Pagina 12 van 13 EersteEerste ... 28910111213 LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 315 worden weergegeven.

Discussie: Halloween...

  1. #276

    Standaard

    Yup, niet eens wat extras, zelfs niet keuze tussen de director's cut en theatrical cut. Belachelijk. Ach ja.

  2. #277

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Otnemem Bekijk bericht
    Yup, niet eens wat extras, zelfs niet keuze tussen de director's cut en theatrical cut. Belachelijk. Ach ja.
    ja typisch wel weer...we worden gewoon een beetje afgerippt...een paar extra's had toch wel gekund....

  3. #278

    Standaard

    Just to be really sure, is het de bioscoopversie of de Director's Cut? Op de website van Paradiso staat niets vermeld over een Director's Cut en met een speelduur van 109 minuten is het de bioscoopversie lijkt me (http://www.paradisofilms.nl/index.ph...9b1853&lg=nlnl). Ik bezit de Director's Cut op regio 1 en die is 121 minuten (met 4% PAL speed up zou dat neerkomen op ongeveer 116 minuten voor de regio 2 versie).

  4. #279

    Standaard

    Volgens mij is het de director's cut, want de rape scene zit er in.

  5. #280

    Standaard

    Wat is het beeldformaat nu van deze film? 1.78:1?

  6. #281

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Wat is het beeldformaat nu van deze film? 1.78:1?
    Het is 1.78:1 geworden jammer genoeg.
    Ben er wel nog niet uit of dit de unrated/director's cut is.
    Weet iemand wat het verschil is tussen de bioscoop en unrated versie?
    Ik dacht de rape scene, maar die zit ook in de benelux uitgave.
    Laatst aangepast door macl : 28-02-2008 om 19:37

  7. #282

    Standaard

    Bedankt. Dan ga ik voor een van de buitenlandse releases.

  8. #283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door macl Bekijk bericht
    Het is 1.78:1 geworden jammer genoeg.
    Ben er wel nog niet uit of dit de unrated/director's cut is.
    Weet iemand wat het verschil is tussen de bioscoop en unrated versie?
    Ik dacht de rape scene, maar die zit ook in de benelux uitgave.
    Ik heb het idee dat we met een soort combinatieversie van de Unrated en de bioscoopversie te maken hebben. De Unrated versie die in Amerika uitgebracht is, is namelijk een stuk langer qua speelduur dan de bioscoopversie. In de Unrated US versie zit de rape scene inderdaad ook (wat ik overigens een erg zinloze scène vond, maar dat ter zijde).

  9. #284

    Standaard

    Vandaag lag de DVD in de brievenbus Helaas een beeldverhouding van 1.78:1 ipv 2.35:1. Aan de andere kant bevat de DVD wel een DTS audiospoor, dit in tegenstelling tot zijn Amerikaanse tegenhanger. Die heeft echter weer veel meer extra features (waaronder een audiocommentaar van Rob Zombie, deleted scenes, docu's en alternate ending).
    De speelduur is 1:56.31 (116 1/2 minuten) dus dat komt neer op de Director's Cut (Unrated) zou je denken. Tijdens het verwerken van de DVD in DVD Profiler viel me echter iets vreemds op. Er zit een verschil in de cast credits tussen de Nederlandse Paradiso uitgave en de Amerikaanse Unrated uitgave.
    Zo staan Tom Towles (Larry Redgrave), Bill Moseley (Zach "Z-Man" Garrett) en Leslie Easterbrook (Patty Frost) wel in de Amerikaanse aftiteling, maar niet in de Paradiso aftiteling. Daarentegen staan Courtney Gains (Kendall Jacks) en Chenell Cowan (Karen Mercy) wel in de Paradiso aftiteling, maar niet in de Amerikaanse aftiteling. Ook is de volgorde van acteurs hier en daar anders.
    Ik heb de Paradiso uitgave nog niet gezien verder dus ik weet niet of er nog meer verschillen zijn.
    Laatst aangepast door C0re : 01-03-2008 om 13:51

  10. #285

    Standaard

    Ik zat te twijfelen gistreren in Free Record Shop.. òf 'Halloween'.. òf..'Wrong Turn 2: Dead End'.. Ik heb gekozen voor de laatste.. Dus ik moet nog fftjes wachten totdat ik deze film kan aanschaffen..

  11. #286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiiCk0s Bekijk bericht
    Ik zat te twijfelen gistreren in Free Record Shop.. òf 'Halloween'.. òf..'Wrong Turn 2: Dead End'.. Ik heb gekozen voor de laatste.. Dus ik moet nog fftjes wachten totdat ik deze film kan aanschaffen..
    goede keus matig vervolg of een redelijk sterke remake ...
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  12. #287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiiCk0s Bekijk bericht
    Ik zat te twijfelen gistreren in Free Record Shop.. òf 'Halloween'.. òf..'Wrong Turn 2: Dead End'.. Ik heb gekozen voor de laatste.. Dus ik moet nog fftjes wachten totdat ik deze film kan aanschaffen..

    Erg slechte keuze van jou, Halloween is tien maal sterker dan Wrong Turn 2.

    Maar ja natuurlijk smaken verschillen natuurlijk .
    What ?

  13. #288

    Standaard

    Mwa, over dit gaat smaken verschillen niet echt in op, MiiCk0s heeft sowieso een beetje een rare smaak vergeleken met 99/100ste van het forum.

  14. #289

    Standaard

    Ik had 'Halloween' al in de bioscoop gezien met een vriendin, dus daarom heb ik ook Wrong Turn 2 gekocht.. Daar was ik namelijk benieuwd naar..

  15. #290

  16. #291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    http://www.dvdinfo.be/bespreking.php?id=4120

    Een 0,5 nog wel............haha !!

    Erg overdreven .

    Het is geen 10 waard maar wel een dikke voldoende.

    Deze vergelijken met de originele versie is sowiezo al fout, maar ok .
    What ?

  17. #292

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe Bekijk bericht
    Erg overdreven .

    Het is geen 10 waard maar wel een dikke voldoende.

    Deze vergelijken met de originele versie is sowiezo al fout, maar ok .
    Tja, het is een remake, dan kun je die reacties verwachten, vind ik.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  18. #293

    Standaard

    Of je deze remake wel/niet geslaagd vindt, hangt sowieso af van smaak. Op zich heeft de schrijver van die recensie wel een punt. De eerste helft van de film probeert veel te veel te verklaren waarom Michael zo geworden is. Juist het niet weten maakte het origineel zo goed. Nu ziet het origineel er gedateerd uit, maar het blijft veruit een superieure film naar mijn mening. Het is ook veel meer suspense en thriller. De remake moet het echter vooral van shock- (lees geweld) en bloedeffecten hebben. De 2007 versie probeerde origineel te zijn door de focus op Michael te leggen in plaats van op Laurie. Het niet weten waarom The Shape (Michael) Laurie en haar vrienden belaagde, was een krachtig element in de 1978 versie. Dit is door de remake geheel verkracht. Desalniettemin vind ik dat de remake wel een 6 uit 10 verdient. Een 0,5 vind ik ronduit te zwaar beoordeeld.

  19. #294

    Standaard

    Dit was gewoon een vette film, totdat hij weer de "bekende" vorm kreeg als Michael Meyers met het masker. Toen was de lol er voor mij weer af. Dat heb ik gewoon al teveel gezien. Ik vond juist het in beeld brengen van hoe hij zo geworden is erg goed gedaan. Jammer dat die trend niet doorgezet is gedurende de hele film. Het verzand (weer) in slasher-achtige praktijken die we al vaker en beter gezien hebben.
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  20. #295

    Standaard

    Wat had je dan verwacht van een remake van een slasher?

  21. #296

    Standaard

    In de UK heeft Paramount de release van Halloween op DVD aangekondigd voor 28 april aanstaande. In tegenstelling tot de Nederlandse release, bevat deze editie wel noemenswaardige extra's (audiocommentaar, alternate ending, deleted scenes en featurette). Het wordt een 1-disc release en er staat niet vermeld welke versie het betreft (Bioscoop of Unrated).
    Bron: http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=67207

  22. #297

    Standaard

    heeft iemand gemerkt dat op sommige momnten de nlo ??? in plaats van een naam en ook tal van fouten bevat.
    heeft iemand ook rond minuut 60 last van een hapering ?
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  23. #298

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door C0re Bekijk bericht
    In de UK heeft Paramount de release van Halloween op DVD aangekondigd voor 28 april aanstaande. In tegenstelling tot de Nederlandse release, bevat deze editie wel noemenswaardige extra's (audiocommentaar, alternate ending, deleted scenes en featurette). Het wordt een 1-disc release en er staat niet vermeld welke versie het betreft (Bioscoop of Unrated).
    Bron: http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=67207
    Het wordt de unrated, maar jammer dat ze maar de 1 disc krijgen. Toch zal ik hem wss daar aanschaffen.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  24. #299

    Standaard

    Ik heb beide dvd's nu ( us unrated director's cut en de Nederlandse ) en kan geen verschillen in de film ontdekken ( qua scenes dan ).

    Wel een beetje vreemd dat Paradiso het nu al twee keer niet voor elkaar krijgt om gewoon de bioscoopversie op een schijfje te krijgen

    Ik vind zelf de director's cut beter dus het zal mij worst zijn eigenlijk maar netjes is anders. Die workprint op de originele huurrelease kan trouwens echt niet hoor, dat was echt een drama om naar te kijken. Ik denk dat men voor de biosversie echt moet uitwijken naar regio 1, belachelijk naar mijn mening.
    -are you not entertained- Maximus

  25. #300

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door etterletter Bekijk bericht
    Ik heb beide dvd's nu ( us unrated director's cut en de Nederlandse ) en kan geen verschillen in de film ontdekken ( qua scenes dan ).

    Wel een beetje vreemd dat Paradiso het nu al twee keer niet voor elkaar krijgt om gewoon de bioscoopversie op een schijfje te krijgen

    Ik vind zelf de director's cut beter dus het zal mij worst zijn eigenlijk maar netjes is anders. Die workprint op de originele huurrelease kan trouwens echt niet hoor, dat was echt een drama om naar te kijken. Ik denk dat men voor de biosversie echt moet uitwijken naar regio 1, belachelijk naar mijn mening.
    Lijkt mij inderdaad ook, al blijf ik het wel vreemd vinden dat er verschillen zijn in de aftiteling tussen de Paradiso uitgave en de Unrated Regio 1 versie. Toch een andere mastertape gebruikt denk ik.

Pagina 12 van 13 EersteEerste ... 28910111213 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •