De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Ant-Man and the Wasp (Bioscoop)

    Ant-Man and the Wasp (Bioscoop)

    Ant-Man is terug en is nog altijd even grappig

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Het verhaal van Ant-Man and the Wasp is helaas iets minder krachtig. Het is een excuus om nog een film te kunnen maken en kent weinig drijvende kracht. Hele wendingen zijn duidelijk bedacht om de speelduur wat te verlengen of als excuus voor nieuwe actie. Ook is er niet echt een duidelijke tegenstander. Hierdoor is er relatief weinig dreiging en vrijwel geen spanning."
    Het is jouw mening, dus er is geen goed of fout, alleen ben ik het hier totaal mee oneens .
    Ik vond het juist apart en verfrissend dat het verhaal zo anders is dan de meeste superhelden films waar het verhaal vaak een variant is op het gevecht tussen goed en kwaad (ook niets mis mee trouwens). Dit verhaal is dan anders omdat het hoofdverhaal de zoektocht is van vader en dochter naar hun verloren vrouw/moeder . Juist een grote emotionele lading dus, vandaar dat ik 'weinig drijvende kracht' niet kan plaatsen.
    En omdat de insteek heel anders is geen gevecht tegen het kwaad maar een zoektocht , is het logisch dat er geen 'grote' tegenstander is maar meer allerlei grote en kleine obstakels op de weg die ze moeten overwinnen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •