Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 40 worden weergegeven.

Discussie: Dodax

  1. #1

    Standaard Dodax

    Al een tijdje bestel ik ook BD en CD's bij Dodax. Eigenlijk nooit geen problemen gehad. Sinds de site is veranderd (erg mooi en professioneel nu) komen de bestellingen niet meer binnen.

    Zijn er problemen bij Dodax?
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  2. #2

    Standaard

    Ik bestelde eerst via de Amazon Marketplace bij ze, toen een aantal keer iets misgegaan. Sinds ze de nieuwe site hebben en je met iDeal kunt betalen, eigenlijk alleen goede ervaringen gehad.

  3. #3

    Standaard

    Ik bestel via Bol.com nog wel eens wat bij ze. Vooral import Blurays en die zijn zeer vriendelijk geprijsd: onder de 10 euro en dat inc verzending. Wel vaak backcatalogue, maar toch. Het is niet vandaag bestellen, morgen in huis maar vaak wel binnen een week. Vind het een prima verkoper.

  4. #4

    Standaard

    Duurt altijd lang bij dodax, ook omdat bestellingen vaak dagen als ‘in verwerking’ hangen (nu een bestelling van meer dan een week geleden die nog niet is uitgeleverd). Na verzending duurt het meestal ook nog 1-2 weken. Ik bestel er veel vinyl, mede omdat ze geen verzendkosten rekenen erg interessant. Maar je moet er niet bestellen als je haast hebt nee.

  5. #5

    Standaard

    Ik ben 1 titel ook kwijt. Zou een nieuwe krijgen maar ook die niet gekregen helaas
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #6

    Standaard

    Ik heb een tijd geleden een stuk of 15 titels besteld. 1 titel is niet aangekomen en ik heb geen reactie op supportticket ontvangen. Daarna gebeld en er is alsnog een nieuw exemplaar opgestuurd. Mijn vraag waarom niet op de supportticket was gereageerd werd niet beantwoord. Tweede exemplaar is wel keurig aangekomen.

  7. #7

    Standaard

    Gebeld? Zwitsers nummer?
    Ik was tot voor kort zeer tevreden, schappelijke prijzen, waarbij het de moeite loont om hun diverse sites (bijv. .nl, .co.uk, .de, .fr) te vergelijken scheelt soms echt veel (login werkt op alle sites). Maar nu is levering slecht, zie ook ervaringen op o.a. Amazon. Ze hebben 3 weken geleden 2maanden uitstel van betaling gekregen, tot 6 augustus. Hopelijk komen ze er bovenop.

  8. #8

    Standaard

    Oh getver! Dat verklaart waarom mijn bestellingen nog hangen, balen want ik heb niet met PayPal betaald dit keer. Waarschijnlijk dus €44 down the drain dan...

  9. #9

    Standaard

    Oei, dit is inderdaad handig om te weten. Voorlopig dan maar even niks bestellen bij ze. Hoe weet je dit vwb uitstel van betaling?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Oei, dit is inderdaad handig om te weten. Voorlopig dan maar even niks bestellen bij ze. Hoe weet je dit vwb uitstel van betaling?
    https://www.luzernerzeitung.ch/wirts...aus-ld.1032424

    of via Google translate:

    https://translate.google.nl/translat...24&prev=search

  11. #11

    Standaard

    ik heb een claim ingediend bij amazon en die net uitgekeerd gekregen. Ging maar om 7 pond maar toch ...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #12
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  13. #13

    Standaard

    Alle aangeboden producten (885 maar liefst!) via Bol.com zijn op "Niet leverbaar" gezet. Dat scheelt in ieder geval.

  14. #14

    Standaard

    Is dit de website van ze? https://www.dodax.nl/nl-nl/ Die is nog actief.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Is dit de website van ze? https://www.dodax.nl/nl-nl/ Die is nog actief.
    Dat is inderdaad de website. Ze zijn ook (nog) niet failliet, ze hebben alleen de tijd gekregen om hun financiële zaken op orde te krijgen.
    Alleen, bestellen is wel op eigen risico en ik zou dan ook zelf niets bestellen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  16. #16

    Standaard

    Ik heb bij dodax.nl zelf besteld en met ideal betaald en daar gebeurt nu niets met mijn bestelling. Als ze tot augustus uitstel van betaling hebben is er wellicht nog een beetje hoop (in NL volgt na het bericht dat een bedrijf uitstel van betaling heeft gekregen doorgaans binnen een week het bericht van een faillissement, mogelijk is dit in Zwitserland anders), maar ik ga ervan uit dt mijn €44 down the drain is. De eerste keer ook dat ik voor meer dan €20 besteld heb...

    Ze kunnen ook nog overgenomen worden. Wowhd v/h cdwow heeft dit ook al een keer of twee meegemaakt, daarbij werd uiteindelijk alles nog geleverd. Ik heb het ook bij het faillissement van It's gehad, ook net vlak daarvoor een universele logitech afstandsbediening besteld, die is uiteindelijk na een maand door de overnamepartner nog geleverd.
    Laatst aangepast door Oakey : 02-07-2018 om 20:04

  17. #17

    Standaard

    Amazon UK heeft zojuist binnen een minuut een claim goedgekeurd mbt een bestelling van een cd bij dodax (op hun marketplace).
    ik had eerst dodax als zijnde seller een bericht gestuurd, maar er kwam geen antwoord.
    Lijkt erop dat Amazon er direct op inspeelt..
    Send a maniac to catch a maniac...

  18. #18

    Standaard

    Goed nieuws, net mailtje van Dodax dat 1 van de 2 items in mijn bestelling (Force Awakens 2LP picture disc) verzonden is
    Nu de andere nog, maar het lijkt dat ze hun zaakjes voor nu weer (even?) op orde hebben.

  19. #19

    Standaard

    Star Wars LP is deze week aangekomen, vandaag ook verzendbericht van het tweede deel van mijn bestelling.

  20. #20

    Standaard

    Ik zou voorlopig ook niets meer bijbestellen. Kreeg wel een mail dat er inderdaad wat problemen zijn, maar er natuurlijk niet bijgezegd dat ze uitstel van betaling hebben. Ik heb helaas nog 2 films staan. Tot mijn verbazing zijn ze wel verstuurd nu (kreeg gisteren een mail) verstuurd, alleen de eerste film is nog steeds niet binnen. Normaal 7/8 dagen nu al bijna 14 dagen dus ik ben benieuwd. Ze zeiden wel dat ik het geld kon terugkrijgen als ik niet langer wilde wachten. Ik neem het risico maar.

    Bellen? Ooit gedaan en ja dat was vanuit Zwitserland. Zeer aardige Nederlands sprekende vrouw. Maar een telefoonnummer zie ik sinds de nieuwe site niet meer staan. Jammer Dodax had naast allle goedkope cd's ook interessante films. Hopelijk krijg ik ze nog binnen de komende twee weken.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  21. #21

    Standaard

    Schijnt weer leven te zijn. Maar vaak is uitstel van betaling niets anders dan een voorlopige doorstart met een onzekere toekomst.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  22. #22

    Standaard

    Gisteren Open Range ontvangen gelukkig. De BD van Jungle is al veel eerder gestuurd maar die is nog niet binnen. Vandaag kwam trouwens Chef binnen (Soundtrack cd) Naast de leuke film wilde ik de soundtrack ook hebben, maar ik ondekte iets heel vreemds aan de cd alsof het een kopie is. De cd heeft geen hoofdtitel maar wel titels die beginnen met 01. erg vreemd. Nog vreemder is dat er achter die titel . WAV staat. Dit heb ik bij een orginele cd nog nooit gezien. Ga dit uiteraard testen bij een andere firma. Ze zullen toch geen kopieen gaan sturen?
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Gisteren Open Range ontvangen gelukkig. De BD van Jungle is al veel eerder gestuurd maar die is nog niet binnen. Vandaag kwam trouwens Chef binnen (Soundtrack cd) Naast de leuke film wilde ik de soundtrack ook hebben, maar ik ondekte iets heel vreemds aan de cd alsof het een kopie is. De cd heeft geen hoofdtitel maar wel titels die beginnen met 01. erg vreemd. Nog vreemder is dat er achter die titel . WAV staat. Dit heb ik bij een orginele cd nog nooit gezien. Ga dit uiteraard testen bij een andere firma. Ze zullen toch geen kopieen gaan sturen?
    Je kan het snel zien als je de CD omdraait. Is ie blauw van kleur of zilver?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  24. #24

    Standaard

    Heb 'm nog een keer besteld bij een andere leverancier, maar deze heeft dezeflde tekst met .wav erbij staan. Beetje vreemd, maar goed dus wel origineel.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  25. #25

    Standaard

    Op een film na nu alles binnen, maar ja blijft natuurlijk even oppassen nu.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •