Pagina 3 van 13 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 315 worden weergegeven.

Discussie: Halloween...

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zaraki
    ik heb alleen deel 2, ik wil elk deel wel maar ik wil eigenlijk een box
    Ik heb deel 2 t/m 7 ook gehad,maar allemaal weer weg gedaan,H20 is nog wel te pruimen maar de rest was zeer matig.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  2. #52

    Standaard

    moustapha akkad is dood
    staat op die imdb site, jullie wisten het waarschijnlijk al wel maar ik niet
    dus, tijd voor hellraiser VS michael Myers nu?
    hij is nou toch dood
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  3. #53

    Standaard

    Ik snap iets niet... Ik dacht dat Jamie Lloyd gewoon een nichtje was van Michael, maar in Halloween 666 hoor ik dat Jamie het dòchtertje is van Laurie Strode... Als Laurie zogenaamd een auto-ongelukt heeft gehad, wanneer is Jamie geboren dan? En waarom heeft ze Jamie laten adopteren? Waarom woonde Jamie niet bij de Strodes uit Halloween 666?... En waarom heeft Laurie het niet over Jamie gehad in Halloween H20?

  4. #54

    Standaard

    laurie is michaels zus, dus klopt het dat het lauries kind is, en dus michaels nichtje!!!
    jamie zal wel geboren zijn in de tijd tussen halloween 2 en dat ze het '' ongeluk heeft gehad'', ze heeft jamie laten adopteren omdat het vreemd is dat als je zelf ''dood'' bent, dat dan ineens ook je kind(jamie) weg is, waarom ze niet bij die strodes woonde weet ik niet, en misschien wil ze jamie beschermen en praat ze niet over haar. Trouwens, jamie is toch dood?
    ze viel toch in die grote maaimachine?
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  5. #55

    Standaard

    En wie was de vader van Jamie's kind in Halloween 666?... Michael Myers? Zou hij echt zijn nichtje zwanger maken?... Volgens mij weet hij niet eens wat 'seks' is, maar goed...

  6. #56

    Standaard

    Ik dacht dat ze haar bevrucht hadden met Michael's zaadcellen en zo het kwaad verder laten verspreiden. Dat het niet zou ophouden als Michael eens eindelijk eens het loodje zou leggen.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  7. #57

    Standaard

    En dat zoontje van Kara (die vrouw van een jaar of 28 bij Halloween 666).. wordt dat niet de nieuwe Michael Myers?... Hij zag elke keer die leider van die sekte..

  8. #58

    Standaard

    hoe bedoel je nieuwe michael myers?
    van film 1 tot en met film 8 ( behalve bij deel 3) is het gewoon michael myers, broer van laurie strode...
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  9. #59

    Standaard

    Ja, dat weet ik wel. Maar hij zag elke keer die leider van de duivelse sekte. Ik vroeg me af: heeft dat jongetje ook die vloek van Michael.

  10. #60

    Standaard

    wie weet
    ik geloof niet dat het ooit in de films is genoemd dat hij wel/ niet de vloek heeft...
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mick Schouten
    moustapha akkad is dood
    staat op die imdb site, jullie wisten het waarschijnlijk al wel maar ik niet
    dus, tijd voor hellraiser VS michael Myers nu?
    hij is nou toch dood
    Nog een feit daarover. Hij is om het leven gekomen bij een bomaanslag in Egypte vorig jaar (volgens mij die in Saba).

  12. #62

    Standaard

    dat slaat bij mij in als een BOM
    BLOW me away
    TaraBOEMdiee
    dat is echt de BOM
    Halloween 9 : michael's vacation in egypt

    maar verder vind ik het echt verschrikkelijk hoor :wink:
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  13. #63

    Standaard

    owkey... Die post slaat echt nergens op
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  14. #64

    Standaard

    nee slaat ook nergens op
    sorry
    maar goed..... weet iemand op michael myers vs hellraiser nu wel word gemaakt, nu degene die tegenwerkte dood is?
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  15. #65

    Standaard

    Volgens mij dikke bullshit dat Michael Myers vs Pinhead gaat uitkomen, noemen ze dat nu een eerlijk gevecht ??? Een psychopaat tegen een demoon van de hel... Beter Michael vs jason pakken ofzo of nog beter, ze gewoon in hun eigen reeks laten in plaats van dat commerciele gedoe. aan de andere kant ik vond freddy vs jason zeer vermakelijk
    Welcome to the worst nightmare of all. REALITY

  16. #66

    Standaard

    http://www.halloweenmovies.tk kondig...ficieel aan...


    Trouwens... weet iemand of Rob Zombie (van Halloween 9) wel alle delen gezien heeft van de Halloween reeks? Voordat hij plotgaten gaat maken (net als dat Jamie LLoyd - dochter van Laurie Strode)

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiiCk0s
    Ja,das ook wel een heel betrouwbaare site
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  18. #68

    Standaard

    Het plot van Halloween 666 (om het verhaal wat beter te begrijpen)

    It's now six years since the last Halloween celebration in Haddonfield. Michael Myers, his neice Jamie, and the mysterious Man in Black all disappeared after the explosive end of Part 5. Everyone assumes them all to be dead...but actually, Jamie has been captured by the Man In Black, who has her impregnated. The baby arrives on Halloween eve, and a kind woman named Mary helps Jamie and her baby escape. However, Michael Myers is close behind her, and Jamie dies shortly into the movie, gutted with farm machinery.

    Meanwhile, Tommy Doyle (the child Laurie Strode sat for in the first film) has his eye on a family who's moved into the old Myers house. Tommy has become obsessed with Michael Myers. After hearing Jamie screaming for help on a radio show, Tommy finds her baby and hides him. The people living in the Myers' house are relatives of Laurie Strode...included is Kara Strode, and her illigitamite son, Danny - who "hears the voice" that Michael heard. Michael stalks each of the Strodes, trying to get to Jamie's baby.

    Across the street, Tommy reveals that Michael has been cursed with Thorn, where a young man must wipe out his entire family for the good of civilization. The plot takes a turn when the Man in Black reveals himself to be a major character. He has been experimenting with pure evil all these years...and kept it all secret at the Smith's Grove sanitarium

    Tommy and Dr. Loomis follow this madman to the sanitarium, where an all-out battle occurs with Michael. It is revealed that some form of genetic research has been happening at Smith's Grove, with test tubes and DNA charts lying around. The film concludes with everyone getting out safe, except for Loomis, who walks back inside to "take care of unfinished business."

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mick Schouten
    maar goed..... weet iemand op michael myers vs hellraiser nu wel word gemaakt, nu degene die tegenwerkte dood is?
    De Pinhead vs. Michael Myers film is definitief geschrapt, nadat de fans via 'n internetenquête lieten weten er massaal tegen te zijn.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  20. #70

    Standaard

    Er zijn wel plannen (geweest) voor een Hellraiser Vs Halloween zoals je hier kunt lezen,hopelijk gebeurd dit niet.
    http://www.fangoria.com/news_article.php?id=1518
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  21. #71

    Standaard

    Het laatste dat over die film is gezegd dateert dacht ik uit 2004 of begin 2005. En ik geloof me dat het bericht luide dat Michael niet ging uitkomen tegen Pinhead. Akkad wou dit niet en Malek Akkad ook niet. Voor mij hoeft dit niet. Laat Michael en Pinhead maar met rust en hun eigen films hebben. Je moet niet alles geloven omdat een site het zegt. Als ik nu een site aanmaak en daarop zeg dat de film "MICHAEL en PINHEAD VS. FREDDY en JASON with special guest The Terminator" komt, geloof je dit dan ook?
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiiCk0s
    Trouwens... weet iemand of Rob Zombie (van Halloween 9) wel alle delen gezien heeft van de Halloween reeks? Voordat hij plotgaten gaat maken (net als dat Jamie LLoyd - dochter van Laurie Strode)
    De Halloween film die Zombie gaat maken is 'n remake van 't origineel. Dus hij begint gewoon weer opnieuw.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre
    Als ik nu een site aanmaak en daarop zeg dat de film "MICHAEL en PINHEAD VS. FREDDY en JASON with special guest The Terminator" komt, geloof je dit dan ook?
    En dan geen horror maar een comedy.

    Maar dan kan je beter even wat switchen anders zegt het een team niet zo veel :P
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiiCk0s
    Trouwens... weet iemand of Rob Zombie (van Halloween 9) wel alle delen gezien heeft van de Halloween reeks? Voordat hij plotgaten gaat maken (net als dat Jamie LLoyd - dochter van Laurie Strode)
    De Halloween film die Zombie gaat maken is 'n remake van 't origineel. Dus hij begint gewoon weer opnieuw.
    Nee hoor, het is tegelijkertijd een vervolg :wink:

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiiCk0s
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiiCk0s
    Trouwens... weet iemand of Rob Zombie (van Halloween 9) wel alle delen gezien heeft van de Halloween reeks? Voordat hij plotgaten gaat maken (net als dat Jamie LLoyd - dochter van Laurie Strode)
    De Halloween film die Zombie gaat maken is 'n remake van 't origineel. Dus hij begint gewoon weer opnieuw.
    Nee hoor, het is tegelijkertijd een vervolg :wink:
    Okay smartass, lees dan Zombie's interview maar.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

Pagina 3 van 13 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •