Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 44 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Avengers: Endgame (2019)

    De vaste cinematograaf van de Russo’s (en Neill Blomkamp), Trent Opaloch, heeft mogelijk de titel van Avengers 4 ‘gelekt.’

    https://mcuexchange.com/avengers-4-t...gers-end-game/
    Laatst aangepast door tmvde : 07-12-2018 om 17:26

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zou logisch en corny tegelijk zijn.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard

    Trailer en de officiële titel is bekend en het is inderdaad Avengers: Endgame. Mocht je Facebook hebben, de trailer staat op de FB pagina van AllesOverFilm!

  4. #4

    Standaard

    Zeer interessant en mooi dat er niks wordt weggegeven van het plot.

  5. #5
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  6. #6

  7. #7
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Zeer interessant en mooi dat er niks wordt weggegeven van het plot.
    Dat hoeft toch niet, ze komen allemaal terug
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 23-03-2019 om 13:15 Reden: Spoilertags geplaatst
    "A man's got to know his limitations", ...

  9. #9

    Standaard

    Ik heb even spoilertags geplaatst, ik vind de opmerking te flauw voor woorden. En voor wie de comics ed verder niet kent is er nu dan heel veel lol van af.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 03-04-2019 om 11:32 Reden: Tekst in kleur ivm dat de opmerking vanuit de rol van crewlid komt

  10. #10

    Standaard

    Het kostte me gisteren een paar uur om kaartjes te kopen bij Pathé (website en app waren super buggy vanwege de drukte), maar ze zijn binnen
    Woensdag 24 april 12:30, Pathé Arena IMAX.

    182 minuten, kom maar op!

  11. #11
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Haha, mijn zoon die er bovenop zat (marvelforums) zorgde ervoor dat we er als de kippen bij waren en totaal geen moeite hadden met bestellen (Pathe app). Pathe Arena IMAX-laser woensdag 24 april om acht uur en nog hele goede plekken ook. Loveseats... Even later was het al uitverkocht.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #12

    Standaard

    Ik moest vanwege de kinderen wachten tot het weekend maar zondag is vroeg genoeg .

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Haha, mijn zoon die er bovenop zat (marvelforums) zorgde ervoor dat we er als de kippen bij waren en totaal geen moeite hadden met bestellen (Pathe app). Pathe Arena IMAX-laser woensdag 24 april om acht uur en nog hele goede plekken ook. Loveseats... Even later was het al uitverkocht.
    Heb ook prima plekken, midden in de rij

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik moest vanwege de kinderen wachten tot het weekend maar zondag is vroeg genoeg .
    Even een paar dagen het internet vermijden.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Heb ook prima plekken, midden in de rij



    Even een paar dagen het internet vermijden.
    Ja, dat ben ik ondertussen wel gewend dat ik voorzichtig moet zijn qua spoilers .

  15. #15

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Het kostte me gisteren een paar uur om kaartjes te kopen bij Pathé (website en app waren super buggy vanwege de drukte), maar ze zijn binnen
    Woensdag 24 april 12:30, Pathé Arena IMAX.

    182 minuten, kom maar op!
    Kreeg net een mail van Pathé dat ik vanwege de problemen met de website een voucher krijg voor een gratis medium popcorn! Netjes.

  17. #17

    Standaard

    Is dit dan echt het laatste deel? Of blijft deze serie maar eeuwig doorgaan?

  18. #18

    Standaard

    Dat laatste waarschijnlijk
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Is dit dan echt het laatste deel? Of blijft deze serie maar eeuwig doorgaan?
    Het is het laatste deel van Phase 3. Tevens het laatste deel dat Chris Evans Captain America speelt en zeer waarschijnlijk het laatste deel dat Robert Downey Jr Iron Man speelt; beide zijn er vanaf het begin bij, dus toch ook een soort afsluiting.
    Ze gaan natuurlijk daarna lekker door, ze gaan niet stoppen met films die miljarden opleveren. Disney stopt nooit op een hoogtepunt .

  20. #20

    Standaard

    Niemand stopt op een hoogtepunt.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Het kostte me gisteren een paar uur om kaartjes te kopen bij Pathé (website en app waren super buggy vanwege de drukte), maar ze zijn binnen
    Woensdag 24 april 12:30, Pathé Arena IMAX.


    182 minuten, kom maar op!
    Nog nooit meegemaakt. Normaal was het bestellen van tickets op de website en/of de app binnen 5 minuten gebeurt.
    Maar het bleek anders te verlopen. Het koste een uur om tickets te bestellen voor een voorstelling op 24 april bij Arena IMAX. Het was dankzij Facebook berichten die Pathé had geplaatst dat ik wist dat de voorverkoop was begonnen. De mail vanuit de Pathé watchlist kwam drie kwartier later dan de aankonding op sociaal media. Met een excuus van Pathé dat ze het niet eerder konden vermelden.


    Pathe had dat niet slim aangepakt. Niet alleen vanwege de grote vraag waardoor Pathé platlag, zowel website als app. Maar ook vanwege de mailing watchlist dat deze niet om 14.00 werd verzonden.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Kreeg net een mail van Pathé dat ik vanwege de problemen met de website een voucher krijg voor een gratis medium popcorn! Netjes.
    Dat was ook al bekend gemaakt via Facebook


    De start van de verkoop van Avengers: Endgame heeft gisteren bij Pathé alle records gebroken. Niet eerder werden er op dat moment zoveel tickets verkocht! Dat aantal ligt 53% hoger dan bij het vorige record (Star Wars: The Last Jedi).


    Die drukte kon onze website niet aan. Onze excuses daarvoor! Om het goed te maken krijgt iedereen die online tickets heeft gekocht (ook Unlimited), of dat vandaag (woensdag 3 april) voor 18:00 uur nog doet, van ons per e-mail een voucher voor gratis popcorn!


    Let op: deze mail wordt vóór maandag 8 april verzonden en je krijgt per e-mailadres maximaal 1 voucher.

  22. #22

  23. #23

    Standaard

    Vanmiddag gezien en wat een geweldige afsluiter!

  24. #24
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Eens...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #25
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Wat een fantastisch geweldige film.....Oook wel even slikken af en toe...
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •