Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 29 worden weergegeven.

Discussie: Ready Player One

  1. #1

    Standaard Ready Player One

    Morgen komt Ready Player One uit. Volgens het persbericht verschijnen er 4 versies: DVD, Blu-ray, 3D Blu-ray en UHD. Bol.com verkoopt echter ook een vijfde versie: een Special Edition met de Blu-ray en DVD. Volgens de cover bevat deze uitgave 20 minuten aan extra bonusmateriaal. Weet iemand hier meer info over? En weet iemand of de Blu-ray Dolby Atmos heeft met een Dolby TrueHD-core?



    https://www.bol.com/nl/p/ready-playe...4.ProductTitle

  2. #2

    Standaard

    Hij is nog niet uit. Bol verzendt bovenstaande versie vandaag naar mij dus morgen kan ik er meer over zeggen.

  3. #3

    Standaard

    Ik ben benieuwd. Op de website van Bol had iemand de vraag gesteld of het hier om een Steelbook uitgave gaat, want in andere landen bevat de Steelbook deze cover en als reactie kreeg hij dat het hier om een Amaray uitgave ging. Dat zegt natuurlijk niets.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik ben benieuwd. Op de website van Bol had iemand de vraag gesteld of het hier om een Steelbook uitgave gaat, want in andere landen bevat de Steelbook deze cover en als reactie kreeg hij dat het hier om een Amaray uitgave ging. Dat zegt natuurlijk niets.
    Ik vermoed dat ze de plastic keepcase bedoelen, want Steelbook-versies geven ze ook als dusdanig aan. Als je naar de letter gaat kijken dan is Amaray natuurlijk een merk, ook van steelbooks, dus dan zou het niets zeggen. Maar ik heb geen hoop op een Steelbook in ieder geval.

  5. #5

    Standaard

    Ik heb die versie zien staan in Media Markt Brugge afgelopen zaterdag. Het is idd een keepcase met een slipcase eroverheen. Het ei is in reliëf. Verder niet bekeken omdat ik voor de UHD ga.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  6. #6

    Standaard

    Kans is groot dat de Dolby Atmos weer een DD+ core heeft, op de UK uitgave staan namelijk geen NL subs en die heeft wel TrueHD.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Kans is groot dat de Dolby Atmos weer een DD+ core heeft, op de UK uitgave staan namelijk geen NL subs en die heeft wel TrueHD.
    Ik ben er inmiddels achter dat de disc inderdaad een Engelse DD+ core heeft. Importeren dan maar.

  8. #8

    Standaard

    Vandaag de ultimate edition van amazon.fr aangekregen. Alle discs(4K/3D/2D) hebben nl subs en 4K heeft engelse en franse dolby atmos truehd en de 2D heeft enkel de franse. Geen probleem voor mij want ik zie toch de 4K en niet de 2D

  9. #9

    Standaard

    De Special Edition is inderdaad in een Amaray versie. Met ook inderdaad Atmos DD+. Erg jammer, maar deze versie kocht ik voor de extra dvd. De 3D wordt inderdaad importeren

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    De Special Edition is inderdaad in een Amaray versie. Met ook inderdaad Atmos DD+. Erg jammer, maar deze versie kocht ik voor de extra dvd. De 3D wordt inderdaad importeren
    Je weet dat de 3D uberhaupt geen Atmos heeft, alleen DTS-HD MA 5.1 wereldwijd.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    De Special Edition is inderdaad in een Amaray versie. Met ook inderdaad Atmos DD+. Erg jammer, maar deze versie kocht ik voor de extra dvd. De 3D wordt inderdaad importeren
    Heeft de 2D naast de Engelse Dolby Atmos track (Dolby Digital Plus core) ook een Engelse DTS-HD Master Audio 5.1 track (net al bij Tomb Raider)?

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Heeft de 2D naast de Engelse Dolby Atmos track (Dolby Digital Plus core) ook een Engelse DTS-HD Master Audio 5.1 track (net al bij Tomb Raider)?
    Ja. Overigens heb ik zelf net de Koreaanse 4K/3D/2D versie gekocht. Met slipcas en Atmos TrueHD.

  13. #13

    Standaard

    Ik heb de UK-uitgave besteld. Deze wordt zaterdag geleverd.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik ben er inmiddels achter dat de disc inderdaad een Engelse DD+ core heeft. Importeren dan maar.
    Warner word steeds meer een pruts maatschappij die ook nog eens leugens verspreid...
    Het zou niet meer voorkomen en bij latere uitgaven worden gecorrigeerd, ja NIET dus.

    Kan iemand ze afbranden op SM.
    "A man's got to know his limitations", ...

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Warner word steeds meer een pruts maatschappij die ook nog eens leugens verspreid...
    Het zou niet meer voorkomen en bij latere uitgaven worden gecorrigeerd, ja NIET dus.
    Warner doet het niet alleen hier in Europa, ook in de USA zijn ze opvallend bezig:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door http://www.blu-ray.com/movies/Ready-Player-One-3D-Blu-ray/207132/#Review
    Ready Player One is the second 3D release to suffer from the diabolical marketing arrangement between Warner Brothers and Amazon in which the online retailing giant offers an exclusive one-disc edition, omitting the standard Blu-ray with the extras and a superior soundtrack—and charging a higher price for the privilege. Having already recounted this strange alliance in the review of Rampage 3D, I will not repeat myself here, but simply add the same disclaimer, once again in bold and italic: I cannot be certain that the two-disc package of RP1 reviewed here is what you will receive if you click on the Amazon link above.Nor can I be sure what you will get if you use the alternate Amazon link listed here. You may get two discs; you may get only one.
    Kan iemand ze afbranden op SM.
    Ehhh....dat kan je toch zelf...?

  16. #16

    Standaard

    Ik heb deze gekocht Amazon.fr
    Ready Player One - Edition limitée Steelbook - Blu-ray 4K HDR + Blu-Ray 3D + Blu-ray + Digital copy


  17. #17

    Standaard

    Staat dit bij..

    AudioDTS-HD Master Audio 5.1 | Dolby AtmosExtra's• The '80’s: You’re The Inspiration
    • Game Changer: Cracking the Code
    • Effects for a Brave New World
    • Level Up: Sound for the Future
    • High Score: Endgame
    • Ernie & Tye's Excellent Adventure
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Morgen komt Ready Player One uit. Volgens het persbericht verschijnen er 4 versies: DVD, Blu-ray, 3D Blu-ray en UHD. Bol.com verkoopt echter ook een vijfde versie: een Special Edition met de Blu-ray en DVD. Volgens de cover bevat deze uitgave 20 minuten aan extra bonusmateriaal. Weet iemand hier meer info over? En weet iemand of de Blu-ray Dolby Atmos heeft met een Dolby TrueHD-core?



    https://www.bol.com/nl/p/ready-playe...4.ProductTitle

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Ik heb deze gekocht Amazon.fr
    Ready Player One - Edition limitée Steelbook - Blu-ray 4K HDR + Blu-Ray 3D + Blu-ray + Digital copy
    Mooie versie, maar op de 2D versie hou je nog steeds de DD+ Atmos track in het Engels...

    Edit, ik heb zelf deze gekocht (klik om te vergroten):

    s-l1600.jpg

    Bij deze heb je de 2D ook met Engels Atmos TrueHD.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Staat dit bij..

    AudioDTS-HD Master Audio 5.1 | Dolby AtmosExtra's• The '80’s: You’re The Inspiration
    • Game Changer: Cracking the Code
    • Effects for a Brave New World
    • Level Up: Sound for the Future
    • High Score: Endgame
    • Ernie & Tye's Excellent Adventure
    Je moet afgaan wat er achterop de hoes staat, en dat is Atmos DD+ Engels. Of bedoel je dat niet?
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 09-08-2018 om 10:18

  19. #19

    Standaard

    bij die Franse uitgave, geldt die DD+ atmos track ook voor de 4K UHD disc ?

    en die Koreaanse versie, heb je daar een link van waar je die gekocht hebt, zag 'm bij KIMchidvd site niet staan

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Mooie versie, maar op de 2D versie hou je nog steeds de DD+ Atmos track in het Engels...

    Edit, ik heb zelf deze gekocht (klik om te vergroten):

    s-l1600.jpg

    Bij deze heb je de 2D ook met Engels Atmos TrueHD.



    Je moet afgaan wat er achterop de hoes staat, en dat is Atmos DD+ Engels. Of bedoel je dat niet?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    bij die Franse uitgave, geldt die DD+ atmos track ook voor de 4K UHD disc ?
    Volgens mij niet, maar dat weet ik niet zeker.

    en die Koreaanse versie, heb je daar een link van waar je die gekocht hebt, zag 'm bij KIMchidvd site niet staan
    Ik heb die van mij via ebay: http://r.ebay.com/XsvcZj

    Er is er nu nog eentje, maar best aan de prijs. Ik heb er $56,99 voor betaald (inc verzending) maar nu is deze $64,99
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 09-08-2018 om 12:15

  21. #21

    Standaard

    Waarom zoveel verschillende versies ivm het geluid? Wat is nou de bedoeling van wb?

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Waarom zoveel verschillende versies ivm het geluid? Wat is nou de bedoeling van wb?
    Geen idee. Die Engelse en Franse DTS-HD tracks naast de Engelse Dolby Digital Plus Atmos en Franse Dolby TrueHD Atmos tracks op de 2D Blu-ray zijn wat mij betreft overbodig, daar hadden ze beter een Engels Dolby TrueHD Atmos track van kunnen maken.

  23. #23

    Standaard

    Het wordt wel een beetje een ratjetoe inderdaad. En die extra lossless tracks zijn nergens voor nodig, maar die worden overal ter wereld toegevoegd. Ik denk dat wij het slachtoffer zijn van het feit dat Warner de Franse taal prefereert boven de Engelse taal.

  24. #24

    Standaard

    Inderdaad een ratjetoe. Ik heb in mijn verzameling gekeken en er zijn titels van Warner met

    - Engels Dolby TrueHD Atmos en Frans Dolby Digital
    - Engels en Frans Dolby TrueHD Atmos
    - Engels Dolby Digital Plus Atmos en Frans Dolby TrueHD Atmos
    - Engels Dolby TrueHD Atmos en Frans Dolby Digital Plus Atmos
    - Engels Dolby TrueHD Atmos, Engels DTS-HD MA en Frans Dolby Digital



    Gelukkig ben ik niet gebonden aan Nederlandse ondertitels.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Warner doet het niet alleen hier in Europa, ook in de USA zijn ze opvallend bezig:

    Ehhh....dat kan je toch zelf...?
    Nee want ik heb geen SM, ik ben nl 1 van de 7.7 miljoen (wsl zijn het er meer) Nederlanders die geen SM/Facebook heeft, vandaar ook de vraag
    "A man's got to know his limitations", ...

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •