De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard Godzilla 2 - King of the Monsters

    Eerste trailer.

    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Eerste trailer is er:

    Ik was niet kapot van de vorige film uit 2004, maar ja, we zullen zien of dit wat beter is.
    Ik neem dat je de 2014 film bedoelt, die vond ik wel aardig, maar niet overdonderend.

    Eén ding is sowieso al goed aan deze film, de muziek wordt gecomponeerd door één van mijn favoriete componisten, Bear McCreary (Agents of SHIELD, Walking Dead, Outlander, BSG, 10 Cloverfield Lane, Cloverfield Paradox, God of War (2018), Black Sails etc).

  3. #3

    Standaard

    Van die uit 2014 heb ik erg genoten.Kong Skull Island vond ik ook erg goed.

    Godzilla vs Kong komt in 2020.

  4. #4

    Standaard

    Ziet er veelbelovend uit
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  5. #5
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Trailer 2...

    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  6. #6

    Standaard

    De eerste trailer deed mij veel meer. Deze tweede laat al te veel zien naar mijn smaak. De CGI overtuigd mij hier ook nog niet zo. Maar goed, ik kijk er toch wel naar uit.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  7. #7

    Standaard

    Ik dacht dat Kong: Skull Island het vervolg was op Godzilla zodat ze in het volgende deel met elkaar op de vuist konden. Maar dit is blijkbaar een ander deel zonder Kong.

  8. #8

    Standaard

    Klopt. In 2020 komen ze wel samen.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  9. #9
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik dacht dat Kong: Skull Island het vervolg was op Godzilla zodat ze in het volgende deel met elkaar op de vuist konden. Maar dit is blijkbaar een ander deel zonder Kong.
    Kong - Skull Island is een prequel . Godzilla is eigenlijk de 2e film in de Monsterverse. Chronologisch gezien dan..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  10. #10

    Standaard

    komt een nieuwe monsterverse serie uit, Monarch: Legacy of Monsters.



    https://www.imdb.com/title/tt1722021...nm_0_q_monarch

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •