De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.

Discussie: Amazon Prime Day IT

  1. #1

    Standaard Amazon Prime Day IT

    Wat een mooie geste naar vaste klanten (Prime)

    https://www.amazon.it/Hitchcock-Comp...ords=hitchcock

    Prijs gewoon verdubbelen en dan korting geven.........lijkt V&D prijzen Circus en de mediamarkt wel
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  2. #2

    Standaard

    Amazon Prime Day IT geldt toch niet voor Nederlanders?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Amazon Prime Day IT geldt toch niet voor Nederlanders?
    https://www.amazon.de/gp/switch-lang...PRDXDZQYTPB7WY

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Wat een mooie geste naar vaste klanten (Prime)

    https://www.amazon.it/Hitchcock-Comp...ords=hitchcock

    Prijs gewoon verdubbelen en dan korting geven.........lijkt V&D prijzen Circus en de mediamarkt wel
    40 euro is toch niet zo'n slechte prijs voor deze box? Ik kan me bijna niet voorstellen dat deze voorheen maar 20 euro was.
    Meestal kost ie nog boven de 50 euro.
    Maar hé, ik ben niet zo thuis in Amazon.it, misschien klets ik wel uit m'n nek
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    40 euro is toch niet zo'n slechte prijs voor deze box? Ik kan me bijna niet voorstellen dat deze voorheen maar 20 euro was.
    Meestal kost ie nog boven de 50 euro.
    Maar hé, ik ben niet zo thuis in Amazon.it, misschien klets ik wel uit m'n nek

    Is echt waar Ludo:
    Hitchcock2.jpg


    Hitchcock.jpg
    Laatst aangepast door peptalk : 16-07-2018 om 18:10
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Dit wijzigt toch alleen de taalinstelling? Mijn prime is alleen van toepassing op amazon.de. Had het idee dat dit gekoppeld is aan het amazon filiaal en dus niet niet pan-Europees.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #7

    Standaard

    Ik las laatst dat je nu als Nederlander nu ook prime mag afnemen en zodoende ook deze dagen mag meemaken.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik las laatst dat je nu als Nederlander nu ook prime mag afnemen en zodoende ook deze dagen mag meemaken.
    En via amazon.nl wordt je doorgestuurd naar amazon.de. Ik heb dus prime en als ik naar de andere Europese amazons ga wordt mijn prime lidmaatschap daar niet herkend ofwel mijn conclusie dat mijn prime enkel geldt voor amazon.de.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #9

    Standaard

    Apart volgens https://retailtrends.nl/item/53284/w...e-day-betekent zou het hier nu ook komen. Ik heb geen Prime dus kan het niet checken hoe en wat.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •