Pagina 4 van 13 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 315 worden weergegeven.

Discussie: Halloween...

  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiiCk0s
    Ja,das ook wel een heel betrouwbaare site
    Inderdaad. Nog even afgezien van het amateuristische ontwerp, is het 'nieuwsgehalte' nogal opzienbarend. Zo weet deze gezaghebbende site o.a. het volgende te melden over de aanstaande Halloween-film: "Moustapha Akkad is supposedly currently writing the screenplay is being written right now."
    Het zou aardig zijn als Akkad in z'n screenplay wat van z'n recente ervaringen verwerkt. Dat moet interessante stof opleveren, want de beste man is al een jaar dood.

    M.a.w. deze bron is net zo betrouwbaar als die bron die Harm's Way aankondigde.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  2. #77

    Standaard

    Halloween 9 wordt dus een remake... Owkee, maar ik geloof nooit dat het beter gaat worden dan het origineel. Ok dat moet ook niet, als het maar vermakelijk wordt.
    Welcome to the worst nightmare of all. REALITY

  3. #78

    Standaard

    Ik heb gisteravond weer 'Halloween 4: The Return Of Michael Myers' gekeken. Geweldige film! En echt een geweldige super enge sfeer. Maak dan een remake hiervan!

  4. #79

    Standaard

    Ik denk dat remakes alleen gelden voor de originele films en niet voor de vervolgen.
    Welcome to the worst nightmare of all. REALITY

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sanderzzz
    Ik denk dat remakes alleen gelden voor de originele films en niet voor de vervolgen.
    Rob Zombie kan bepaalde dingen uit Halloween 4 ook bij Halloween (2007) stoppen

  6. #81

    Standaard

    Waarom, de originele Halloween is al perfect genoeg
    Welcome to the worst nightmare of all. REALITY

  7. #82

    Standaard

    Sorry hoor, maar ik vind Halloween 4 veel beter en enger dan deel 1. (zie: Jamie en Rachel op het dak, geweldige scene). En bij Halloween blijven ze maar een beetje nuchter op de aardbodem staan.

  8. #83

    Standaard

    Ieder zijn mening danmaar...
    Welcome to the worst nightmare of all. REALITY

  9. #84

    Standaard

    Weet iemand wat er met Dr. Loomis is gebeurt op het einde van Halloween 6?.. Want daarna was hij dood... Ging hij zelfmoord plegen ofzo? Want hij zei dat hij nog wat moest afhandelen...

    En heeft Jamie Lloyd echt op het einde van deel 4 haar moeder vermoord, of was dat maar een boze droom?

  10. #85

    Standaard

    natuurlijke dood gestorven staat in verschillende ''biografieen'' op internet... en het was geloof ik een boze droom want laurie strode was haar moeder toch?
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  11. #86

    Standaard

    Nee, haar pleegmoeder bedoel ik. Die stak ze neer met een scheer op het einde van Halloween 4... Maar ging het personage Dr. Loomis van ouderdom dood? of werd hij alsnog vermoord door Michael?

  12. #87

    Standaard

    Hij is gestorven aan een ziekte dacht ik. Word allesinds vermeld in deel 7 dacht ik. En Jamie had weldegelijk die pleegmoeder vermoord. Daarom dat ze in deel 5 ook in dat ziekenhuis is daar.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  13. #88

    Standaard

    Oke, bedankt. Ik had gelezen dat Halloween 2007 een remake èn een gevolg wordt. Maar veel mensen zeggen dat het alleen een remake wordt, maar volgens mij ook een vervolg...

    Kan iemand alsjeblieft vertellen wat het nu wordt?

  14. #89

    Standaard

    Volgens Zombie word het idd een remake en een prequel. Gisteren bevestigd door Dimension Films:

    Dimension Films has informed us that Rob Zombie's Halloween will now hit theaters August 31, 2007, a month and a half earlier than the original October 19 date! We've also learned that the script is completed and scouting is underway, more details as soon as they come in. Rob Zombie will also produce off of his own screenplay, which is sure to be one hell of a fun ride. Sheri Moon Zombie is the only confirmed cast member. Zombie's vision of this film is an entirely new take on the legend and will satisfy fans of the classic "Halloween" legacy while beginning a new chapter in the Michael Myers saga. "This is a bit of a prequel and a remake, combined," says Zombie.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre
    "This is a bit of a prequel and a remake, combined,"
    Geen vervolg dus.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  16. #91

    Standaard

    Ja, wel een vervolg. Er staat toch: een beetje een vervolg, en een beetje een remake.

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiiCk0s
    Ja, wel een vervolg. Er staat toch: een beetje een vervolg, en een beetje een remake.
    Je beheersing van de Engelse taal is blijkbaar nogal beperkt...
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiiCk0s
    Ja, wel een vervolg. Er staat toch: een beetje een vervolg, en een beetje een remake.
    Je beheersing van de Engelse taal is blijkbaar nogal beperkt...
    Jezus, er staat toch: This is a bit of a prequel and a remake, combined

    Het is een combinatie van een vervolg en een remake.

  19. #94

    Standaard

    Een sequel is een vervolg, een prequel is een verhaal vóór het origineel...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  20. #95

    Standaard

    Owww... dat heb ik over het hoofd gezien

    sorry, het spijt me. Dan heb je dus gelijk...

    Ik had liever een vervolg...

  21. #96

    Standaard

    Halloween is natuurlijk de beste.
    Dan komen op een gedeelde tweede plaats deel II en IV.
    Dan komt H20, V en de rest maakt niet veel uit.

  22. #97

    Standaard

    Goed castingnieuws uit Zombie's eigen blog:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Zombie
    AND DR. LOOMIS IS.......?

    Well, here is the news you've all been waiting for. Who is Dr. Loomis? Well, the answer is..... the one and only MALCOLM McDOWELL ! Yes, lengendary actor Malcolm McDowell will be the new Dr. Loomis.

    As many of you know A Clockwork Orange is my favorite film and I am a huge, huge fan of Malcolm. I know Malcolm will kick ass as Dr. Loomis. He is thrilled to be part of HALLOWEEN and is ready to make a new classic.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  23. #98

    Standaard

    Gaat de geloofwaardigheid van de Halloween-reeks er niet af, als elk personage door een ander persoon wordt gespeeld?

    Officiele filmposter:

  24. #99

  25. #100

    Standaard

    En officiele poster? Nog nergens tegen gekomen. Terug gezien in 1 van uw magazines zeker?
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

Pagina 4 van 13 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •