De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Denonfreakers WLSE Room

    in mijn kleine volle kamer heb ik mijn stereo en HOME CINEMA staan . de ruimte bestaat uit een Work Live Sleep en Entertainroom

    de ruimte is slechts 15m2 maar ik ben er toch blij mee .

    Wat ik heb staan staat onder mijn tekst , foto's moet ik nog maken . de apparatuur staat voor 90% in een zilverkleurig rack , als kabels heb ik afgezien van de cd speler en de intelinks voor de platenspeler en optische kabels (monster) gewone kabels gekozen , de stereo speakers hebben 4mm2 kabels de home cinema monster bekabeling behalve voor de eec speakers .
    Stereo
    Denon pma 520a (1988) , Pioneer pd=207 cd , Sony minidisc 503, blueray samsung 1500 (stereo out) en sony dvd/hdd recorder stereo out . hepta ace boxen technics pickup

    homecinema
    denon avr 1604 (6.1) , samsung bd-p1500 optisch , sony dvd hdd recorder optisch , radio en streamer , jcv, creative en eec speakers

  2. #2

    Standaard

    nu nog de foto's... ben benieuwd.
    Marantz SR-7010 / 3 x Marantz MA-700 mono-eindversterkers
    LG 60PB560V PLASMA TV
    Marantz 6100 platenspeler / Pro-Ject Tube Box II phono-voorversterker / HTPC voor alle films en muziek
    Tannoy R3 front / Tannoy RC center / Tannoy R2 rear-back / Tannoy R1 back / 4 Tannoy mR High / Sub: SVS PB-1000
    canare 4s11 luidsprekerkabels / RU Connected interlinks en HDMI's

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •