De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard LG 55EF950V kopen of niet?

    Ik denk erover om mijn zeer eenvoudige 3D blu ray home cinema set te vervangen:

    ik heb nu een TV Samsung UE37D6320
    blu ray speler : Samsung HT-D5500

    Voor een nieuwe blu ray speler denk ik aan de Sony UBP X800
    qua receiver twijfel ik nog tussen de denon AVR x2400 H of de Onkyo TX-686 met daarbij Klipsch speaker set voor de receiver en boxen wil ik nog een keer een luisterafspraak bij hifi stassen maken voordat ik de beslissing neem.
    Nu wil ik echter niet zo'n betere apparatuur gaan combineren met oud tv besje als de Samsung UE37D6320

    na wat internet onderzoek kom ik de LG 55EF950V tegen voor €2000,- : is dit teveel of zeggen julllie kijk verder voor een nieuwe Oled 3D? Ik kom er echter heel weinig tegen. Bijna mijn gehele blu ray film collectie bestaat uit 3D blu ray , ik stream niet, en luister weinig tot geen muziek , qua versterker en boxen + nieuwe blu ray zit ik met bovenstaande keuze wel goed maar twijfel of ik voor de LG zou gaan.


    Gaarne jullie advies, alvast bedankt

  2. #2

    Standaard

    Eigenlijk ben je net een half jaar of zo te laat; 3D tv's zijn nu redelijk schaars geworden en zeker de beste (de LG E6 en G6 serie) zijn zo goed als niet niet meer te verkrijgen. Ik heb er nog eentje kunnen vinden voor je; dit is blijkbaar wel een voormalig showmodel en heeft wat krassen aan de achterkant en een kras aan de zijkant. Je zal zelf moeten bepalen of dat het waard is.

    Zelf vind ik trouwens die €2000 absoluut te duur voor een tv uit de 2015 serie.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Eigenlijk ben je net een half jaar of zo te laat; 3D tv's zijn nu redelijk schaars geworden en zeker de beste (de LG E6 en G6 serie) zijn zo goed als niet niet meer te verkrijgen. Ik heb er nog eentje kunnen vinden voor je; dit is blijkbaar wel een voormalig showmodel en heeft wat krassen aan de achterkant en een kras aan de zijkant. Je zal zelf moeten bepalen of dat het waard is.

    Zelf vind ik trouwens die €2000 absoluut te duur voor een tv uit de 2015 serie.

    Hallo Rogue bedankt voor je antwoord en advies ook m.b.t. je tip , ik kijk nog eens goed verder misschien kan ik ergens nog een beter model LG 3D TV vinden

  4. #4

    Standaard

    Hopen dat je succes hebt! Ik weet hoe mooi 3D kan zijn, dus ik begrijp je helemaal!

  5. #5

    Standaard

    Ik heb dit om 3D film te kijken
    3D film: Samsung UE55D8000 Samsung HTS-J7500w
    en ben er nog steeds erg tevreden mee

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Ik heb dit om 3D film te kijken
    3D film: Samsung UE55D8000 Samsung HTS-J7500w
    en ben er nog steeds erg tevreden mee
    Leuk, maar die TV is al jaren niet meer te krijgen. Daar heeft TS niet zo veel aan.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #7

    Standaard

    Topic kan op slot

    Het is mij gelukt om nog een splinternieuwe , LG55E6V te vinden. Ik heb diverse dealers van o.a EP en diverse TV outlet winkels een mail gestuurd met de vraag of ze nog een LG Oled 55E6V hadden.

    Ik heb een gat in de lucht gesprongen toen ik een mailtje van een winkel , redelijk in de buurt , kreeg:
    " wij hebben nog 1 laatste model staan, geheel nieuw in doos "

    over 2 weken wordt ie geleverd en tevens geinstalleerd , YES nog even de receiver/blu ray en boxen erbij zoeken en dan heb ik alles bij elkaar voor het ultieme kijkplezier !!

  8. #8

    Standaard

    Gefeliciteerd, welcome to the club!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •