De resultaten 1 tot 21 van 21 worden weergegeven.

Discussie: Last Ship seizoen 4

  1. #1

    Standaard Last Ship seizoen 4

    Volgens blu-ray.copm krijgt de USA editie van seizoen 4 van The Last Ship nl-ot? Na 5 juni - datum release - wordt dit hopelijk bevestigd.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  2. #2

    Standaard

    Ik hoop het wel maar ik vrees van niet. Voor lopende reeksen neemt Blu-ray.com al eens klakkeloos de specificaties van een vorig seizoen over.
    Maar goed, mocht het wel het geval zijn, dan ben ik beestig gelukkig.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Ik vind het best jammer dat seizoen 4 niet uitkomt als Blu-ray. Niet in de UK of Nederland iig. Zit je dan met de eerste drie op blu-ray. Zelfde verhaal met Orange is the new Black seizoen 5.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Ik vind het best jammer dat seizoen 4 niet uitkomt als Blu-ray. Niet in de UK of Nederland iig. Zit je dan met de eerste drie op blu-ray. Zelfde verhaal met Orange is the new Black seizoen 5.
    Als de back cover klopt, dan heeft de Scandinavische release NL subs.

    http://www.blu-ray.com/movies/The-La...lu-ray/199119/

  5. #5

    Standaard

    Misschien dan toch... we blijven hopen!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    Ik heb net de US-versie besteld. Ik hou jullie op de hoogte wat betreft de ondertitels.
    Laatst aangepast door Werner : 12-06-2018 om 12:21
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    Hij is sowieso regio 1 gok ik, en gezien ik geen regio vrije speler heb wordt het dan sowieso een not-go, maar hoop voor jullie dat de subtitles meewerken!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Hij is sowieso regio 1 gok ik, en gezien ik geen regio vrije speler heb wordt het dan sowieso een not-go, maar hoop voor jullie dat de subtitles meewerken!
    Het is een release van Warner Bros, die is bijna altijd regiovrij.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Hij is sowieso regio 1 gok ik, en gezien ik geen regio vrije speler heb wordt het dan sowieso een not-go, maar hoop voor jullie dat de subtitles meewerken!
    Voor Blu-rays spreekt men niet van regio 1 maar van regio A. Maar zoals gezegd: Warner is meestal regiovrij.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #10

    Standaard

    Zag net bij specs dvdprofiler dat nl-ot bevestigd wordt, via BDinfo (verified).
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Voor Blu-rays spreekt men niet van regio 1 maar van regio A. Maar zoals gezegd: Warner is meestal regiovrij.
    De vorige seizoenen waren volgens Amazon regio A/1, maar die hebben het wel vaker mis. Als er kan worden bevestigt dat hij regiovrij is en Engelse subs heeft dan bestel ik m meteen.

  12. #12
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Er wordt geen regio vermeld op de back cover, dus regio vrij. Zoals anderen hier aangeven zijn Warner releases over het algemeen regio vrij.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  13. #13

    Standaard

    Hierbij kan ik jullie bevestigen is Nederland ondertiteld
    Sedert vandaag inbezit

  14. #14

    Standaard

    Bedankt voor deze verlossende info.
    Blijft dan toch wel een beetje vaag dat Seizoen 4 niet hier uit wordt gegeven. Ondertiteling kan het probleem niet zijn in elk geval.
    Maar eens bestellen in Amerika dan....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Bedankt voor deze verlossende info.
    Blijft dan toch wel een beetje vaag dat Seizoen 4 niet hier uit wordt gegeven. Ondertiteling kan het probleem niet zijn in elk geval.
    Maar eens bestellen in Amerika dan....
    Was overigens hetzelfde geintje bij Supergirl 2.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Was overigens hetzelfde geintje bij Supergirl 2.
    Wat ik zeer raar vind is dat nu precies die Supergirl 2 dan toch hier gaat uitkomen op bluray.
    Op verschillende sites staat 25 07 als datum.
    Gaan ze nu echt 6 maanden na de DVD een bluray uitbrengen?

  17. #17

    Standaard

    Zolang ze een blu ray in ieder geval uitbrengen in de UK dan ben ik al tevreden. Ik haal amper nog wat in NL zelf. Maar zelfs in de UK kwam The Last Ship S4 niet uit. Wel blij dat we hem gewoon uit de VS kunnen halen.

  18. #18

    Standaard

    heeft iemand toevallig de 'duitse' variant aangeschaft?
    Heeft deze NL ondertitels?

    Ik heb die gok bij de 'originals' genomen en op die hoes staat iig dat daar wel NL ondertitels op zitten. (de schijven zelf nog niet gekeken, maar hoes info is volgens mij ook niet echt betrouwbaar gebleken)

    Dank je wel

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mpeer Bekijk bericht
    heeft iemand toevallig de 'duitse' variant aangeschaft?
    Heeft deze NL ondertitels?

    Ik heb die gok bij de 'originals' genomen en op die hoes staat iig dat daar wel NL ondertitels op zitten. (de schijven zelf nog niet gekeken, maar hoes info is volgens mij ook niet echt betrouwbaar gebleken)

    Dank je wel
    Ik denk het niet:

    https://bluray-disc.de/blu-ray-filme...el?features#ca

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mpeer Bekijk bericht
    heeft iemand toevallig de 'duitse' variant aangeschaft?
    Heeft deze NL ondertitels?
    Nope!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #21

    Standaard

    Thanks.... 't is een beetje zoeken. Ik hoef ze niet perse, maar als ze makkelijk te vinden zijn, dan heb ik wel graag nl ondertiteling.
    Ga deze dan eens uit Scandinavië halen... Voor alles een 1e keer.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •