Pagina 2 van 13 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 315 worden weergegeven.

Discussie: Halloween...

  1. #26

    Standaard

    Ik vind MM ook vet. Hij loopt altijd zo rustig en statig en zegt geen woord. Vet stoere gast. Ik heb ff een paar vraagjes:

    Halloween 3 draait toch niet om Michael Myers? Beetje vreemd deel dus.

    Waar is Laurie Strode gebleven in deel 4?

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Solar Angel
    Ik vind MM ook vet. Hij loopt altijd zo rustig en statig en zegt geen woord. Vet stoere gast. Ik heb ff een paar vraagjes:

    Halloween 3 draait toch niet om Michael Myers? Beetje vreemd deel dus.

    Waar is Laurie Strode gebleven in deel 4?
    Oorspronkelijk was het idee van John Carpener om een reeks Halloween-films te maken met steeds een ander thema. Na het succes van H1 wilden ze echter wel graag een vervolg van H2 maken. H3 is dus eigenlijk de realisatie van het oorspronkelijke idee, maar er bleken inmiddels erg veel MM-fans te zijn. Daarom (en ook omdat H3 niet echt heel succesvol was) werd in H4 weer teruggekeerd naar het MM-verhaal. Echter zonder Laurie Strode, die in deel 2 al omgekomen was. Jamie Lee Curtis is in H2 ook alleen maar haar contractuele verplichting tot het maken van vervolg nagekomen (ze is ook maar enkele minuten in beeld). Voor deel 4-6 was ze niet meer beschikbaar, dus vandaar dat het verhaal uitkwam bij andere familieleden van MM. H20 was wel het idee van Jamie Lee geloof ik (zal ook wel uit financiele motieven zijn), maar zelf ziet ze dit als een vervolg op H1 en H2 (de delen 4-6 worden dus genegeerd).

    H1, H2 en H20 kun je dus "los" kijken van de andere delen (en H3 valt overal buiten).
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  3. #28

    Standaard

    Halloween is geniaal, onovertroffen, ook door The Exorcist, maar ik heb gewoon een zwak voor Halloween: Resurrection. Het is een leuke film die je niet al te serieus moet nemen en waar toch nog best een paar aardige effecten inzitten. Deel vier is ook aardig, maar Resurrection is leuker vanwege dat lekkere pulpsfeertje. Deel zes is een tragisch dieptepunt, bijna nog erger dan Season of the Witch.

    Aan Halloween klopt alles. Van camerawerk tot acteerwerk tot spaninng: die filmis gewoon perfect.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  4. #29

    Standaard

    Net als Maarten ben ik ook helemaal gek van Halloween/Michael Myers, vond zes zelfs nog erg goed te verteren.
    Resurrection vond ik minder door het Big Brother uitgangspunt, dat trekt me niet zo maar ik blijf het op zeker de beste horror-reeks vinden.
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  5. #30

    Standaard

    Vond deel1 & 2 goed!
    Alleen de rest is zo giga uitgemolken,
    Dat er geen drol meer aan is..
    Zelfde als de nightmare films en hellraiser serie.
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  6. #31

    Standaard

    In 2006 zal deel 9 verschijnen van de Halloween franchise. Nog niet veel over bekend, maar hou de officiele Site : www.halloweenmovies.com in de gaten, of de site http://www.imdb.com/title/tt0373883/
    Wat wel zeker is, is dat Jamie Lee Curtis niet in de film zit, en heb ook ergens vernomen dat ze terug willen naar de sfeer in de 1e film. Ben benieuwd wat het word, ik hou wel van de films, ook al zijn ze niet allemaal even sterk.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RAYMOND1976
    In 2006 zal deel 9 verschijnen van de Halloween franchise. Nog niet veel over bekend, maar hou de officiele Site : www.halloweenmovies.com in de gaten, of de site http://www.imdb.com/title/tt0373883/
    Wat wel zeker is, is dat Jamie Lee Curtis niet in de film zit, en heb ook ergens vernomen dat ze terug willen naar de sfeer in de 1e film. Ben benieuwd wat het word, ik hou wel van de films, ook al zijn ze niet allemaal even sterk.
    Michael Meyers is nog niet in space geweest hè
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Citaat Oorspronkelijk gepost door RAYMOND1976
    In 2006 zal deel 9 verschijnen van de Halloween franchise. Nog niet veel over bekend, maar hou de officiele Site : www.halloweenmovies.com in de gaten, of de site http://www.imdb.com/title/tt0373883/
    Wat wel zeker is, is dat Jamie Lee Curtis niet in de film zit, en heb ook ergens vernomen dat ze terug willen naar de sfeer in de 1e film. Ben benieuwd wat het word, ik hou wel van de films, ook al zijn ze niet allemaal even sterk.
    Michael Meyers is nog niet in space geweest hè
    Ik heb ook al gehoord dat het een remake van H1 zou worden
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Veentjer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door RAYMOND1976
    Michael Meyers is nog niet in space geweest hè
    Laten ze dat maar niet doen, want dat hebben ze al eens gedaan met Jason (Jason X), en die film was in mijn ogen het slechtse deel uit the Friday the 13the reeks.
    Vind ik niet. Erg vermakelijke film. Deel 9 (Jason Goes To Hell) vind ik het minste.
    Superman Returns

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Solar Angel
    Ik vind MM ook vet. Hij loopt altijd zo rustig en statig en zegt geen woord. Vet stoere gast. Ik heb ff een paar vraagjes:

    Halloween 3 draait toch niet om Michael Myers? Beetje vreemd deel dus.

    Waar is Laurie Strode gebleven in deel 4?
    Oorspronkelijk was het idee van John Carpener om een reeks Halloween-films te maken met steeds een ander thema. Na het succes van H1 wilden ze echter wel graag een vervolg van H2 maken. H3 is dus eigenlijk de realisatie van het oorspronkelijke idee, maar er bleken inmiddels erg veel MM-fans te zijn. Daarom (en ook omdat H3 niet echt heel succesvol was) werd in H4 weer teruggekeerd naar het MM-verhaal. Echter zonder Laurie Strode, die in deel 2 al omgekomen was. Jamie Lee Curtis is in H2 ook alleen maar haar contractuele verplichting tot het maken van vervolg nagekomen (ze is ook maar enkele minuten in beeld). Voor deel 4-6 was ze niet meer beschikbaar, dus vandaar dat het verhaal uitkwam bij andere familieleden van MM. H20 was wel het idee van Jamie Lee geloof ik (zal ook wel uit financiele motieven zijn), maar zelf ziet ze dit als een vervolg op H1 en H2 (de delen 4-6 worden dus genegeerd).

    H1, H2 en H20 kun je dus "los" kijken van de andere delen (en H3 valt overal buiten).
    Laurie Strode wordt aan het einde van deel 2 in een ambulance gezet. Wanneer komt ze om dan?

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Solar Angel
    Laurie Strode wordt aan het einde van deel 2 in een ambulance gezet. Wanneer komt ze om dan?
    In "H20" vertellen ze dat ze Laurie haar 'dood' gefaked hebben en ze is ondergedoken. Ze kreeg een nieuwe identiteit zodat haar broer haar niet zou kunnen vinden, vandaar haar naam in H20: Keri Tate.

    Meer vragen? :P
    Superman Returns

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Darko
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Solar Angel
    Laurie Strode wordt aan het einde van deel 2 in een ambulance gezet. Wanneer komt ze om dan?
    In "H20" vertellen ze dat ze Laurie haar 'dood' gefaked hebben en ze is ondergedoken. Ze kreeg een nieuwe identiteit zodat haar broer haar niet zou kunnen vinden, vandaar haar naam in H20: Keri Tate.

    Meer vragen? :P
    Klopt, foutje, wordt pas in deel 4 verteld dat LS een auto-ongeval heeft gehad. In H20 blijkt dat dit dus niet zo is.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Darko
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Solar Angel
    Laurie Strode wordt aan het einde van deel 2 in een ambulance gezet. Wanneer komt ze om dan?
    In "H20" vertellen ze dat ze Laurie haar 'dood' gefaked hebben en ze is ondergedoken. Ze kreeg een nieuwe identiteit zodat haar broer haar niet zou kunnen vinden, vandaar haar naam in H20: Keri Tate.

    Meer vragen? :P
    Klopt, foutje, wordt pas in deel 4 verteld dat LS een auto-ongeval heeft gehad. In H20 blijkt dat dit dus niet zo is.
    Kan best zijn dat ze dat in Deel 4 ook vertellen. Maar in H20 ook.
    Superman Returns

  14. #39

    Standaard

    Op zich een beetje raar, je faked je dood en je neemt je dochter niet eens mee waar je heen gaat.

    Ff wat anders, hoe kunnen jullie jullie dvd's uploaden naar dvdprofiler.com?

    Dit staat er: To upload your collection, select Online->My Profiler from DVD Profiler's main menu.

    Dus ik ga naar het main menu en klik op My Profiler. Dan kom ik weer uit bij hetzelfde scherm als waar ik net was: To upload your collection, select Online->My Profiler from DVD Profiler's main menu.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Solar Angel
    Op zich een beetje raar, je faked je dood en je neemt je dochter niet eens mee waar je heen gaat.
    Het is op zich al raar dat die Michael Meyers maar niet dood gaat :wink:
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Darko
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    Klopt, foutje, wordt pas in deel 4 verteld dat LS een auto-ongeval heeft gehad. In H20 blijkt dat dit dus niet zo is.
    Kan best zijn dat ze dat in Deel 4 ook vertellen. Maar in H20 ook.
    Maar in H20 wordt juist verteld dat ze toch niet dood is (dat is dus wel zo in deel 4).

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Solar Angel
    Op zich een beetje raar, je faked je dood en je neemt je dochter niet eens mee waar je heen gaat.
    In H20 heeft ze niet eens een dochter... De continuïteit tussen de delen is niet echt goed; H20 volgt gewoon on HII, maar omdat de makers het niet konden maken om het feit dat ze in de delen 4 t/m 6 dood is, helemaal te verzwijgen, is het "nep-ongeluk" maar bedacht.

    Hier zijn nog meer Halloweenfans te vinden die zich hier druk over maken
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    Maar in H20 wordt juist verteld dat ze toch niet dood is (dat is dus wel zo in deel 4).

    In H20 heeft ze niet eens een dochter... De continuïteit tussen de delen is niet echt goed; H20 volgt gewoon on HII, maar omdat de makers het niet konden maken om het feit dat ze in de delen 4 t/m 6 dood is, helemaal te verzwijgen, is het "nep-ongeluk" maar bedacht.
    Ja, ik bedoel de scene waar "Keri" haar lover verteld over haar echte identiteit.

    En de delen hadden gewoon moeten opvolgen. Je kunt het IMO niet maken om 'net als of' te doen dat deel 4-5-6 nooit gebeurd is.
    In "H20" beweren ze dus ook dat Myers sinds "Halloween 2" niet meer actief is geweest.... Vind ik dus echt bullsh!t.

    Wat mij betreft is het tijd dat Moustapha Akkad afstand neemt van de filmreeks. Er was sprake van "HELLOWEEN" (oftewel Michael Myers VS. Pinhead uit de Hellraiser-reeks). Clive Barker (!) en John Carpenter (!) waren allebei al van de partij maar dankzij Akkad ging het hele verhaal niet door....
    En buiten dat was "Halloween Resurrection" ook geen topper. De eerste 20 min. met Jamie Lee waren goed maar daarna ging het downhill...en hard ook.
    Superman Returns

  18. #43

    Standaard

    Ach joh, Resurrection is gewoon lekkere pulp, niet bij nadenken 8)
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  19. #44

    Standaard

    Ff wat anders, hoe kunnen jullie jullie dvd's uploaden naar dvdprofiler.com?

    Dit staat er: To upload your collection, select Online->My Profiler from DVD Profiler's main menu.

    Dus ik ga naar het main menu en klik op My Profiler. Dan kom ik weer uit bij hetzelfde scherm als waar ik net was: To upload your collection, select Online->My Profiler from DVD Profiler's main menu.

  20. #45

    Standaard

    Dome vraag maar.
    Heb je het programma gedownload?
    want uploaden doe je via het programa dvdprofiler. en niet via de site

    http://static.intervocative.com/dvdp...ads/dvdpro.zip <-- direct link
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  21. #46

    Standaard

    halloween 1 is goed
    en halloween 4 is de beste sequel!
    superzalig einde gewoon!!!
    death is just the beginning
    dvd's te koop!!voor lijst mail me!

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door shihuandgi
    en halloween 4 is de beste sequel!
    superzalig einde gewoon!!!
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Demon
    Dome vraag maar.
    Heb je het programma gedownload?
    want uploaden doe je via het programa dvdprofiler. en niet via de site

    http://static.intervocative.com/dvdp...ads/dvdpro.zip <-- direct link
    DVDProfiler heb ik wel alleen kheb een registration key nodig, maar wie de neuk kom ik daar aan?

  24. #49

    Standaard

    Halloween (1978)
    Ik blijf dit een geweldige horrorfilm vinden die zeker een classic genoemd mag worden,en wat is er mooier dan deze op Halloween zelf te kijken.
    Het verhaal is heel simpel en basic gehouden wat de film een sterk realistisch gehalte geeft voor mijn gevoel. Ook bevat de film haast geen bloed en gore maar leunt veel meer op suspense die ondersteund word door een simpel maar geweldig deuntje wat telkens weer kippelvel weet op te roepen. De film zelf kan eingelijk gezien worden als de moeder van alle nieuwe slasherfilms die hierna volgden maar zelden werd deze film geëvenaard. Tuurlijk brengt deze film ook een stuk nostalgie voor mij met zich mee want dit was een van de eerste films in dit genre die ik op jonge leeftijd gezien heb,maar nog nooi zo mooi kwa beeld en geluid want de 25th Anniversary Edition (ANCHOR BAY) met een Divimax transfer is er een om je vinger bij af te likken. Verder bevat de film een aantal homages naar andere films van o.a. Hitchcock waar ik op latere leeftijd achter kwam. 8.5/10
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  25. #50

    Standaard

    ik heb alleen deel 2, ik wil elk deel wel maar ik wil eigenlijk een box

Pagina 2 van 13 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •