Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 68 van 68 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Net als bij seizoen 1 heb ik nu ook Picard seizoen 2 opnieuw bekeken, maar dan dus op blu-ray en achter elkaar. Ook hier complimenten voor de beeldkwaliteit.
    En net als bij seizoen 1 zie je juist door het achter elkaar kijken beter hoe de verhaallijnen lopen en elkaar aanvullen. Ook zag ik de ontwikkelingen van de karakters beter, bijvoorbeeld hoe de eenzaamheid van Jurati haar aantrekkelijk maakt voor de Borg queen maar ook hoe Jurati dit in haar voordeel uitspeelt; het verleden van Rios (en hoe hij een zelfstandige huurling is geworden); Raffi die de verstoting door haar zoon verwerkt met de zorg voor Elnor, Seven en Raffi's relatieontwikkelingen; Picard die meer dan ooit beseft dat zijn denkwijzen over eer en plicht hem weerhouden van een echte relatie, hoe het verleden van Picard's relatie met zijn ouders (vooral moeder) hem gevormd heeft; het zit er allemaal in en nog meer. Vreemd blijft (net bij de eerste kijkbeurt) waarom dat stuk met Wells er inzit; dat verhaal lijkt echt overbodig en kon er wel uit.

    De terugkeer van de oude bekenden, (Q, Guinan en Wesley) blijft heel mooi. Alleen al daarvoor zou je kijken . En triest en tegelijkertijd mooi om Annie Wersching weer te zien in een sublieme rol.

    Kortom, weer de moeite waard! De manier waarop ze de extra's bij de afleveringen stoppen is wel irritant. Ik kijk extra's altijd achteraf in 1x, maar bij het kiezen van een aflevering weet je niet meer of er een extra bij staat en dan start meteen de aflevering. Ach ja, het is een kleinigheid.

    Seizoen 3 blijft ondertussen op stoom en wordt ongetwijfeld als geheel nog beter dan de voorgaande seizoenen, dat kan na 8 delen eigenlijk niet meer mis. Dat moment dat ze met z'n allen in de ready room gaan zitten ....ik denk het mooiste moment in de hele serie tot nu toe. Kippenvel. En wat is Brent Spiner toch een goede acteur...

    Nog twee te gaan, maar als de disc (blu-ray? UHD?) uitkomt gaat deze er meteen in!

  2. #52

    Standaard

    S3 is tot nu toe zeer goed, als ze de kwaliteit blijven behouden is dat top. Komt er hierachter nog een S4 ? Of was S3 echt de laatste?l

  3. #53

    Standaard

    S3 is echt de laatste.
    In de VS komt het laatste deel in een stuk of 10 IMAX bioscopen met daarna een livestream met een Q&A met alle acteurs. Wat een bofkonten....

  4. #54

    Standaard

    jammer dat het de laatste was. Had een echt TNG gevoel met S3. Tof van die imax actie in de VS.

  5. #55

    Standaard

    Zo, nu ik de UHD's van de TNG films aan het kijken ben, dan valt nog meer op hoe oud en vooral broos Stewart is geworden in Picard. In de films is hij nog zo vitaal en zo fit.....
    Ach ja, met wat geluk staat dat ons allemaal te wachten natuurlijk .

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Zo, nu ik de UHD's van de TNG films aan het kijken ben, dan valt nog meer op hoe oud en vooral broos Stewart is geworden in Picard. In de films is hij nog zo vitaal en zo fit.....
    Ach ja, met wat geluk staat dat ons allemaal te wachten natuurlijk .
    Toen was hij ook een pak jonger En zijn de UHD's van TNG de moeite qua upgrade ?

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtg Bekijk bericht
    Toen was hij ook een pak jonger En zijn de UHD's van TNG de moeite qua upgrade ?
    Zeker meer dan de moeite waard! Neem maar ook eens een kijkje bij reviews, ik ben nog geen slechte tegen gekomen.
    Edit; ik moet alleen nog Nemesis kijken.

    Wat betreft aflevering 9: dit is een hele, hele grote. Dit is degene waar men nog lang over na zal praten. Ik ga geen enkele spoiler geven natuurlijk, maar kijk deze ze snel mogelijk voordat je een spoiler ziet. Poeh, wat een seizoen.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Zeker meer dan de moeite waard! Neem maar ook eens een kijkje bij reviews, ik ben nog geen slechte tegen gekomen.
    Edit; ik moet alleen nog Nemesis kijken.

    Wat betreft aflevering 9: dit is een hele, hele grote. Dit is degene waar men nog lang over na zal praten. Ik ga geen enkele spoiler geven natuurlijk, maar kijk deze ze snel mogelijk voordat je een spoiler ziet. Poeh, wat een seizoen.
    Ok goed om te weten. Aflevering 9 is ook zeer goed. Laat 10 maar komen

  9. #59

    Standaard

    Ik heb zelf alleen nog het eerste seizoen gezien, maar dit maakt wel heel nieuwsgierig:

    'Star Trek: Picard' Season 3 Finale Review: One of the Most Satisfying Series Endings Ever



  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik heb zelf alleen nog het eerste seizoen gezien, maar dit maakt wel heel nieuwsgierig:

    'Star Trek: Picard' Season 3 Finale Review: One of the Most Satisfying Series Endings Ever


    Ik zou dat als ik jou was zeker niet lezen, zit vol enorme spoilers.

    Gisteren was dan het laatste deel van het sterkste seizoen tot nu toe. Poeh, wat hoop ik toch dat ze hier een UHD van uitbrengen.....dat is dag 1 kopen.

  11. #61

    Standaard

    S3 aflevering 10 gezien, top einde. Qua score zou ik nu : S1 7/10, S2 5/10 en S3 9/10 geven.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik zou dat als ik jou was zeker niet lezen, zit vol enorme spoilers.

    Gisteren was dan het laatste deel van het sterkste seizoen tot nu toe. Poeh, wat hoop ik toch dat ze hier een UHD van uitbrengen.....dat is dag 1 kopen.
    Was ik ook niet van plan, ik refereerde naar de kop, die zegt me al genoeg

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtg Bekijk bericht
    S3 aflevering 10 gezien, top einde. Qua score zou ik nu : S1 7/10, S2 5/10 en S3 9/10 geven.
    Ik kom (na het herkijken van s1 en s2) uit op: S1 8,5/10, S2 7,5/10 en S3 9,5/10 .

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Was ik ook niet van plan, ik refereerde naar de kop, die zegt me al genoeg
    Gelukkig! Voor degene die 'm wel gezien hebben: er is nog een erg leuke (en onverwachte) aftercredit! Heel erg benieuwd of ze daar nog echt wat mee gaan doen...

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik kom (na het herkijken van s1 en s2) uit op: S1 8,5/10, S2 7,5/10 en S3 9,5/10 .



    Gelukkig! Voor degene die 'm wel gezien hebben: er is nog een erg leuke (en onverwachte) aftercredit! Heel erg benieuwd of ze daar nog echt wat mee gaan doen...
    Heb ook de aftercredit gezien, benieuwd of er iets uit voorkomt !

  15. #65

    Standaard

    Ik ook. Ook puur toeval dat ik de credits helemaal afkeek omdat het het laatste deel was en ik nog bij zat te komen van de finale.

  16. #66

    Standaard

    Seizoen 3 komt op 17 november in de Benelux uit en 20 november uit in de UK. Helaas geen UHD waar ik na Strange Worlds een beetje op gehoopt had, maar goed, de blu-ray zal ook wel goed zijn. Daarnast komt er een DVD en steelbook uit.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Seizoen 3 komt op 17 november in de Benelux uit en 20 november uit in de UK. Helaas geen UHD waar ik na Strange Worlds een beetje op gehoopt had, maar goed, de blu-ray zal ook wel goed zijn. Daarnast komt er een DVD en steelbook uit.
    Is nu te bestellen bij bol.com: Star Trek Picard - Seizoen 3 (Blu-ray) (Blu-ray), Michelle Hurd | Dvd's | bol.com

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip, deze besteld, is toch iets goedkoper dan de 25+ pond van amazon uk. Iemand anders moeite met items deleten bij amazon als een deel van de bestelling al verzonden is? Echt heel irritant, moet het straks weer via de customer service doen....

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •