Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3910111213
De resultaten 301 tot 315 van 315 worden weergegeven.

Discussie: Halloween...

  1. #301

    Standaard

    Die ondertiteling is echt heel vervelend van de dvd. Soms verdwijnt hij halverwege en 1 keer zag ik bij een naam dit staan: ???

  2. #302

    Standaard

    Welke is nu de Uncut version? Heeft daar iemand ondertussen duidelijkheid over? Ik zou graag de Uncut version in huis hebben. Degene waar je kan kiezen voor deleted scénes of die zowiezo anders is dan de bioscoopversie?

  3. #303

    Standaard

    Uncut version heeft de ontsnapping van Myers wanneer de bewakers het meisje verkrachten. De NL-paradiso versie heeft dat ook ... de normale biosversie kun je uit engeland halen.

  4. #304

    Standaard

    Bedankt voor het antwoord.
    Dus deze, http://www.freerecordshop.be/is-bin/...3D10&SubCat=04
    bijvoorbeeld, is degene waar je die extra bij hebt? Of is dit nog een andere versie?

    Of heb je bijvoorbeeld een andere site waar ik de Uncut kan kopen, eventueel voor een voordeligere prijs?
    Ik ben geen grote fan van deze re-make, maar zou de Uncut toch wel graag in mijn bezit willen hebben, kwestie van het nog eens te herbekijken en hem in mijn verzameling te hebben.

  5. #305

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Laroena Bekijk bericht
    Bedankt voor het antwoord.
    Dus deze, http://www.freerecordshop.be/is-bin/...3D10&SubCat=04
    bijvoorbeeld, is degene waar je die extra bij hebt? Of is dit nog een andere versie?

    Of heb je bijvoorbeeld een andere site waar ik de Uncut kan kopen, eventueel voor een voordeligere prijs?
    Ik ben geen grote fan van deze re-make, maar zou de Uncut toch wel graag in mijn bezit willen hebben, kwestie van het nog eens te herbekijken en hem in mijn verzameling te hebben.
    Die link die je stuurde, daar komt de verkrachtig van dat meisje in voor. Ik heb hem ook voor die prijs bij Free Record Shop gekocht.

  6. #306

    Standaard

    Ik dacht altijd dat de Paradiso versie de bioscoopversie was. Deze duurt namelijk ook 109 minuten zoals op IMDB ook staat bij de gewone versie. De unrated uncut versie duurt 121 minuten volgens IMDB. Nou weet ik dat er enkele minuten verschil kan zitten in het NTSC en PALL verschil, maar 12 minuten scheelt het geloof ik toch niet?

  7. #307

    Standaard

    Halloween is naast A Nightmare on Elm Street een van mijn favoriete horror-reeksen...Ik heb Halloween 1 en de Rob Zombie-Halloween al op dvd maar ik vroeg me af of er iemand een betrouwbare site weet waar ik alle andere delen (hoeveel zijn er dit nu exact? met H20 enz erbij) + de docu "Halloween:25 years of terror" op kan bestellen aan een degelijke prijs? Ik heb al gekeken op cdwow (omdat ik daar al goede ervaringen mee heb) en proxis.be maar op geen van beide sites zij alle delen verkrijgbaar....dus alle hulp is welkom

    Dank bij voorbaat
    Laatst aangepast door GIR : 26-05-2008 om 11:22

  8. #308

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom Lempers Bekijk bericht
    Ik dacht altijd dat de Paradiso versie de bioscoopversie was. Deze duurt namelijk ook 109 minuten zoals op IMDB ook staat bij de gewone versie. De unrated uncut versie duurt 121 minuten volgens IMDB. Nou weet ik dat er enkele minuten verschil kan zitten in het NTSC en PALL verschil, maar 12 minuten scheelt het geloof ik toch niet?
    De Paradiso versie is de Unrated versie. Alleen klopt het beeldformaat niet.
    De film zelf viel mij enorm tegen, zeker na het geweldige The Devil's Rejects..........

  9. #309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GIR Bekijk bericht
    Halloween is naast A Nightmare on Elm Street een van mijn favoriete horror-reeksen...Ik heb Halloween 1 en de Rob Zombie-Halloween al op dvd maar ik vroeg me af of er iemand een betrouwbare site weet waar ik alle andere delen (hoeveel zijn er dit nu exact? met H20 enz erbij) + de docu "Halloween:25 years of terror" op kan bestellen aan een degelijke prijs? Ik heb al gekeken op cdwow (omdat ik daar al goede ervaringen mee heb) en proxis.be maar op geen van beide sites zij alle delen verkrijgbaar....dus alle hulp is welkom

    Dank bij voorbaat
    www.bol.com
    www.freerecordshop.nl
    www.musicstore.nl

    Deel 3 is alleen Out of print; hij wordt (helaas) niet meer gemaakt. Dat is dan ook het enige Halloween deel dat ik mis.. Maarja, gelukkig komt Michael Myers er niet in voor.. Dus zo nodig hoef ik hem niet te zien.. Maar in mijn collectie zou die natuurlijk wel leuk staan

  10. #310

    Standaard

    Halloween 3 is in het buitenland wel nog gewoon te krijgen. Halloween 6 is in Nederland trouwens ook OOP.

  11. #311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom Lempers Bekijk bericht
    Halloween 3 is in het buitenland wel nog gewoon te krijgen. Halloween 6 is in Nederland trouwens ook OOP.
    Echt? Sinds kort dan? Hij wordt vast wel weer een keer opnieuw bijgemaakt over een paar jaar. Zeker als Halloween 2 remake uit komt, dan zie je al die oude delen een dvd-release krijgen. Gelukkig heb ik mijn Halloween 6 exemplaar

  12. #312

    Standaard

    Anchor Bay has revealed early details on Halloween: The 30th Anniversary Commemorative Set. The 6-disc package will include the original 1978 film, the extended edition which has been out of print for several years, Halloween 4: The Return of Michael Myers, Halloween 5: The Revenge of Michael Myers, a Halloween 25 Years of Terror documentary with cast and crew, and a bonus Blu-ray release of Halloween. On top of all that, the collectible set will include a replica of the Michael Myers mask. Retail will be $89.97. We've attached a trade advertisement containing the official package artwork below:






    Bron: dvdactive.com
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  13. #313

    Standaard

    Als ik het goed heb is dit het enige topic over de Halloween franchise (er zijn wel topics over individuele films of dvd- en blurayboxen), dus vandaar dat ik die weer even boven gehaald heb.

    Heb deze week Halloween Ends gezien, de laatste in de trilogie van David Gordon Green (na Halloween en Halloween Kills). Ben fan van de serie en ook in eerdere films waren er best wel wat absurde plotwendingen, binnen een genre dat zichzelf natuurlijk ook niet al te serieus neemt, maar deze film slaat echt alles Michael Myers is pas na 45 minuten in beeld, het gegeven dat zijn kwaadaardige ziel in iemand anders over gaat, die vervolgens aan het moorden slaat, slaat nergens op, en Lorie Strode is opeens een soort relaxte hippie geworden. MM is nu een soort zwerver die zich veel te gemakkelijk laat overrompelen. Zijn lichaam wordt nu eens helemaal vernietigd, dus daarmee komt er echt een einde aan Michael Myers. O nee, natuurlijk niet, want je kunt de serie zo weer rebooten na een paar jaar of toch verder gaan met vervolgen op eerdere verhaallijnen, die in deze trilogie geheel genegeerd worden. Halloween 3 door Rob Zombie of een vervolg op Halloween Resurrection waar de zoon van Lorie opeens weer opduikt . Bovendien is de film veel te lang. Een waardig einde van de trilogie is dit dus niet, erg jammer.

    Halloween Ends valt daarmee voor mij in het rijtje Halloween-sequels met té absurde plotwendingen: The Curse of Michael Myers en Halloween Resurrection horen daar ook bij.

    Op wikipedia is een mooi overzicht te zien met alle films en de verschillende verhaallijnen die wel of niet op elkaar aansluiten:



    Mijn top 13 van alle films die er nu zijn:
    1. Halloween (1978)
    2. Halloween H20
    3. Halloween II (1981)
    4. Halloween 4
    5. Halloween 5
    6. Halloween (2018)
    7. Halloween (2007)
    8. Halloween Kills
    9. Halloween III
    10. Halloween II (2009)
    11. Halloween Resurrection
    12. Halloween: The Curse of Michael Myers
    13. Halloween Ends

    Met name deel 4 en 5 vind ik ondergewaardeerd; echte jaren '80 horror met een aardige verhaallijn die aansluit bij deel 1 en 2.

    Benieuwd of er nog meer fans zijn.
    Laatst aangepast door Oakey : 23-10-2022 om 17:15
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  14. #314

    Standaard

    Het lijkt erop dat het volgende deel wordt: Halloween: Michael in the metaverse
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  15. #315

    Standaard



    Deze week op amazon.nl Kills en Ends gekocht op 4k voor €25 samen (actie en €5 kortingsbon) om de zaak compleet te houden
    Zowaar zelfs NL uitgaves
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3910111213

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •