Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 68 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Deel 1 van seizoen 2 staat op amazon! Was helemaal vergeten dat deze nu al uitkwam. En wat een heerlijk deel, was genieten met die oude bekenden!

  2. #27

    Standaard

    Er zijn ondertussen 4 delen en dit seizoen wordt alleen nog maar leuker en leuker. In deel 4 de duidelijke verwijzing naar de The Voyage Home i die busscene, maar tot mijn verbazing hebben ze zelfs dezelfde acteur als toen genomen! Geweldig toch, zulke kleine details...

  3. #28

    Standaard

    En nog 3 delen te gaan. Seizoen kan wat mij betreft niet meer stuk, nu zelfs James Callis (Baltar van BSG) mee heeft gedaan. Prachtig weer.

  4. #29

    Standaard

    S2 was heel sterk begonnen, was onder de indruk van de start van het verhaal. Maar hoe verder in het seizoen, hoe minder en minder. Aflevering 7 was voor mij de minste in de reeks. Ik wou toen afhaken, maar heb me moeten aanzetten om de laatste 3 nog te zien.
    Geen idee hoe het komt, ik zie in het algemeen graag Star Trek.

  5. #30

    Standaard

    IGN noemde het misschien wel het slechte Star Trek seizoen ooit.

    https://www.ign.com/articles/star-tr...-2-full-review

  6. #31

    Standaard

    bedankt voor de link. Hopelijk S3 terug beter.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    IGN noemde het misschien wel het slechte Star Trek seizoen ooit.

    https://www.ign.com/articles/star-tr...-2-full-review
    Sterk overdreven in dat imo zuur artikel, dan hebben ze zeker Enterprise seizoen 1 nooit gezien. In het artikel staat bijvoorbeeld "Uh, punk rocker with a boombox on the bus…? Checkkkkkk" waarbij ze vast niet weten dat het exact dezelfde acteur was als toen. Zulke details word ik juist wel vrolijk van.
    Ook vond ik het geweldig om al die bekende gezichten weer te zien, ook weer in de finale, toen Whoopi opkwam stond ik nog net niet te juichen. Toegegeven, deel 8 en 9 waren iets minder maar met de mooie finale in deel 10, heb ik mij prima vermaakt.

    Voor heel het seizoen kom ik op een 7,5. En ik ben zeer benieuwd naar het laatste seizoen, blijkbaar hebben ze de opnames al afgerond.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    IGN noemde het misschien wel het slechte Star Trek seizoen ooit.

    https://www.ign.com/articles/star-tr...-2-full-review
    Tja. Als je Red Letter Media volgt dan kom je gemak er achter dat het een slechte Star Trek seizoen is.
    Mike Stoklasa & Rich Evans hebben een zeer goede kennis van Star Trek. Ze hebben alle 10 episodes van Picard seizoen 2 eens goed bekeken en haarfijn geanalyseerd in vijf video's. Een diepe duik in deze seizoen dat slecht blijkt te zijn. Dan praat ik niet eens over smaak. Zelfs Star Trek canon wordt niet aangehouden, zoals de ontmoeting met Guinan . Zij herkent hem niet. Red Letter Media legt uit waarom dat tegenspreekt mbt de Star Trek canon. Of idiote dingen. Schieten naar een vijand op een brug. Slim bezig Starfleet.

    Of je nou eens bent of niet met deze personen, hopelijk zet je dat wel tot nadenken. Want Star Trek (TOS t/m Enterprise) is in het algemeen een serie dat geschikt om na te denken. Tenzij je naar Discovery of naar Picard kijkt, want dat is Hap Slik Weg Star Trek ipv Star gedachten en maatschappelijke onderwerpen bespreekbaar maken Trek (zoals bijvoorbeeld The Measure Of A Man).

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtg Bekijk bericht
    Aflevering 7 was voor mij de minste in de reeks. Ik wou toen afhaken, maar heb me moeten aanzetten om de laatste 3 nog te zien. Geen idee hoe het komt, ik zie in het algemeen graag Star Trek.
    Dan zou ik de video's van Red Letter Media eens aanraden. Wellicht kunnen ze je een antwoord geven.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    In deel 4 de duidelijke verwijzing naar de The Voyage Home i die busscene, maar tot mijn verbazing hebben ze zelfs dezelfde acteur als toen genomen! Geweldig toch, zulke kleine details...
    Sorry hoor, maar ik vond het juist niet passen ivm de tijdgeest en wat in een bepaalde periode wel en niet past. De scene speelt zich af in 2024. Zo'n iemand met een ouderweste boombox in een bus is echt out of place & out of time. Dat het wel werkte in The Voyage Home komt omdat die film zich in de jaren 80 speelde. De rare niet grappige verwijzing is slechts bedoeld als "nostalgie". Verder geen enkele betekenis of doel in de loop van het seizoen.


    P.s. voor wie genoten heeft van Picard seizoen 2, zeg ik: goed voor je.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Tja. Als je Red Letter Media volgt dan kom je gemak er achter dat het een slechte Star Trek seizoen is.
    Mike Stoklasa & Rich Evans hebben een zeer goede kennis van Star Trek. Ze hebben alle 10 episodes van Picard seizoen 2 eens goed bekeken en haarfijn geanalyseerd in vijf video's. Een diepe duik in deze seizoen dat slecht blijkt te zijn. Dan praat ik niet eens over smaak. Zelfs Star Trek canon wordt niet aangehouden, zoals de ontmoeting met Guinan . Zij herkent hem niet. Red Letter Media legt uit waarom dat tegenspreekt mbt de Star Trek canon. Of idiote dingen. Schieten naar een vijand op een brug. Slim bezig Starfleet.

    Of je nou eens bent of niet met deze personen, hopelijk zet je dat wel tot nadenken. Want Star Trek (TOS t/m Enterprise) is in het algemeen een serie dat geschikt om na te denken. Tenzij je naar Discovery of naar Picard kijkt, want dat is Hap Slik Weg Star Trek ipv Star gedachten en maatschappelijke onderwerpen bespreekbaar maken Trek (zoals bijvoorbeeld The Measure Of A Man).


    Dan zou ik de video's van Red Letter Media eens aanraden. Wellicht kunnen ze je een antwoord geven.
    Sorry, maar dit vind ik echt vreemd: waarom zou ik, terwijl ik mij prima heb vermaakt met dit seizoen, een ander voor mij laten bepalen dat het een slecht seizoen was? Ze hebben een uitgebreide analyse gedaan? Heel fijn voor ze en als ze daar tijd aan willen besteden: leef je uit, echt waar. Maar zo bepaal ikzelf niet of ik iets goed of slecht vind, en ik laat dat zeker niet door een ander doen. En wat ik ook niet ga doen is iets waar ik van genoten heb helemaal kapot analyseren, waarom zou ik?

    Dat hap slik weg is trouwens erg overgetrokken, als er 1 serie is die (imo misschien teveel) aandacht besteed aan maatschappelijke onderwerpen zoals acceptatie van LBGTQ en inclusiviteit, dan is het Discovery wel. Ik zit nu het 3e seizoen van Enterprise te herkijken en vergis je niet, hier is het ook niet een en al diepe gedachtes. Net als bij de andere originele series trouwens, ik ben echt wel een fan (TNG, TOS en DS9 zijn mijn toppers), maar ik zie ook dat het vaak genoeg gewoon een aflevering van de week was en meer niet.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Sorry hoor, maar ik vond het juist niet passen ivm de tijdgeest en wat in een bepaalde periode wel en niet past. De scene speelt zich af in 2024. Zo'n iemand met een ouderweste boombox in een bus is echt out of place & out of time. Dat het wel werkte in The Voyage Home komt omdat die film zich in de jaren 80 speelde. De rare niet grappige verwijzing is slechts bedoeld als "nostalgie". Verder geen enkele betekenis of doel in de loop van het seizoen.


    P.s. voor wie genoten heeft van Picard seizoen 2, zeg ik: goed voor je.
    Een boombox is juist nu retro (je kunt ze nog steeds kopen), dus helemaal onwaarschijnlijk is het echt niet. Dat je die scene niet leuk vindt, dat kan hoor. Natuurlijk is het nostalgisch, dat is de hele bedoeling. Net als de andere kleine en grotere cameos. Ik waardeer dan juist wel al die knipogen naar de originele films en series en jij blijkbaar niet. Geeft niet, prima toch?

  10. #35

    Standaard

    Waarschuwing. Deze post bevat meningen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Sorry, maar dit vind ik echt vreemd: waarom zou ik, terwijl ik mij prima heb vermaakt met dit seizoen, een ander voor mij laten bepalen dat het een slecht seizoen was? Ze hebben een uitgebreide analyse gedaan? Heel fijn voor ze en als ze daar tijd aan willen besteden: leef je uit, echt waar. Maar zo bepaal ikzelf niet of ik iets goed of slecht vind, en ik laat dat zeker niet door een ander doen. En wat ik ook niet ga doen is iets waar ik van genoten heb helemaal kapot analyseren, waarom zou ik?
    Hier klink je als persoon dat zijn vingers in de oortjes doet. Wie zegt dat een ander bepaalt wat jij leuk moet gaan vinden.
    Volgens mij ben je ook wel bewust dat er ook andere meningen zijn. Dus wat is er mis mee om naar een andere mening te gaan luisteren.
    Ik vind het juist wel interessant, zeker als men met argumenten aankomt wat juist het brein kan laten rinkelen. Iets wat ik dan weer mis in jouw enthousiasme van Picard. Want ik weet nog steeds niet waarom je Picard seizoen 2 zo ok/goed/geweldig vind. Behalve nostalgie kan ik niet meer herleiden.

    En waarom vind je het dan zo zuur als men praat dat Picard seizoen 2 zo slecht is. Of denk je dat mensen het haten om het te haten En wat is er dan mis mee, dat men kritisch is, en dat men alles onder een microscoop legt

    Hoe je het wendt of keert, Deze mensen van Red Letter Media roepen niet zomaar wat. Ze hebben wel nagedacht. Ze laten in hun video's voorbeelden zien. Zoals dat Picard in TNG een totaal andere man was, dan in Picard. Niet consistent meer in Picard. Het is zeker zo dat een persoon na 20 jaar kan veranderen. Maar zo drastisch bij Picard is wel erg bizar hoor De verklaring is er verschillende mensen aan deze series hebben gewerkt. Bij TNG was dat b.v Ronald D. Moore & Brannon Braga & Rick Berman. Bij Picard is Patrick Stewart een van de hoogste bazen van de nieuwe serie. Hierdoor is zijn Picard project meer een ijdel project project. Laten we eerlijk wezen, hij wordt omringt door jaknikkers. Dat gebeurt bij (bijna) elke grote naam showbusiness. Daarnaast heeft Patrick Stewart nog iets teveel politieke meningen, naar mijn menig. Dat maar een kant bekijkt. Niks mis mee, maar hij veel invloed op de Picard serie, dat is niet ten goede gekomen. Zo waren er te duidelijke verwijzingen naar Brexit en Trump in het 1e seizoen Kijken we even naar The Measure of a Man, dan zie je in die aflevering dat zo'n maatschappelijke onderwerp ten alle tijden kan gelden. Verleden, heden en toekomst.

    Ja, The Measure of a Man vind ik dus echte Star Trek Naast Patrick Stewart zijn er nog meer andere personen die nooit bij TMG betrokken zijn geweest Bij Red Letter Media vroegen ze zich af of deze mensen wel TNG hebben gezien, laat staan begrepen Stof doet tot nadenken. Dat is toch de bedoeling bij Star Trek. Als je niet wilt nadenken dan is het ook prima. Vermaak kan je op diverse manieren interpreteren. Dat sommigen mensen deze seizoen slecht vinden, komt waarschijnlijk omdat de meeste tot dezelfde conclusies komen. Dit is niet bepaald het hoge niveau wat we van Star Trek gewend zijn. Althans dat vinden de meerderheid van de mensen. Let wel. De meerderheid is dus niet iedereen hé

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat hap slik weg is trouwens erg overgetrokken, als er 1 serie is die (imo misschien teveel) aandacht besteed aan maatschappelijke onderwerpen zoals acceptatie van LBGTQ en inclusiviteit, dan is het Discovery wel.
    Discovery doet het helaas niet op een subtiele manier. Het is meer, kijk ons progressief zijn. Echter in de klok horen luiden, niet wetend waar de klepel hangt versie

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik zit nu het 3e seizoen van Enterprise te herkijken en vergis je niet, hier is het ook niet een en al diepe gedachtes.
    Nou dat Picard gedoe is nog meer hap slik weg dan de gehele Enterprise hoor

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Net als bij de andere originele series trouwens, ik ben echt wel een fan (TNG, TOS en DS9 zijn mijn toppers), maar ik zie ook dat het vaak genoeg gewoon een aflevering van de week was en meer niet.
    De afleveringen van de week erkennen ook de heren van Red Letter Media. Dat zijn ook Star Trek fans. Ik denk eigenlijk iedereen. Maar in een gehele seizoen van TNG kwamen toch meer echte Star Trek toppers voor dan in de twee seizoenen van Picard, dat in eigenlijk nergens naar toe leidt

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Een boombox is juist nu retro (je kunt ze nog steeds kopen), dus helemaal onwaarschijnlijk is het echt niet.
    Kijk, de huidige boomboxen zijn namelijk kleine Bluetooth versies. Dat is wat ik niet zag in Picard. But whatever

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat je die scene niet leuk vindt, dat kan hoor. Natuurlijk is het nostalgisch, dat is de hele bedoeling. Net als de andere kleine en grotere cameos. Ik waardeer dan juist wel al die knipogen naar de originele films en series en jij blijkbaar niet. Geeft niet, prima toch?
    Je hebt nostalgie en je hebt nostalgie. In Spider-man: No Way Home werd nostalgie goed gebruikt, omdat het een echt onderdeel was van het verhaal. Bij Picard weet men niet wat aan doen het was tijdens het schrijven van de script. Het is meer oude ideeën oprakelen, waar later niks is mee gedaan.

    P.s. Ik ben ook een Star Trek fan. Erg hé

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Waarschuwing. Deze post bevat meningen

    Hier klink je als persoon dat zijn vingers in de oortjes doet. Wie zegt dat een ander bepaalt wat jij leuk moet gaan vinden.
    Volgens mij ben je ook wel bewust dat er ook andere meningen zijn. Dus wat is er mis mee om naar een andere mening te gaan luisteren.
    Ik vind het juist wel interessant, zeker als men met argumenten aankomt wat juist het brein kan laten rinkelen. Iets wat ik dan weer mis in jouw enthousiasme van Picard. Want ik weet nog steeds niet waarom je Picard seizoen 2 zo ok/goed/geweldig vind. Behalve nostalgie kan ik niet meer herleiden.

    En waarom vind je het dan zo zuur als men praat dat Picard seizoen 2 zo slecht is. Of denk je dat mensen het haten om het te haten En wat is er dan mis mee, dat men kritisch is, en dat men alles onder een microscoop legt

    Hoe je het wendt of keert, Deze mensen van Red Letter Media roepen niet zomaar wat. Ze hebben wel nagedacht. Ze laten in hun video's voorbeelden zien. Zoals dat Picard in TNG een totaal andere man was, dan in Picard. Niet consistent meer in Picard. Het is zeker zo dat een persoon na 20 jaar kan veranderen. Maar zo drastisch bij Picard is wel erg bizar hoor De verklaring is er verschillende mensen aan deze series hebben gewerkt. Bij TNG was dat b.v Ronald D. Moore & Brannon Braga & Rick Berman. Bij Picard is Patrick Stewart een van de hoogste bazen van de nieuwe serie. Hierdoor is zijn Picard project meer een ijdel project project. Laten we eerlijk wezen, hij wordt omringt door jaknikkers. Dat gebeurt bij (bijna) elke grote naam showbusiness. Daarnaast heeft Patrick Stewart nog iets teveel politieke meningen, naar mijn menig. Dat maar een kant bekijkt. Niks mis mee, maar hij veel invloed op de Picard serie, dat is niet ten goede gekomen. Zo waren er te duidelijke verwijzingen naar Brexit en Trump in het 1e seizoen Kijken we even naar The Measure of a Man, dan zie je in die aflevering dat zo'n maatschappelijke onderwerp ten alle tijden kan gelden. Verleden, heden en toekomst.

    Ja, The Measure of a Man vind ik dus echte Star Trek Naast Patrick Stewart zijn er nog meer andere personen die nooit bij TMG betrokken zijn geweest Bij Red Letter Media vroegen ze zich af of deze mensen wel TNG hebben gezien, laat staan begrepen Stof doet tot nadenken. Dat is toch de bedoeling bij Star Trek. Als je niet wilt nadenken dan is het ook prima. Vermaak kan je op diverse manieren interpreteren.
    Natuurlijk ben ik mij ervan bewust dat er andere meningen zijn. Dat ik geen behoefte heb om tijd en moeite te steken in die Red Letter Media waar jij zo vol van bent , zegt niet dat ik niet opensta voor andere meningen, alleen dat ik er geen tijd en moeite aan iets negatiefs wil besteden. Want nogmaals: waarom zou ik, terwijl ik mij prima vermaakt heb met dit seizoen, naar iets gaan luisteren waarvan ik weet dat het het seizoen gaat afkraken? Ik ga het seizoen over een paar jaar nog wel een keer zelf kijken, dat lijkt mij veel leuker. Ik ben juist erg blij dat ze een TNG serie maken, iets wat ik dacht dat nooit meer zou gebeuren na de laatste film van bijna 20 jaar geleden.

    En wederom nogmaals: prima dat ze het helemaal kapot analyseren en heel kritisch zijn, daar heb ik niets tegen, alleen IK hoef daar niet aan mee te doen, dat vind ik zonde van mijn tijd. En als ik dan in jouw termen dan meteen een 'persoon die zijn vingers in de oortjes doet' en dat ik dan volgens jou 'niet wilt nadenken', prima. Het klopt niet, maar jij lijkt imo alles heel zwart/wit te zien. Wel grappig natuurlijk dat ik volgens jou niet opensta voor een andere mening, maar jij mijn mening dat ik hier geen behoefte aan heb dan niet respecteer . Pot ketel etc .

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Dat sommigen mensen deze seizoen slecht vinden, komt waarschijnlijk omdat de meeste tot dezelfde conclusies komen. Dit is niet bepaald het hoge niveau wat we van Star Trek gewend zijn. Althans dat vinden de meerderheid van de mensen. Let wel. De meerderheid is dus niet iedereen hé
    Je generaliseert trouwens wel veel en maakt veel aannames. Wat een meerderheid zou vinden, heeft geen enkele invloed op mijn mening. Ik weet dat sommigen het fijn om mee te lopen met de meerderheid, dat moeten ze zelf weten. Op imdb heeft de serie trouwens een 7.3/10 en op rottentomatoes haalt seizoen 2 een 85% critics score. Dat zegt ook niet alles maar dat wel meer dan jouw aannames .

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Discovery doet het helaas niet op een subtiele manier. Het is meer, kijk ons progressief zijn. Echter in de klok horen luiden, niet wetend waar de klepel hangt versie

    Nou dat Picard gedoe is nog meer hap slik weg dan de gehele Enterprise hoor

    De afleveringen van de week erkennen ook de heren van Red Letter Media. Dat zijn ook Star Trek fans. Ik denk eigenlijk iedereen. Maar in een gehele seizoen van TNG kwamen toch meer echte Star Trek toppers voor dan in de twee seizoenen van Picard, dat in eigenlijk nergens naar toe leidt

    Je hebt nostalgie en je hebt nostalgie. In Spider-man: No Way Home werd nostalgie goed gebruikt, omdat het een echt onderdeel was van het verhaal. Bij Picard weet men niet wat aan doen het was tijdens het schrijven van de script. Het is meer oude ideeën oprakelen, waar later niks is mee gedaan.
    Opnieuw allemaal jouw meningen, die ik niet deel. En waar we het niet eens over worden en ook niet hoeven te zijn.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Kijk, de huidige boomboxen zijn namelijk kleine Bluetooth versies. Dat is wat ik niet zag in Picard. But whatever
    Ga maar eens googlen op retro boombox kopen, dat zijn geen kleine versies. But whatever.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    P.s. Ik ben ook een Star Trek fan. Erg hé
    Ik ook, al heel lang. En ik weet dat je ze in alle soorten en maten hebt. Zo weet ik dat je mensen zoals die van Red Letter Media hebt, die als het moet seconde voor seconde bijvoorbeeld een nieuwe trailer gaan ontleden en daar veel tijd aan besteden. Ik was vroeger ook veel fanatieker, kocht de videobanden, las er heel veel over, heb nog steeds veel boeken, las de fanzines, ging naar een conventie etc. Ik koop nog steeds alle blu-ray's (of DVD's als die er niet zijn) die er uitkomen. Maar nu heb ik (naast tijdgebrek) ook veel meer andere interesses, ook op boek-, film- en tv-gebied. Ik luister af en toe heus nog wel naar iets van de Okudas of zo, maar er is zoveel moois dat ik echt geen tijd in een analyse ga steken, waarvan ik weet dat die negatief is over iets waar ik positief over ben en die de positiviteit misschien wegneemt.

  12. #37

    Standaard

    Ik ga niet inhoudelijk reageren, want ik heb nog nooit een Star Trek aflevering gezien en dat hou ik graag zo, maar ik vind het wel grappig dat crocs rogue verwijt dat hij een mening heeft met een reactie die een mening bevat over de mening van rogue Volg je het nog?

  13. #38

  14. #39

    Standaard

    En seizoen 3 is inmiddels weer 1 deel onderweg! En wat een heerlijk begin met die vertrouwde gezichten .....

    Als ik het goed heb komt er elke vrijdag een nieuw deel. Ik wilde wat opsparen, maar kon niet wachten.

  15. #40

    Standaard

    Pukard seizoen 1 en 2 waren echt vreselijke seizoenen. Pijnlijk zelfs om naar te kijken. Afleveringen van Temptation Island waren nog spannender dan afgelopen twee seizoenen. Als een mot naar de vlam ben ik begonnen met seizoen 3. Met als bonus dat ik sommige NPC's op deze foum van streek kan laten gaan. Helaas moet ik jullie teleurstellen. De eerste twee afleveringen van seizoen 3 is veel beter dan ik had verwacht. Het is meer Star Trek dan New Trek. Dat beloofd nog wat.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Pukard seizoen 1 en 2 waren echt vreselijke seizoenen. Pijnlijk zelfs om naar te kijken. Afleveringen van Temptation Island waren nog spannender dan afgelopen twee seizoenen. Als een mot naar de vlam ben ik begonnen met seizoen 3. Met als bonus dat ik sommige NPC's op deze foum van streek kan laten gaan. Helaas moet ik jullie teleurstellen. De eerste twee afleveringen van seizoen 3 is veel beter dan ik had verwacht. Het is meer Star Trek dan New Trek. Dat beloofd nog wat.
    Hahaha, crocs, het is best zielig dat je niet zelf ziet hoe triest je posts worden . Laat het toch los jongen, anders kun je beter niet op een forum komen als je niet met andersdenkenden kan omgaan. NPC....dat zegt mijn zoon van 13 .

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Hahaha, crocs, het is best zielig dat je niet zelf ziet hoe triest je posts worden . Laat het toch los jongen, anders kun je beter niet op een forum komen als je niet met andersdenkenden kan omgaan. NPC....dat zegt mijn zoon van 13 .
    Help me even JP want mijn kids zijn pas 6 en 8 dus nog niet zover…maar wat zijn NPC’s?

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Hahaha, crocs, het is best zielig dat je niet zelf ziet hoe triest je posts worden . Laat het toch los jongen, anders kun je beter niet op een forum komen als je niet met andersdenkenden kan omgaan. NPC....dat zegt mijn zoon van 13 .
    Ah dus je voelt dus gewoon aangesproken als NPC, en dan gebruik je zoon van 13 nog als excuus.


    @Rogier Burghout. Op Wikipedia staat het volgende:
    NPC (/?npisi/; each letter separately; also known as the NPC Wojak), derived from non-player character, is an internet meme that represents people who do not think for themselves or do not make their own decisions; those who lack intrapersonal communication.


  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Ah dus je voelt dus gewoon aangesproken als NPC, en dan gebruik je zoon van 13 nog als excuus.


    @Rogier Burghout. Op Wikipedia staat het volgende:
    NPC (/?npisi/; each letter separately; also known as the NPC Wojak), derived from non-player character, is an internet meme that represents people who do not think for themselves or do not make their own decisions; those who lack intrapersonal communication.

    Edit: ik zal mijn reactie verwijderen en niet meer in gaan op crocs. Zinloos en zonde van mijn tijd.
    Laatst aangepast door rogue : 25-02-2023 om 01:37

  20. #45

    Standaard

    Lijk me het beste JP. En voor crocs hierbij een waarschuwing om op te houden met dit pestgedrag. Het was even stil tussen jullie maar jij moest zonodig weer olie op het vuur gooien met je NPC toespeling richting rogue hierboven. Hou nu gewoon op.

  21. #46

    Standaard

    Het seizoen wordt steeds beter. Wat een feest van herkenning is het toch. Het ziet er ook allemaal zo filmisch uit....net een lange bioscoopfilm. En goed om te weten dat ze nog steeds Jameson hebben in de toekomst .

    Na een sterk eerste seizoen en een prima tweede seizoen, zou dit weleens het beste seizoen kunnen worden als het zo doorgaat. Ik ben heel benieuwd of het hoge niveau vastgehouden kan worden. Ik hoop trouwens dat ze dit seizoen echt op UHD uitbrengen (ik weet het, kans is klein), dat zou prachtig zijn.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het seizoen wordt steeds beter. Wat een feest van herkenning is het toch. Het ziet er ook allemaal zo filmisch uit....net een lange bioscoopfilm. En goed om te weten dat ze nog steeds Jameson hebben in de toekomst .

    Na een sterk eerste seizoen en een prima tweede seizoen, zou dit weleens het beste seizoen kunnen worden als het zo doorgaat. Ik ben heel benieuwd of het hoge niveau vastgehouden kan worden. Ik hoop trouwens dat ze dit seizoen echt op UHD uitbrengen (ik weet het, kans is klein), dat zou prachtig zijn.
    Van seizoen 3 al 3 afleveringen gezien, vond het persoonlijk tot nu beter dan s1 of s2. Ben benieuwd of ze de kwaliteit kunnen behouden voor de rest van het seizoen, dan is het een mooie afsluiter.

  23. #48

    Standaard

    Wat een feest, wat een feest.

    Ik wist al dat de oude cast terug zou komen, maar dacht dat Data daar niet bij zat omdat hij al eerder in Picard te zien was. En nu toch, al moet hij zijn hoofd delen met o.a. Lore .

    Wat een seizoen.

  24. #49

    Standaard

    Ik heb seizoen 1 opnieuw gekeken,maar dan op blu-ray (vorige keer op amazon). Wat meteen opvalt: de beeldkwaliteit is heel sterk van de blu-ray, veel sterker dan op amazon. De donkere scenes op amazon zijn dan toch echt te donker op mijn tv waardoor je redelijk wat details mist. En dat maakt bij deze serie echt veel uit voor de beleving imo.

    Nu ik het seizoen achter elkaar gekeken heb (de laatste keer was het 1 deeltje per week), valt nog meer op hoe goed dit seizoen in elkaar steekt. Het zijn bij elkaar aardig wat verhaallijnen die heel mooi in de laatste delen samenkomen. Bij sommige scenes waarbij oude bekenden opduiken kreeg ik gewoon weer kippenvel. Ik waardeer ook meer de rollen van de nieuwelingen; Jurati was de eerste keer meteen al favoriet, net als Rios met de holo's, maar vooral Raffi en Elnor vond ik veel meer tot leven komen. Dat komt ook doordat ik de vorige keer wekelijks maar één deel kon kijken; dan is het bij mij toch wel zo dat ik redelijk wat dingetjes vergeet merk ik, dit bevalt veel en veel beter. Zoals die ene scene waar Raffi en Seven hand in hand zitten , die heeft nu met seizoen 2 in gedachten een hele andere impact.

    Ik kreeg nu ook voor mijn gevoel beter een beeld van de jaren tussen Nemesis en Picard; de ontwikkeling van Starfleet in de tijd t.o.v. Nemesis, Picard zelf; de relatie tussen Starfleet en Picard; het komt voor mij nu nog duidelijker in beeld. En gelukkig komt toevallig nu vandaag de UHD van Nemesis uit, die ik meteen wilde herkijken. De oude blu-ray van Nemesis blijft dan maar even in de kast liggen .

    Nu op naar seizoen 2 op disc! Ik ben benieuwd of ik daar dezelfde ervaring krijg qua beeld en achter elkaar kijken i.p.v. wekelijks een deel kijken; ik vermoed van wel.

    Ik kan alleen maar bedenken hoe goed seizoen 3 straks is op disc.....er zijn wat geruchten dat het misschien op UHD komt, dat zou helemaal geweldig zijn.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue;
    Wat een feest, wat een feest.
    .
    S3 is echt goed tot nu toe. Veel beter uitgewerkt dan S2. Heb nu terug een Star Trek gevoel, dat miste ik in het vorig seizoen.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •