Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 68 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Trek: Picard (2020)

    Nieuwe Star Trek serie over Jean Luc Picard met Patrick Stewart op CBS All Access (en internationaal hopelijk op Netflix).

    http://collider.com/patrick-stewart-...r-trek-series/
    Laatst aangepast door tmvde : 27-01-2020 om 22:27

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Waarom helaas? Dat kun je hier toch ook gewoon kijken?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door activ Bekijk bericht
    Waarom helaas? Dat kun je hier toch ook gewoon kijken?
    Ik blijf geen abo's stapelen

  5. #5

    Standaard

    Als je niets wilt weten wie er verrassend genoeg in mee doen, kijk dan niet.....


  6. #6

    Standaard

    Wat een geweldige opening van de serie, zat op het puntje van mijn stoel! Zeer benieuwd naar het vervolg. Ik kijk nog maar zelden series per week, dan wacht ik liever dat het hele seizoen er staat, maar hier moest ik meteen bij zijn.

  7. #7

    Standaard

    we zitten ondertussen bij deel 4 en de serie blijft van hoog niveau. Langzamerhand komen alle stukjes die in het begin gevoerd zijn samen, echt een prima opbouw. En dat einde......vrijdag heeft nog nooit zo ver weg geleken .

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    we zitten ondertussen bij deel 4 en de serie blijft van hoog niveau. Langzamerhand komen alle stukjes die in het begin gevoerd zijn samen, echt een prima opbouw. En dat einde......vrijdag heeft nog nooit zo ver weg geleken .
    Idd, wel een serie die je het beste kunt bingen. Maar ja, wie heeft dat geduld.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Idd, wel een serie die je het beste kunt bingen. Maar ja, wie heeft dat geduld.
    Ik niet . Als je 1 deel hebt gezien, dan lukt het je niet meer om te wachten tot alles er staat denk ik. Vanavond weer verder!

  10. #10

    Standaard

    De blu-ray (helaas weer geen UHD) is te bestellen in de VS (geen releasedatum), afwachten wanneer deze in de UK komt. Is wel eentje die er bij mij weer zeker in komt, ik hoop op mooie special features over de reünie, duimen maar.

  11. #11

    Standaard

    Inmiddels is er een datum voor seizoen 1 in de VS (6 oktober), maar nog niets in andere landen. Misschien omdat ze hier een deal met amazon hebben. Ik wil deze toch graag op dis hebben....

  12. #12

    Standaard

    Er is nu wel een steelbook te bestellen in de UK, maar ik hoop dat er ook nog wel een reguliere uitgave verschijnt.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Er is nu wel een steelbook te bestellen in de UK, maar ik hoop dat er ook nog wel een reguliere uitgave verschijnt.
    Die gaat ook verschijnen (op 25 Januari 2021): https://www.blu-ray.com/movies/Star-...lu-ray/280193/

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Die gaat ook verschijnen (op 25 Januari 2021): https://www.blu-ray.com/movies/Star-...lu-ray/280193/
    Dat is mooi, alleen nog niet te bestellen. Misschien komt er dan ook nog een Nederlandse.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat is mooi, alleen nog niet te bestellen...
    Wel al te bestellen/reserveren bij Zavvi.nl: https://www.zavvi.nl/blu-ray/star-tr.../12732855.html

  16. #16

    Standaard

    Inderdaad, ik zie 'm hier. Die link van jou is van Friday the 13th

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Inderdaad, ik zie 'm hier. Die link van jou is van Friday the 13th
    Was idd de verkeerde, omdat ik hiervoor de Friday link naar iemand gestuurd had, en mn mobiel de Picard link niet pakte. Maar de link is aangepast van mij inmiddels. Stomme dingen die mobiels ook .

    In ieder geval kan je hem nu al bestellen. Ik ga zelf voor de steelbook uitgave.

  18. #18

    Standaard

    Amazon.nl
    https://www.amazon.nl/Star-Trek-Pica...5529831&sr=8-4



    • Ondertitels: : Italiaans, Japans, Fins, Duits, Zweeds, Frans, Nederlands, Noors, Deens, Spaans
    • Taal : Engels (DTS-HD 5.1)
    "A man's got to know his limitations", ...

  19. #19

    Standaard Een teleurstellende TNG fan

    Is Picard werkelijk een vervolg op TNG? Want volgens mij is dit meer een All Good Things in een alternatieve toekomst.Vele dingen kloppen niet meer met TNG.
    Starfleet is Xenofobisch. Starfleet heeft 0,0 respect voor hun ex Admiral/Captain.Ze hebben niks gedaan aan Brent Spiner, waardoor Data veel ouder is geworden. Veel te veel actie ipv dat Picard diplomatisch de problemen aanpakte. Gewoon om Star Trek veel cooler te maken. Nee, niet bepaald de spannende zeeboten actie van The Wrath of Kahn. Zelfs de actiemomenten in First Contact zijn gematigd. Het was wel leuk om oude bekende weer eens te zien. Ik vind het alleen niks waar het naar toe is gegaan. Jammer, maar Picard is niks voor mij. Het is niet het vervolg op TNG en op Nemesis waar ik had gehoopt.

  20. #20

    Standaard

    Het karakter van de verschillende star trek series wordt m.i. bepaald door het tijdvak waarin de series zijn opgenomen. Picard is een 'vervolg' op TNG, donkerder en dreigender. Passend bij ons huidige cultuurbeeld. Maar wel degelijk een vervolg. Naast actie is meer tijd voor drama, ook omdat seizoen 1 eigenlijk één verhaal vormt. Dit is een goed voorbeeld van een serie die je moet 'binge watchen' om het helemaal goed te kunnen waarderen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  21. #21

    Standaard

    Misschien moet je de serie nog eens rustig in goede kwaliteit bekijken.

    Dit 1e seizoen van Picard vindt plaats 30 jaar na Star Trek: Nemesis en NIET TNG serie. Het is tot op de Stardate exact in het zelfde universum .
    Dus geen soort Kelvin line als bij de nieuwe ST bioscoopfilms.
    Gedurende afleveringen krijg je veel achtergrond m.b.t. wat zich in de afgelopen 3 decennia heeft voltrokken en waarom zaken nu zijn op dit moment.

    Data is fysiek niet aanwezig, want hij heeft zich in Nemesis opgeofferd en is een ander soort manifestatie (geef verder geen spoilers).

    Als je dit niet uit de serie haalt, dan is het wellicht niet een serie voor jouw...


    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Is Picard werkelijk een vervolg op TNG? Want volgens mij is dit meer een All Good Things in een alternatieve toekomst.Vele dingen kloppen niet meer met TNG.
    Starfleet is Xenofobisch. Starfleet heeft 0,0 respect voor hun ex Admiral/Captain.Ze hebben niks gedaan aan Brent Spiner, waardoor Data veel ouder is geworden. Veel te veel actie ipv dat Picard diplomatisch de problemen aanpakte. Gewoon om Star Trek veel cooler te maken. Nee, niet bepaald de spannende zeeboten actie van The Wrath of Kahn. Zelfs de actiemomenten in First Contact zijn gematigd. Het was wel leuk om oude bekende weer eens te zien. Ik vind het alleen niks waar het naar toe is gegaan. Jammer, maar Picard is niks voor mij. Het is niet het vervolg op TNG en op Nemesis waar ik had gehoopt.
    "A man's got to know his limitations", ...

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Misschien moet je de serie nog eens rustig in goede kwaliteit bekijken.

    Dit 1e seizoen van Picard vindt plaats 30 jaar na Star Trek: Nemesis en NIET TNG serie. Het is tot op de Stardate exact in het zelfde universum .
    Dus geen soort Kelvin line als bij de nieuwe ST bioscoopfilms.
    Gedurende afleveringen krijg je veel achtergrond m.b.t. wat zich in de afgelopen 3 decennia heeft voltrokken en waarom zaken nu zijn op dit moment.

    Data is fysiek niet aanwezig, want hij heeft zich in Nemesis opgeofferd en is een ander soort manifestatie (geef verder geen spoilers).

    Als je dit niet uit de serie haalt, dan is het wellicht niet een serie voor jouw...
    Zeg Hombre. Ik ben niet achterlijk. Dat je niet met mij eens bent, wilt niet zeggen dat je zo'n rare toon tegen mij moet slaan.

    Ja, logisch, de films behoren ook tot TNG. Zoals ik al eerder schreef ik ben een TNG fan. Dus je hoeft mij niet de les gaan wijzen met kennis wat ik al weet.

    En wat *** je nou met goede kwaliteit. Denk je dat ik Picard via een Dutch Film Works medium heb gekeken. Is de kwaliteit van Amazon dan slecht of zo? Maken Blu-ray's of UHD's de boel idan n een ene beter of zo.

    Wat er ook gebeurt is in de afgelopen 30 jaar na Nemesis, doet niets vanaf wat Starfleet voor staat. Niet meer volgens Gene Roddenberry visie.
    Men moet moet geen excuus maken dat Picard gemaakt is naar de huidige tijdsgeest zoals de TOS dat ook was met de koude oorlog -> U.S. & U.S.S.R / Federation - Klingons. Met het einde in The Undiscovered Country, zowel in het echte leven als in TOS. Met TNG waar Roddenberry ook mee te maken had, was Starfleet meer op het rechter pad. Nu met Trump, Brexit en alle anderen narigheden in de wereld, moest dat per se ook verwerkt worden in Picard.
    Dat kan, maar niet met Starfleet. Wat voor bochten ze ook mogen wringen, het klopt gewoon niet meer.

    Dat Data niet fysiek aanwezig is, zegt helemaal niks. In verbeeldingen zou Data precies hetzelfde moeten uitzien als in Nemesis. En laat Data en B4 zien hetzelfde eruit als in TNG. Dat Spiner ouder is geworden is een natuurlijk process. Maar je kan zelfs met deepfake een Data terugtoveren zoals hij er toen uit zag in TNG. Je gaat mij niet vertellen dat het geheugen van Picard zo achteruit is gelopen dat hij Data alleen kan herinneren als een oude dikzak. Terwijl Picard donders goed weet dat Data een android is.

    Verder betwijfel ik het zeer of ze de Kelvin timeline erin hebben gesneakt. Noem het maar een relatie. Romulus is ten dode opgeschreven, was ook gebeurd in Star Trek 09. Tevens zijn de producenten van Picard van ook van Bad Robot. Je ziet het ook in de cinematografie, meer in lijn met Star Trek 09.

    Jammer dat ik Picard niet de serie was waarop ik had gehoopt. Ook jammer dat ik niet zo mijn andere mening over Picard kan schrijven, want tere zieltjes worden hun teentjes getrapt.

  23. #23

    Standaard

    Als ik Hombre's tekst lees, zie ik geen vreemde toon o.i.d. er instaan? Zo zie je dat platte tekst bij de één heel anders kan overkomen dan bij de ander.

  24. #24

    Standaard

    Zo, dus Q komt terug aldus een nieuwe teaser van Picard seizoen 2.

    Misschien wordt het nog wat met Picard. En dat zeg ik als een echte TNG fan en niet als een fake shill die hier genoeg rondlopen.

  25. #25

    Standaard



    Ik zeg eerlijk: ik heb 'm na 5 seconden afgezet. Ik wil straks verrast worden .

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •