De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Three Billboards outside Ebbing, Missouri (Blu-ray)

    Three Billboards outside Ebbing, Missouri (Blu-ray)

    Wat doe je als de politie het laat afweten? Juist, je huurt een aantal billboards.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Goeie review, maar ik ben maar opgehouden met taal- en spelvauten te tellen.

    De sterke dynamiek tussen de drie hoofdpersonen is het kijken van de film al meer dan waard; een solide emotionele kern zoals Colin Firth, Brendan Gleeson en Ralph Fiennes vormden in In Bruges.

    In de war met Colin Farrell?
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 29-05-2018 om 20:36

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Goeie review, maar ik ben maar opgehouden met taal- en spelvauten te tellen.

    De sterke dynamiek tussen de drie hoofdpersonen is het kijken van de film al meer dan waard; een solide emotionele kern zoals Colin Firth, Brendan Gleeson en Ralph Fiennes vormden in In Bruges.

    In de war met Colin Farrell?
    Toch vraag ik je dat even te doen, want volgens mij valt dat heel erg mee!
    Maar we willen graag goede recensies publiceren, dus als je fouten tegenkomt, zoals ook Colin Firth, dan graag even melden.

    Colin Firth moet inderdaad Colin Farrell zijn, heb ik aangepast.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4

    Standaard

    Elders in Europa is de 4k versie met nl-ot beschikbaar. Zie geen 4k bij bol.com, vreemd.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Elders in Europa is de 4k versie met nl-ot beschikbaar. Zie geen 4k bij bol.com, vreemd.
    In NL is helaas geen UHD uitgebracht.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •