt voor je reactie iig, afwachten maar tot 28 februari

    Ach ja tuurlijk, maar zwarte balken zijn wel aanwezig.
    What ?

  12. #237

    Standaard

    Dan is het tenminste wel het originele beeldformaat, wat ze dan met het geluid gedaan hebben beats me. Luisterde je naar de Dolby track of de DTS track?

  13. #238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door C0re Bekijk bericht
    Dan is het tenminste wel het originele beeldformaat, wat ze dan met het geluid gedaan hebben beats me. Luisterde je naar de Dolby track of de DTS track?

    Allebei de tracks waren zo, het dialoog komt uit de center en surround speakers.

    Het ligt niet aan mijn apparatuur in iedergeval .

    Maar misschien iemand hier die hem zal huren en het ook bevestigen.
    What ?

  14. #239

  15. #240

    Standaard

    Als dat waar is hebben ze blijkbaar gewoon de Workprint van het net gevist en op DVD geplaatst? Te gek voor woorden.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  16. #241

    Standaard

    Ik had gisteren die film gehuurd en toen die begon, wist ik meteen dat we te maken hebben met de workprint en zelfs het beeld en geluidskwaliteit is serieus aan de lage kant. We zouden daarop moeten protesteren eigenlijk, want het is een echte schande. Hopelijk doen ze daar iets aan vooraleer deze maand uit is of anders vertik ik het om m'n geld daaraan uit te geven! Ik vind dat dus niet kunnen!

  17. #242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Myers Bekijk bericht
    Ik had gisteren die film gehuurd en toen die begon, wist ik meteen dat we te maken hebben met de workprint en zelfs het beeld en geluidskwaliteit is serieus aan de lage kant. We zouden daarop moeten protesteren eigenlijk, want het is een echte schande. Hopelijk doen ze daar iets aan vooraleer deze maand uit is of anders vertik ik het om m'n geld daaraan uit te geven! Ik vind dat dus niet kunnen!
    Hopelijk veranderen ze dit wel voor de koop DVD. Echt te belachelijk voor woorden dit...............

  18. #243

    Standaard

    Vrijdagavond deze film gaan huren en ben toch serieus geschrokken van de beeld -en geluidskwaliteit, dit is gewoon een schande!! Ook verdwenen de ondertitels een aantal keren (na terugspoelen kwamen de ondertitels weer wel tevoorschijn)...Als dit inderdaad de koopversie is dan hou ik het toch bij de dvd van de originele Halloween en moet ik deze absoluut niet hebben!!

  19. #244

    Standaard

    Als ik me niet vergis had de film in de bioscoop zo'n slechte beeldkwaliteit toch niet...

  20. #245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Myers Bekijk bericht
    Ik had gisteren die film gehuurd en toen die begon, wist ik meteen dat we te maken hebben met de workprint en zelfs het beeld en geluidskwaliteit is serieus aan de lage kant. We zouden daarop moeten protesteren eigenlijk, want het is een echte schande. Hopelijk doen ze daar iets aan vooraleer deze maand uit is of anders vertik ik het om m'n geld daaraan uit te geven! Ik vind dat dus niet kunnen!
    jij protesteerd wel veel he Ik zie je bericht op 3 fora terugkomen een echte fan koopt toch gewoon de regio 1 Unrated versie?
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  21. #246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    jij protesteerd wel veel he Ik zie je bericht op 3 fora terugkomen een echte fan koopt toch gewoon de regio 1 Unrated versie?
    Moet je natuurlijk wel regio 1 kunnen afspelen.
    Ik hoop dat de nederlandse koopversie aangepast word, anders koop ik de DVD bij play.com.

  22. #247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Moet je natuurlijk wel regio 1 kunnen afspelen.
    Ik hoop dat de nederlandse koopversie aangepast word, anders koop ik de DVD bij play.com.
    niet lullig en aanvallend bedoelt, maar als je een enorm filmfanaat bent en veel dvd's koopt ... dan loop je toch wel heel erg "achter" als je geen regiovrije speler hebt ... je mist bijna alle mooie releases, want in NL en UK zijn de releases vaak te slecht voor woorden ... behalve als het gaat om de Blockbusters, die vrijwel altijd gelijk zijn aan de regio 1.

    Nogmaals, dit is geen aanval. Maar mij lijkt het dat als je erg graag dvd's koopt en films kijkt, je toch ook grote keus wilt hebben en wilt genieten van de beste uitvoeringen ter wereld?
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  23. #248

    Standaard

    Kreeg net een mailtje van paradiso.
    Ze zijn druk bezig de verkeerde schijfjes te vervangen en de koopversie word zeker een andere versie. Gelukkig maar !

    Daniel C ; ik ben zelf altijd dik tevreden met de nederlandse uitgaves. Zolang de film er goed opstaat ben ik tevreden. Extra's geef ik echt helemaal niets om. Ik ben wel een filmfanaat maar niet zo'n grote als jij waarschijnlijk

  24. #249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Kreeg net een mailtje van paradiso.
    Ze zijn druk bezig de verkeerde schijfjes te vervangen en de koopversie word zeker een andere versie. Gelukkig maar !
    Het zou ook maar enorm dom van ze zijn om de schijfjes niet te vervangen, ze raken ze anders aan de straatstenen nog niet kwijt!

  25. #250

    Standaard

    Ze zouden beter de 2 disc uitbrengen.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

Pagina 10 van 13 EersteEerste ... 678910111213 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •