De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Suspiria Limited Metalcase Indiegogo

    Dit weekend de metalcase 3 disc editie van Indiegogo van Suspiria ontvangen en zou deze graag toevoegen aan DVD Profiler, maar deze heeft geen EAN nummer.
    Heeft er nog iemand deze Blu-ray en DVD Profiler enig idee wat ermee te doen?


    Alvast bedankt!

  2. #2

    Standaard

    Ik heb hem ook binnen, maar ik kan je niet helpen met een antwoord, helaas. Er anders misschien een mailtje aan wagen naar het label? Die moeten hier een antwoord op kunnen geven lijkt me.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #3

    Standaard

    Ook op blu-ray.com geen EAN( http://www.blu-ray.com/products/?p=7...on=editproduct ). Dan moet je hem toevoegen met de disc ID. Heb je een PC met een Blu-ray drive voor nodig.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #4

    Standaard

    Toch gevonden met ASIN(Amazon nummer) to EAN converter: 5060485805007
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #5

    Standaard

    Dankjewel Peptalk! Handige tool is dat die EAN converter.
    Ik zal morgen een profiel aanmaken hiermee, al heb ik nog geen idee hoe ik die metalbox ga scannen

  6. #6

    Standaard

    Foto van nemen of plaatje op internet zoeken.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •