Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 69 van 69 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Op amazon temporarely out of stock. Ik kan me niet inbeelden dat deze film zo gewild is dat die al uit stock is. Lijkt me weer een geval van dat de Amerikanen eerste zelf de film kunnen voorbestellen en daarna pas wij. Jammer, want zou hem vandaag al in voorbestelling willen gezet hebben.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Op amazon temporarely out of stock. Ik kan me niet inbeelden dat deze film zo gewild is dat die al uit stock is. Lijkt me weer een geval van dat de Amerikanen eerste zelf de film kunnen voorbestellen en daarna pas wij. Jammer, want zou hem vandaag al in voorbestelling willen gezet hebben.
    Gebeurt hier tegenwoordig ook steeds vaker in Europa.
    Zowel bij de Engelse als Franse Amazon ben ik t al tegengekomen.
    Heel irritant, zeker als t gelimiteerde uitgaven zijn.

  3. #53

    Standaard

    Er komt een Sylvia Kristel box uit in Amerika met de volgende films:


    PLAYING WITH FIRE (France, 1975) Alain Robbe-Grillet. Bonus features: 2K Transfer, Audio Commentary by Tim Lucas, Interview with Catherine Robbe-Grillet and more tba.

    PASTORALE 1943 (Netherlands, 1978) Wim Verstappen. Bonus features: 2K Transfer, Audio Commentary by Peter Verstraten, Vintage Interviews 1978 HD, Theatrical HD Trailers and more tba.

    MYSTERIES (Netherlands, 1978) Paul de Lussanet. Bonus features: 2K Transfer, Audio Commentaries by Peter Verstraten and Jeremy Richey, Vintage Interviews 1978 HD, Theatrical HD Trailer and more tba.

    JULIA (Germany, 1974) Sigi Rothemund. Bonus features: 2K Transfer, Audio Commentary by Jeremy Richey, Theatrical HD Trailer and more tba.

    All discs are REGION-FREE.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Er komt een Sylvia Kristel box uit in Amerika met de volgende films:


    PLAYING WITH FIRE (France, 1975) Alain Robbe-Grillet. Bonus features: 2K Transfer, Audio Commentary by Tim Lucas, Interview with Catherine Robbe-Grillet and more tba.

    PASTORALE 1943 (Netherlands, 1978) Wim Verstappen. Bonus features: 2K Transfer, Audio Commentary by Peter Verstraten, Vintage Interviews 1978 HD, Theatrical HD Trailers and more tba.

    MYSTERIES (Netherlands, 1978) Paul de Lussanet. Bonus features: 2K Transfer, Audio Commentaries by Peter Verstraten and Jeremy Richey, Vintage Interviews 1978 HD, Theatrical HD Trailer and more tba.

    JULIA (Germany, 1974) Sigi Rothemund. Bonus features: 2K Transfer, Audio Commentary by Jeremy Richey, Theatrical HD Trailer and more tba.

    All discs are REGION-FREE.
    Het is blijkbaar een kampanje op Indiegogo van een set van een boek met blu-ray-box: https://www.indiegogo.com/projects/s...habrol-hc-book

    De pagina van deze release op blu-ray.com: https://www.blu-ray.com/movies/Sylvi...lu-ray/288602/

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Workaholic Bekijk bericht
    10 maart 2021 USA: Een vrouw als Eva
    13 april 2021 USA: Het Debuut
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Workaholic Bekijk bericht
    11 mei 2021 USA Van de koele meren des doods
    (naast Nederlands wordt er in deze film ook Engels en Frans gesproken, de ondertiteling zal Engels zijn)

    3 films van Nouchka van Brakel uitgebracht door Cult Epics
    Op 8 juni verschijnen deze 3 films als set onder de titel Nouchka van Brakel Trilogy.

    https://www.blu-ray.com/news/?id=28642

  6. #56

    Standaard

    Ik zit er over te denken om Van de koele meren des doods te gaan bestellen. Ik ben wel benieuwd naar de kwaliteit van die uitgave.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik zit er over te denken om Van de koele meren des doods te gaan bestellen. Ik ben wel benieuwd naar de kwaliteit van die uitgave.
    Die is naar mij onderweg. De uiterste leverdatum is wel 18 juni. Waarom moet een verzending uit de US altijd 2 of 3 keer zo lang duren als een bestelling uit Azië?

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Die is naar mij onderweg. De uiterste leverdatum is wel 18 juni. Waarom moet een verzending uit de US altijd 2 of 3 keer zo lang duren als een bestelling uit Azië?
    Heb je hem inmiddels? En is het wat? Hij staat nog op mijn lijstje maar ik twijfel.

    Op Amazon.com kwam ik trouwens nog deze boxset tegen van films die al eerder in dit topic vermeld zijn:



    SCORPIO FILMS: THE DUTCH SEX WAVE COLLECTION - 4-Disc Box Set

    The Dutch Sex Wave aka the Golden Age of Dutch cinema combined artistic freedom, sexual liberation, and exploitation with commercial success. Cult Epics presents four of frontrunner Scorpio Films most successful Dutch Sex Wave films, previously unreleased in the US: MY NIGHTS WITH SUSAN, SANDRA, OLGA & JULIE - the erotic four play; BLUE MOVIE - the most sensational taboo film of all time; FRANK & EVA - living apart together; and OBSESSIONS - Hitchcock, Scorsese and sex.

    "The significance of Scorpio in those years was that Holland learnt that Dutch films existed and were worth watching." - Paul Verhoeven

    SPECIAL FEATURES:

    New HD Restorations and Transfers.
    Introductions and Interviews with filmmakers & producers.
    Scorpio short films - Heartbeat San Francisco (1966), Joop (1969), Joop Strikes Again (1970).
    Scorpio Films - featurette (2018).
    Up Front & Naked: Sex in Dutch Films - featurette (2017).
    Eye Film Institute - featurette (2018).
    Poster & Photo video galleries.
    Sylvia Kristel Poster video gallery (FRANK & EVA).
    Interview with Martin Scorsese (OBSESSIONS).
    Script notes by Martin Scorsese (OBSESSIONS).
    Scorpio Films Theatrical Trailers.
    First printing includes 16-Page Booklet "Scorpio Films & The Dutch Sex Wave" with essay by journalist Guido Franken.
    New Slipcase art design by Gilles Vranckx.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Heb je hem inmiddels? En is het wat? Hij staat nog op mijn lijstje maar ik twijfel.

    Op Amazon.com kwam ik trouwens nog deze boxset tegen van films die al eerder in dit topic vermeld zijn:

    Qua film is dit vrij zwaar. Qua kwaliteit is deze vrij goed, af en toe nog wat kleine witte vlekjes, maar voor de rest een vrij goed beeld. Voor de extra's moet je deze niet kopen, die zijn kort en weinig interessant.
    Die boxset lijkt me wel interessant, maar dan die prijs alweer...

  10. #60

    Standaard

    Niet helemaal ontopic (opnieuw) maar de eerder hier genoemde Nederlandse boxset van George Sluizer (met daarin Spoorloos op blu-ray) is momenteel leuk geprijst op Bol.com: 34,72. Ik heb er eentje besteld maar het lijkt erop dat ze niet veel exemplaren meer hebben.

  11. #61

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtg Bekijk bericht
    vlaamse film Patrick krijgt een release in de uk : https://www.amazon.co.uk/gp/product/...KL5A1OLE&psc=1
    Bedankt voor de melding. Ik heb hem toegevoegd aan de lijst.

  13. #63

    Standaard

    Naakt over de schutting (1973) wordt op 23 augustus uitgebracht in Amerika: https://www.blu-ray.com/news/?id=30529

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Naakt over de schutting (1973) wordt op 23 augustus uitgebracht in Amerika: https://www.blu-ray.com/news/?id=30529
    Dan moet deze film inmiddels welhaast 'cult' geworden zijn daar, want ik zou niet weten wie in Nederland (of België) op een uitgave van deze film zit te wachten.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dan moet deze film inmiddels welhaast 'cult' geworden zijn daar, want ik zou niet weten wie in Nederland (of België) op een uitgave van deze film zit te wachten.
    Ik , en ik ken nog wel een paar mensen. De reden voor het uitbrengen is vermoedelijk deelname van Sylvia Kristel.

  16. #66

    Standaard

    De oprichter van Cult epics is een Nederlander, dat zal ook een reden zijn.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Naakt over de schutting (1973) wordt op 23 augustus uitgebracht in Amerika: https://www.blu-ray.com/news/?id=30529
    Dubbel bijzonder: het wordt een vette luxe uitgave, limited edition van 1000 exemplaren met een extra CD met de soundtrack van Ruud Bos erbij. En interviews uit Nederlandse programma's. Wow.


    • NEW 4K RESTORATION FROM THE ORIGINAL CAMERA NEGATIVE
    • Audio Commentary by biographer Harry Hosman
    • Behind-the-Scenes of Naked Over the Fence (1978)
    • Interview with director Frans Weisz (KRO, 2014)
    • B-Movie Orchestra + Interview with composer Ruud Bos (VPRO, 2015)
    • Promotional Gallery
    • Sylvia Kristel Film Trailers
    • Limited Edition of 1000 Blu-ray copies includes Exclusive bonus CD w/Soundtrack by Ruud Bos & Slipcase, Double-sided Sleeve.


    EDIT: Aha, had even wat berichten eronder al gemist. Volgens mij is dit trouwens de Eye Filmmuseum-restauratie die hier wordt uitgebracht, beter nog dat moet haast wel, want Eye kaart op hun site aan dat ze de making of ook recent gerestaureerd hebben. Voor de liefhebbers wat leesvoer: https://www.vprogids.nl/cinema/lees/...lm-player.html
    Laatst aangepast door Samba-boy : 30-04-2022 om 19:03

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Naakt over de schutting (1973) wordt op 23 augustus uitgebracht in Amerika: https://www.blu-ray.com/news/?id=30529
    Bedankt. Hij is toegevoegd aan de lijst.

    Ik zie trouwens op Amazon een andere cover dan wat er op blu-ray.com te zien is:


  19. #69

    Standaard

    Bij Cult Epics verschenen:

    AmnesiA (2001)
    Bonus TV films by Martin Koolhoven:
    Suzy Q (1999) 85 mins
    Dark Light (Duister Licht) (1997) 55 mins

    De stilte rond Christine M. (1982, A Question of Silence)
    Gebroken Spiegels (1984, Broken Mirrors)

    Deze staan nog niet op de lijst:
    Als onderdeel van de “Sylvia Kristel 1970s Collection”:
    Pastorale 1943 (1978)
    Mysteries (1978)
    Laatst aangepast door The Workaholic : 22-11-2023 om 05:00

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •