Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 44 van 44 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik heb even spoilertags geplaatst, ik vind de opmerking te flauw voor woorden. En voor wie de comics ed verder niet kent is er nu dan heel veel lol van af.
    Tja, dit is een onprofessioneel opmerking

    Het is een simpele voorspelling op iets wat duidelijk word voorspeld in de gebruikelijk verhaalboog (probleem, wat drama, terugval, bekvechten, niet samenwerken, verslagen worden door de slechterik, verschillen overwinnen, wel samenwerken, slechterik overwinnen en dan dient zich het volgende probleem aan... ) van de het Superhelden genre.

    Daarnaast gaat Di$ney zijn natuurlijk gouden kippen niet slachten, door karakters af te voeren (die je nog lang kan uitmelken).
    Men heeft in de commics niet voor niets het Multi universum bedacht.
    Ook zijn het immers kinder/jeugd)films en geen ) Tv-series voor een volwassen doelgroep.

    Met deze verwachting heb ik zonder de film gezien te hebben die opmerking gemaakt.
    Heeft dus niets met de commics of spoilers, maar het economic's en het genre te maken.

    Dus je extra toegevoegde opmerking in het ROOD "ik vind de opmerking te flauw voor woorden" siert je redactionele vaardigheden niet.
    Zonder dat zou dat volwassenen en onafhankelijk zijn overgekomen...
    Laatst aangepast door Hombre : 25-04-2019 om 11:34
    "A man's got to know his limitations", ...

  2. #27

    Standaard

    Gisteren gezien , in Pathe Imax Arnhem,
    fantastisch , wat een schitterende film , ik heb gelachen, en ook diverse traantjes weg gepinkt, een mooi afsluting van Phase III,
    en zonder spoilers weg te geven; wat waren deze scenes schitterend

    " I can do this all day long"
    "I Know "

    "Heil Hydra"

    "Avengers Assemble"

    I am Iron Man

    nu heb ik nog even een vraag voor diegene die de film al gezien heb, ik gebruik spoilers
    hoe kan Thor in Endgame op Asgard , Mjolnir meenemen terwijl de Thor uit die tijdlijn ,The dark World , dan geen Mjolnir meer heeft?

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    nu heb ik nog even een vraag voor diegene die de film al gezien heb, ik gebruik spoilers
    hoe kan Thor in Endgame op Asgard , Mjolnir meenemen terwijl de Thor uit die tijdlijn ,The dark World , dan geen Mjolnir meer heeft?
    A wizard did it.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #29

    Standaard

    Poeh, wat een belevenis. Ik ben er nog stil van. Alles komt samen in deze film, echt geweldig.

  5. #30

    Standaard

    $ 1,2 miljard na vijf dagen. Benieuwd waar dat gaat eindigen.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    nu heb ik nog even een vraag voor diegene die de film al gezien heb, ik gebruik spoilers
    hoe kan Thor in Endgame op Asgard , Mjolnir meenemen terwijl de Thor uit die tijdlijn ,The dark World , dan geen Mjolnir meer heeft?
    Omdat Captain America de stenen terug brengt, samen met Mjolnir op het moment dat deze is meegenomen. Dus Mjolnir is nooit weggeweest volgens de Thor uit die tijdlijn.
    BD (1243) What i Watch

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Omdat Captain America de stenen terug brengt, samen met Mjolnir op het moment dat deze is meegenomen. Dus Mjolnir is nooit weggeweest volgens de Thor uit die tijdlijn.
    bedankt voor de uitleg

  8. #33

    Standaard

    Is het de moeite om deze te bekijken in 3D of volstaat de film in 2D ook? Want 3 uur lang 3D kijken vind ik erg vermoeiend (ook vanwege mijn epilepsie,duizeligheid wat ik dagelijks heb).

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Omdat Captain America de stenen terug brengt, samen met Mjolnir op het moment dat deze is meegenomen. Dus Mjolnir is nooit weggeweest volgens de Thor uit die tijdlijn.
    Jongens, denken we wel aan de spoilertags? Dit vind ik zelf wel een grote spoiler hoor....

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Is het de moeite om deze te bekijken in 3D of volstaat de film in 2D ook? Want 3 uur lang 3D kijken vind ik erg vermoeiend (ook vanwege mijn epilepsie,duizeligheid wat ik dagelijks heb).
    Ik heb 'm in Dolby Cinema bekeken en de 3D was erg goed. Je gezondheid lijkt mij trouwens wel voor gaan....

  11. #36

    Standaard

    Gezien, werkelijk fantastisch en een heel mooi einde van de saga (hoewel Phase III officieel pas eindigt met de tweede Spider-Man film). Ik kan me wel vinden in de kritische noten van de film. Ik vond dat Hawkeye wel wat te veel screentime krijgt, in tegenstelling tot eerdere films. Ik snap de keuze wel (men kan zich wellicht emotioneel wat meer verbinden met een familieman dan allemaal loners) maar het komt een beetje gek over. Daarnaast vond ik de eindbattle wat minder imponerend dan die in Infinity War. en Captain Marvel vind ik de minst interessante van allemaal en dat had ik niet gedacht (Captain Marvel de film heb ik zelf nog niet gezien.

  12. #37

    Standaard

    I like to watch avengers all parts
    Avengers Endgame is the best for all parts.

  13. #38

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Daar ga ik niet speciaal naar de bios voor . Wacht wel op de UHD en de 3D.

  15. #40

    Standaard

    UK blu-ray komt op 2 september en er zit een bonus disc bij!

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    UK blu-ray komt op 2 september en er zit een bonus disc bij!
    Goed nieuws!
    Het is nog niet duidelijk of de 3D en de 4K (welke ik weer beide koop...) NL subs hebben. Uitgaand van vorige uitgaves wel voor de 4K, maar omdat de 3D niet meer in Nederland uitkomt, vrees ik van niet

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Daar ga ik niet speciaal naar de bios voor . Wacht wel op de UHD en de 3D.
    Het blijkt ook weinig bijzonder te zijn: https://www.ign.com/articles/2019/06...ne-new-footage

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Goed nieuws!
    Het is nog niet duidelijk of de 3D en de 4K (welke ik weer beide koop...) NL subs hebben. Uitgaand van vorige uitgaves wel voor de 4K, maar omdat de 3D niet meer in Nederland uitkomt, vrees ik van niet
    Ik heb alle 3d Marvel films bij Zavvi gekocht allemaal met Ned.ondertitels.
    En ze waren een stuk goedkoper dan in Nederland.

  19. #44

    Standaard

    Na Infinity War wilde ik dit laatste deel heel graag zien. Ik heb gewacht tot ik de 3d bluray voor een mooie prijs kon kopen. Gisteravond dan eindelijk gezien. Ik vond hem eerlijk gezegd vrij traag. Met name de eerste 90 minuten vond ik bij vlagen wat saai. Als de actie eindelijk losbarst is het genieten. Toch vond ik Infinity War een stuk beter (een 9). Dit laatste deel gaf ik een 7,5. Ik had er eigenlijk wat meer van verwacht, zeker door alle lovende kritieken. Ik ga hem zeker nog eens zien maar dan zonder verwachtingen. En ik had helaas wat spoilers meegekregen....altijd ***. En de 3d is geweldig. Zeer de moeite.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •