De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Carrefour Brugge St. Kruis doet uitverkoop dvd's en Blu-rays

    De Carrefour in Brugge St. Kruis wordt verkleind. Het wordt een Carrefour Market, wat betekent dat ze alleen nog maar voeding gaan verkopen en dat ze het gros van de non-food gaan afstoten. Op dit ogenblik liggen er hopen dvd en Blu-ray titels met kortingen van 30 % en meer op de nieuwprijs. Wie in de buurt mocht zijn, kan misschien even binnenwippen. Er lagen ook 4K-titels. Heb er Valerian zien liggen voor 20,99 euro, en volgens mij ging er aan de kassa nog iets van af.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #2

    Standaard

    Was er een groot aanbod? Ik zoek voornamelijk 4K's en Blu Ray. Had al eens gebeld en die mevrouw zei dat het 25% korting was. Woon daar niet direct in de buurt dus zou willen weten of het de moeite is om speciaal te gaan.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BluRay4Life Bekijk bericht
    Was er een groot aanbod? Ik zoek voornamelijk 4K's en Blu Ray. Had al eens gebeld en die mevrouw zei dat het 25% korting was. Woon daar niet direct in de buurt dus zou willen weten of het de moeite is om speciaal te gaan.
    Ik weet natuurlijk niet wat je zoekt... er lagen een handjevol 4K's, verder nogal wat Warner-televisiereeksen. Wel vaak dezelfde titels die terugkeerden.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    Bedankt voor je antwoord. Zoek vooral de recente titels op 4K. Idem voor Blu Ray en tv-reeksen. Die Valerian interesseert me wel op 4K. Klinkt toch niet alsof het echt de moeite is om speciaal te rijden.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •