De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.

Discussie: mag op slot

  1. #1

    Standaard mag op slot

    Ik heb een probleem met het afspelen van Salazars revenge 3D+2D blu disc zavvi steelbook

    Zodra ik de blu ray discs : 3D + 2D disc in mijn blu ray speler doe, gaat de speler direct over naar Play
    ik kan het menu niet selecteren

    als ik de play indruk zie ik dat de discs lopen en ook de teller loopt ( loopt voor beide discs door tot 3 minuten ) en op het scherm zie ik alleen het Disney logo(Disney kasteel)

    Ik kan niet vooruit spelen/ ander hoofdstuk , ook stop accepteerd de blu ray speler niet.
    Ik heb natuurlijk ook andere discs geprobeerd, maar deze doen het gewoon

    Mijn apparatuur:
    TV Samsung UE37D6320
    blu ray speler : Samsung HT-D5500

    iemand een idee waar dit aan kan liggen, of eventueel soortgelijke ervaringen met deze titel :
    Salazars revenge 3D+2D blu disc zavvi steelbook

    Volgens mij kan het niet aan de regio codering liggen, zavvi steelbooks/discs zijn toch altijd regio B en mijn blu ray speler speelt ook andere regio's discs af

    als iemand tips heeft dan hoor ik dit graag
    Laatst aangepast door Xenomorph : 23-07-2018 om 19:49

  2. #2

    Standaard

    Zoals altijd met dit soort dingen, zorg ervoor dat je speler beschikt over de laatste firmware.
    En probeer m eens af te spelen met een andere speler.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Zoals altijd met dit soort dingen, zorg ervoor dat je speler beschikt over de laatste firmware.
    En probeer m eens af te spelen met een andere speler.
    heb een DVD afgespeeld en deze speelt wel gewoon
    heb vervolgens een andere blu ray disc : The Last jedi maar bij deze hetzelfde probleem
    was inmiddels ook al gaan denken aan de software update, als ik deze via de blu ray instellingen check , krijg ik de melding dat er geen nieuwe software updates beschikbaar zijn.
    laatste versie die er nu opstaat is van 2015
    heeft het nut om een versie te downloaden en deze via een USB te installeren?

  4. #4

    Standaard

    2015 is lang geleden in de wereld van nu.
    Als er toch een nieuwere firmware beschikbaar is dan zou ik deze zeker via die andere weg installeren.

  5. #5

    Standaard

    Die van mij dateert nog van 2012, Sony brengt geen nieuwe firmware meer uit voor de BDP S360.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    2015 is lang geleden in de wereld van nu.
    Als er toch een nieuwere firmware beschikbaar is dan zou ik deze zeker via die andere weg installeren.

  6. #6

    Standaard

    Zal meer aan uw speler liggen dan aan de discs

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Die van mij dateert nog van 2012, Sony brengt geen nieuwe firmware meer uit voor de BDP S360.
    Maar heb jij hetzelfde probleem dan?

    wat ik niet begrijp : als je een software update of firmware update nodig hebt: ik ben geen computer technicus
    maar waarom speelt de blu ray speler bepaalde blu ray discs nog wel ?

    ik heb zojuist Phantom Menace blu ray en deze speelt ie wel

    Voor the Last Jedi/ Salazar's revenge krijg ik alleen Disney kasteel scherm en BB8 en Jurassic Park 3D geeft alleen zwart beeld

    Ik denk dan , : of ie speelt helemaal niks of allemaal maar niet willekeurig

    Nogmaals ik ben geen tech wizard.

    heb geprobeerd om een firmware versie te downloaden op een USB, deze vervolgens in de blu ray speler maar speler leest geen bestand,
    ga denk ik externe hulp inschakelen

    iedereen bedankt voor de tips

  8. #8

    Standaard

    Voor nieuwere disney blurays moet je bij sommige spelers de 24p ondersteuning uitzetten wil de disc verder laden dan het startscherm. Had ik bij Coco en Last Jedi ook

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Voor nieuwere disney blurays moet je bij sommige spelers de 24p ondersteuning uitzetten wil de disc verder laden dan het startscherm. Had ik bij Coco en Last Jedi ook
    wel vreemd dat ik ongeveer 2 weken terug the Last Jedi nog deels gezien en nergens last van, ook nog recentelijk The Black Panther gezien en niks aan de hand

    een " oudere " disc van Jurassic Park 3D speelt de blu ray speler nu ook niet meer af.


    zit er trouwens verschil tussen een software update en een firmware update ?

  10. #10

    Standaard

    Misschien tijd om het oudje te vervangen? Voor het geld hoef je het tegenwoordig niet te laten; een nieuwe Blu-ray speler hoeft echt niet veel te kosten.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht

    zit er trouwens verschil tussen een software update en een firmware update ?
    Nee

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Misschien tijd om het oudje te vervangen? Voor het geld hoef je het tegenwoordig niet te laten; een nieuwe Blu-ray speler hoeft echt niet veel te kosten.

    Ik ga me ws toch eens oriënteren op een nieuwe speler

    ik heb hier eens rond gekeken en de SONY ubp-x800 komt heel goed uit de reviews en heeft 3D

    omdat mijn oude samsung blu ray speler Samsung HT-D5500 een home cinema set is kan ik een eventuele nieuwe blu ray speler hier niet op aan sluiten
    qua receiver zou dan de SONY STR DN1080 hier mooi bij passen
    maar moet hiervoor dan alleen nog voor boxen te kijken

    echter dan komt mijn volgende dilemma , als ik deze 2 Sony UBP X800 + Sony STR DN1080 zou kopen passen deze dan wel bij mijn oude tv UE37D6320
    dan wordt nog het een en ander aan research

  13. #13

    Standaard

    Topic mag op slot , iedereen bedankt voor de tips

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •