De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Slotje: Samsung Tablet gt-p1000 probleem

    Gisteren en vandaag met deze tablet aan de gang geweest, mijn broer heeft deze gekocht maar kon er niets mee.
    besturingssysteem was Cyagonen mod, iets waar ik nooit van had gehoord maar las dat hun systeem al tijdje was afgelopen.
    ik kon dus geen Google-account aanmaken, naam was nooit beschikbaar wat ik ook maar intypte. Dus wat op internet lezen hoe ik het systeem kon aanpassen naar ander systeem. Helaas werkte dit niet en heb ik ‘m in download modus verkeerd afgesloten. Nu krijg ik constant beeld van mobiel naar pc image en wil de tablet eigenlijks niet uit. Ook resetten werkt niet via buttons power en volume en in menu kan ik niet meer komen, want Samsung blijft hangen op 1 beeld.

    Toen gekeken via YouTube hoe je de accu kan verwijderen en ook dat ging mis, inmiddels weet ik hoe het goed moet. Nu zijn de kabels van accu stuk getrokken. Ik heb een nieuwe accu besteld voor deze type tablet gelukkig zijn die niet zo duur voor 14 euro.

    Het probleem is eigenlijks softwarematisch waarbij ik het gepresteerd heb om besturingsysteem compleet te laten crashen, bestaat er een mogelijkheid om met bv Odin dit allemaal te herstellen? Ik heb ook geprobeerd om de firmware van dit apparaat te downloaden via sammobile maar dan moet je weer een premium member worden en daar heb ik geen behoefte aan, dus alle tips zijn welkom.

    ik heb nog even want nieuwe accu is nog niet binnen
    Laatst aangepast door Wim S. : 22-06-2018 om 19:02

  2. #2

    Standaard

    Er mag een slotje op, het is mezelf gelukt met Odin en marshmallow 6.0.1 zit er op en dat werkt prima!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •