De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Slotje

  1. #1

    Standaard Slotje

    Zie hier
    Laatst aangepast door rogue : 31-07-2018 om 09:54

  2. #2
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Hey roque.. Ik had hier al een topic over gemaakt.. Dus graag bij elkaar voegen administrator...
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  3. #3
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Hey roque.. Ik had hier al een topic over gemaakt.. Dus graag bij elkaar voegen administrator...

    Ik vraag het nog maar een keer....
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  4. #4

    Standaard

    Sorry, ik had wel gezocht, maar ik zal wel op berichtinhoud i.p.v. titel gezocht hebben.....kan een mod deze samenvoegen met 'deze?

  5. #5
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Sorry, ik had wel gezocht, maar ik zal wel op berichtinhoud i.p.v. titel gezocht hebben.....kan een mod deze samenvoegen met 'deze?
    Geeft niks roque. Ik heb al 2 x een verzoek aan de administrators gevraagd om dit samen te voegen. Ik heb een paar online gezien en er is niks mee gedaan.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Geeft niks roque. Ik heb al 2 x een verzoek aan de administrators gevraagd om dit samen te voegen. Ik heb een paar online gezien en er is niks mee gedaan.
    Stuur de volgende keer even een PM, dan wordt er adequater op gereageerd. Niet alle moderators lezen elk topic (waaronder ik).
    Nu werd ik er via een 3e op gewezen en is het probleem direct te verhelpen.

    Berichten die ter zake doen heb ik verplaatst naar het andere Godzilla topic
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •