De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.

Standaard Star Trek: Picard (2020)

Nieuwe Star Trek serie over Jean Luc Picard met Patrick Stewart op CBS All Access (en internationaal hopelijk op Netflix).

http://collider.com/patrick-stewart-...r-trek-series/
    Laatst aangepast door tmvde : 27-01-2020 om 21:27
    私の名前はタイスです

Standaard

Niet op Netflix, maar bij Amazon helaas.

https://www.ign.com/articles/2019/05...-us-and-canada
    私の名前はタイスです

Standaard

Waarom helaas? Dat kun je hier toch ook gewoon kijken?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door activ Bekijk bericht
    Waarom helaas? Dat kun je hier toch ook gewoon kijken?
    Ik blijf geen abo's stapelen
    私の名前はタイスです

Standaard

Als je niets wilt weten wie er verrassend genoeg in mee doen, kijk dan niet.....

4-star trader hier + Goldtrader op het andere forum ;)...

Standaard

Wat een geweldige opening van de serie, zat op het puntje van mijn stoel! Zeer benieuwd naar het vervolg. Ik kijk nog maar zelden series per week, dan wacht ik liever dat het hele seizoen er staat, maar hier moest ik meteen bij zijn.

Standaard

we zitten ondertussen bij deel 4 en de serie blijft van hoog niveau. Langzamerhand komen alle stukjes die in het begin gevoerd zijn samen, echt een prima opbouw. En dat einde......vrijdag heeft nog nooit zo ver weg geleken .

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    we zitten ondertussen bij deel 4 en de serie blijft van hoog niveau. Langzamerhand komen alle stukjes die in het begin gevoerd zijn samen, echt een prima opbouw. En dat einde......vrijdag heeft nog nooit zo ver weg geleken .
    Idd, wel een serie die je het beste kunt bingen. Maar ja, wie heeft dat geduld.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

Wat ik gezien heb

Mijn collectie

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Idd, wel een serie die je het beste kunt bingen. Maar ja, wie heeft dat geduld.
    Ik niet . Als je 1 deel hebt gezien, dan lukt het je niet meer om te wachten tot alles er staat denk ik. Vanavond weer verder!

Standaard

De blu-ray (helaas weer geen UHD) is te bestellen in de VS (geen releasedatum), afwachten wanneer deze in de UK komt. Is wel eentje die er bij mij weer zeker in komt, ik hoop op mooie special features over de reünie, duimen maar.

Instellingen bij het plaatsen van berichten