Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 85 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Avengers: Infinity War (UHD, 3D, blu-ray)

    In Nederland weer geen UHD, alleen de 3D en de blu-ray.

    De 3D is weer voor de heerlijke prijs van €34,99 (!!) te verkrijgen bij bol.

    Maar....goed nieuws, de afbeelding van de UHD en de 3D van de UK (die heel wat prijsvriendelijker is...) is bekend op amazon, en daaruit blijkt dat zowel de 3D als de blu-ray NL subs heeft. De UHD weer niet, maar dat had ik ook niet verwacht na de vorige uitgaves van de MCU.

    3D


    4K


    Voor mij wordt het wederom de UHD en de 3D.

  2. #2

    Standaard

    De US covers inclusief exclusives :

    Avengers IW versions.jpg


    Vind de Target versie wel heel mooi.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  3. #3

    Standaard

    https://www.amazon.fr/Avengers-Infin...nfinity+war+4k

    Zo te zien heeft de Franse 4K wel nl subs, afgaande van dat er "Alle leeftijden" op de cover staat

    Ik had de zavvi 4k steelbook besteld, datum is nu veranderd naar december wtf
    Laatst aangepast door Gouden : 10-07-2018 om 16:40

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    In Nederland weer geen UHD, alleen de 3D en de blu-ray.

    De 3D is weer voor de heerlijke prijs van €34,99 (!!) te verkrijgen bij bol.

    Maar....goed nieuws, de afbeelding van de UHD en de 3D van de UK (die heel wat prijsvriendelijker is...) is bekend op amazon, en daaruit blijkt dat zowel de 3D als de blu-ray NL subs heeft. De UHD weer niet, maar dat had ik ook niet verwacht na de vorige uitgaves van de MCU.

    Voor mij wordt het wederom de UHD en de 3D.
    Nu nog 20 pond, maar dat was bij Black Panther en Ragnarok ook zo en die waren bij release 18 pond. Dit scheelt echt zoveel met NL.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gouden Bekijk bericht
    https://www.amazon.fr/Avengers-Infin...nfinity+war+4k

    Zo te zien heeft de Franse 4K wel nl subs, afgaande van dat er "Alle leeftijden" op de cover staat

    Ik had de zavvi 4k steelbook besteld, datum is nu veranderd naar december wtf
    Ik zou er niet vanuitgaan, waarschijnlijk alleen de blu-ray die erbij zit.

  5. #5

    Standaard

    Hier ga ik zoals bijna altijd voor de UK 4k editie. Avengers 1 en Age of Ultron komen op dezelfde datum uit met 4k releases. Italiaanse covers vind ik ook mooi, maar onduidelijk of die Engelse subs krijgen (en ik heb het liefst Engelse beschrijvingen op de doosjes), dus ik hou het bij de UK edities (geen NL subs vind ik prima, kijk toch altijd met Engelse subs). Steelbooks van Zavvi (alle drie ook) zien er ook erg mooi uit, maar ik heb tot nu toe niks van Marvel op steelbook, dus de 4k uitgaven passen beter bij de vorige 4k films (Thor Ragnarok, Homecoming, etc). En ik vertrouw Zavvi niet zo heel erg met postbus pakketjes; komen vrijwel nooit aan.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Hier ga ik zoals bijna altijd voor de UK 4k editie. Avengers 1 en Age of Ultron komen op dezelfde datum uit met 4k releases. Italiaanse covers vind ik ook mooi, maar onduidelijk of die Engelse subs krijgen (en ik heb het liefst Engelse beschrijvingen op de doosjes), dus ik hou het bij de UK edities (geen NL subs vind ik prima, kijk toch altijd met Engelse subs). Steelbooks van Zavvi (alle drie ook) zien er ook erg mooi uit, maar ik heb tot nu toe niks van Marvel op steelbook, dus de 4k uitgaven passen beter bij de vorige 4k films (Thor Ragnarok, Homecoming, etc). En ik vertrouw Zavvi niet zo heel erg met postbus pakketjes; komen vrijwel nooit aan.
    Nog nooit problemen gehad bij zavvi

  7. #7

    Standaard

    Nadeel met amazon.co.uk is dat je nooit weet of je slipcase zal krijgen. Ragnarok had slipcase, Black Panther dan weer niet. Terwijl andere shops wel slipcase hadden.
    BD (1243) What i Watch

  8. #8

    Standaard

    Ik heb bij alle 4k releases tot nu toe een slip gekregen, al pre-order ik altijd wel zo snel mogelijk.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Ik heb bij alle 4k releases tot nu toe een slip gekregen, al pre-order ik altijd wel zo snel mogelijk.
    Was de 3D versie, stond al maanden in pre-order.
    BD (1243) What i Watch

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Was de 3D versie, stond al maanden in pre-order.
    Bij mij zowel Ragnarok als Black Panther 3D met slipcover, Iron Fist dan weer niet. Volgens mij halen ze ze er soms gewoon af.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Bij mij zowel Ragnarok als Black Panther 3D met slipcover, Iron Fist dan weer niet. Volgens mij halen ze ze er soms gewoon af.
    Waarschijnlijk. Positieve is, heb wel daardoor black panther gratis gekregen.
    BD (1243) What i Watch

  12. #12

    Standaard

    Blijkbaar geen IMAX op de UHD... Jammer.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  13. #13
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Blijkbaar geen IMAX op de UHD... Jammer.
    Dat is eigenlijk altijd alleen maar bij de 3D-versie bij Disney. Best gek dat ze in de VS de 3D-versie uit de UK moeten halen, omdat ze daar geen 3D meer uitbrengen???
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Blijkbaar geen IMAX op de UHD... Jammer.
    Ik vind het zowiezo een groot onduidelijk zooitje met 4K discs. Valerian Dolby Vision in de US, de NL versie geeneens HDR (lachwekkend)
    Vaak Dolby Vision versies die hier dan HDR hebben

    en dan weer bijvoorbeeld bij sommige films wel Dolby Vision terwijl alleen HDR op de doos staat.


    Ik wil graag de beste versie altijd, en ben dus verplicht te googlen en puzzelen om een film fatsoenlijk te kunnen kopen.......bizar vooral omdat alleen de liefhebbers nog fysiek kopen lijkt me
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  15. #15

    Standaard

    Dit is nou een film waarvan ik graag de 4K UHD versie had willen kopen, maar dan wel met Nederlandse subs. Waarom komt de UHD hier in Nederland niet uit?

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Dit is nou een film waarvan ik graag de 4K UHD versie had willen kopen, maar dan wel met Nederlandse subs. Waarom komt de UHD hier in Nederland niet uit?
    Dat is het beleid van Disney, ze zullen denken dat het niet winstgevend genoeg is. Thor, Black Panther, Star Wars: TLJ; allemaal niet uitgekomen met NL subs. Jammer, want bijvoorbeeld de 2 eerste Avengers films komen ook binnenkort op UHD uit. Tenminste, in het buitenland dan.

    Nog een aanvulling: wat Claudio aangeeft, in de VS brengt Disney geen 3D meer uit, dat lijkt mij ook niet fijn.
    Er is altijd wel iets....

  17. #17

    Standaard

    Wat betreft 3D ben ik daar persoonlijk wel op uitgekeken, ik kijk veel liever een film in 2D. De nieuwste Sony tv’s hebben ook al geen 3D functie meer, dus hier heb ik het idee dat 3D niet echt een toekomst heeft. Het lijkt me dat mensen liever gaan voor 4K UHD en jammer dat Disney hier in Nederland dat weer laat liggen. Ik wil toch Nederlandse ondertiteling en wacht dan wel tot de Blu-ray’s eens in de aanbieding komen, hier of in de UK.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Nu nog 20 pond, maar dat was bij Black Panther en Ragnarok ook zo en die waren bij release 18 pond. Dit scheelt echt zoveel met NL.
    Volgens mij scheelt dat echt wel wat 18 Engelse Ponden of 35 Euro hier in Nederland. Komen nog wel vervoerskosten bovenop, maar zelfs dan nog is 'ie goedkoper dan in de winkels/webshops hier in Nederland. Wat mij betreft zeker één van de redenen om deze Blu-rays in Engeland te kopen.
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Volgens mij scheelt dat echt wel wat 18 Engelse Ponden of 35 Euro hier in Nederland. Komen nog wel vervoerskosten bovenop, maar zelfs dan nog is 'ie goedkoper dan in de winkels/webshops hier in Nederland. Wat mij betreft zeker één van de redenen om deze Blu-rays in Engeland te kopen.
    Helemaal mee eens.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Wat betreft 3D ben ik daar persoonlijk wel op uitgekeken, ik kijk veel liever een film in 2D. De nieuwste Sony tv’s hebben ook al geen 3D functie meer, dus hier heb ik het idee dat 3D niet echt een toekomst heeft. Het lijkt me dat mensen liever gaan voor 4K UHD en jammer dat Disney hier in Nederland dat weer laat liggen. Ik wil toch Nederlandse ondertiteling en wacht dan wel tot de Blu-ray’s eens in de aanbieding komen, hier of in de UK.
    Dat is geen bewuste keuze, Wim. Het wordt je min of meer opgedrongen want de meeste nieuwe TV's ondersteunen 4K UHD (en helaas/onbegrijpelijk) geen 3D meer. Dat is een keuze van de fabrikant, niet van de consument, durf ik te beweren.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dat is geen bewuste keuze, Wim. Het wordt je min of meer opgedrongen want de meeste nieuwe TV's ondersteunen 4K UHD (en helaas/onbegrijpelijk) geen 3D meer. Dat is een keuze van de fabrikant, niet van de consument, durf ik te beweren.
    Is ook een onbewuste keuze van de consument want waarom komen ze niet meer met nieuwe 3D tv's, moet toch zijn omdat ze minder verkopen?

  22. #22

    Standaard

    Ik heb een 3D tv staan maar gebruik het zelden, vind het eigenlijk helemaal niks om met een bril op te moeten zitten kijken naar een film.
    Zelfs in de bioscoop zal ik 2D verkiezen boven 3D als die optie er is....veel consumenten vinden het niks om met zo’n bril op naar een film op tv te zitten kijken dus daarom is het nooit een groot succes geworden.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  23. #23

    Standaard

    Film studios blijven films in de bios uitbrengen in 3D, dus zal echt wel een markt voor zijn anders was men daar ook wel mee gestopt.
    Blijf het echter een schande vinden van fabrikanten om geen TV's meer uit te brengen die 3D ondersteunen. Enige merk dat nog TV's in 3D uitbrengt is Panasonic. De rest heeft de handoek in de ring gegooid.
    Mocht m'n huidige TV de geest geven dan kan ik m'n hele 3D collectie niet meer bekijken (vermoed dat Panasonic ook wel een keer gaat stoppen met het produceren van 3D TV's), wat ik best wel heel jammer zou vinden, persoonlijk vind ik het wel iets extra's hebben om een film in 3D te kijken, ondanks het brilletje (wat overigens nou niet zo'n hele opgave is om op te zetten).
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  24. #24

    Standaard

    Komt ook nog eens bij dat velen de ervaring van Full HD passieve 3D op een 4K OLED niet hebben mogen ervaren.
    Dat is hoe 3D voor thuis bedoeld is, maar kwam eigenlijk pas veels te laat beschikbaar.
    Is niet te vergelijken met 3D met actieve shutter brillen en/of halve HD 3D op een 1080p scherm.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Komt ook nog eens bij dat velen de ervaring van Full HD passieve 3D op een 4K OLED niet hebben mogen ervaren.
    Dat is hoe 3D voor thuis bedoeld is, maar kwam eigenlijk pas veels te laat beschikbaar.
    Is niet te vergelijken met 3D met actieve shutter brillen en/of halve HD 3D op een 1080p scherm.
    Volgens mij is het net andersom. Op 3D Full HD TV's met actieve 3D kreeg je het beeld volledig in Full HD te zien, en met passieve 3D slechts op halve resolutie. Pas met de verhoogde resolutie naar 4K kon je met passieve 3D ook eindelijk de kwaliteit krijgen die actieve 3D al jaren bood.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •