De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.

Discussie: Sony KD-49XF8599

  1. #1

    Standaard Sony KD-49XF8599

    Ik heb nu ook een Sony 49 inch tv, namelijk de KD-49X8505B model uit 2014. De tv bevalt op zich nog prima maar ik wil toch een stapje vooruit maken met het oog op 4K Ultra HD en HDR, dus heb ik wat rondgekeken ook qua mijn budget. Ik kwam uit op de Sony KD-49XF8599 dit omdat ik goede ervaringen heb met Sony tv’s, de kleuren, het ontwerp en de mogelijkheden spreken mij erg aan.

    https://www.sony.nl/electronics/tele.../xf8500-series


    Wat is jullie mening, ervaringen met deze tv? Ik weet dat het geluid niet geweldig is, maar daarvoor heb ik extern systeem. (Dus dat is voor mij geen probleem).

    Ik ben iemand die het soms moeilijk vind om een keuze te maken, maar ik kreeg een heel leuk aanbod met veel inruil voor mijn huidige tv dat ik er nu serieus over nadenk. Een OLED tv wordt mij toch te duur, dan zou ik al richting een LG tv komen en dat merk heeft me qua design en kwaliteit nooit aangesproken.

    Alle tips zijn welkom!

  2. #2

    Standaard

    In de middensegment klasse lijkt mij dit een prima toestel Wim.Ik zeg gaan !

    Zoals je in mijn onderschrift zie heb ik zelf naast mijn Samsung 4K toestel ook nog een geweldige Sony 1080p.

  3. #3

    Standaard

    Het is toch een Sony 55XF8599 geworden, het prijs verschil met de 49 inch was zo klein, omdat ze me een mooi aanbod deden. (Korting op de tv zelf en een leuke inruilprijs voor tv van mijn ouders die weer mijn oude Sony overkopen).

    ik zag de 55 inch in de winkel staan en was meteen overtuigd, mooi ontwerp en beeld!
    Helaas is er in de winkels tegenwoordig weinig onderhandelingsruimte, nu online besteld en goed geholpen met online live chat. scheelt me toch weer 250 op winkelprijs en dan komt er nog de inruil voor mijn oude tv bij, dus heb voor een mooi middenklasse prijs weer een tv die weer heel wat jaartjes mee kan!

    ik heb nog gekozen voor extra garantiepakket van 3 jaar bij winkel zelf, als er iets defect is komt er monteur langs, bij dode pixels krijg je nieuwe tv etc..
    Laatst aangepast door Wim S. : 13-07-2018 om 13:41

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •