De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Ready Player One (Blu-ray)

    Ready Player One (Blu-ray)

    Ready Player One is als een achtbaanrit, maar dan zonder lange rijen en en met meer dan slechts een paar minuten plezier

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Inderdaad een heerlijke vlotte film die de gang erin houd en je geen moment verveeld.
    Ben zelf geen gamer en dat was idd geen gemis, ben wel weer een filmliefhebber en
    kwam veel kwinkslagen naar andere films tegen en vond dat wel een vleug humor aan
    de film toevoegen.

    Heb zelf dan wel niet de zogenaamde "Benelux" uitgave, die allang niet meer Benelux is,
    maar gewoon de franse bende waar wij vet aan mee mogen betalen om die fransen aan
    een Dolby Thrue HD track te helpen bah bah bah bah.... Laat WB eindelijk eens tot inkeer
    komen en ons indelen bij de UK. Zelfs de spaans en italiaans sprekende medemens wil niet
    bij de fransen horen, dat mag toch wel wat zeggen

    Heb de UK 3D uitgave in mijn bezit, is zone vrij en de 3D disc heeft ook NL subs (de 2D niet!),
    over zone vrij gesproken, denk dat de NL uitgave(lees dus franse uitgave) ook zone vrij is, bij
    de disc info hier op het forum staat zone B en dat lijkt mij maar deels correct.

    De UK uitgave beschikt wel over een knappe engelstalige Dolby Thrue HD 7.1 track en indien
    gewenst is dat ATMOS als je ook je Top speakers erbij inschakeld. De 3D disc, die waarschijnlijk
    hetzelfde zal zijn als de NL en DE uitgave, komt niet verder dan Engels DTS HD MA 5.1 en dat
    vind ik dan wel weer een beetje teleurstellend, maar WB is helaas niet echt klantvriendelijk, eerder
    vreselijk dom bezig. Veel verschillende lokale uitgaven en uitgevertjes die allemaal uit de ruif moeten
    meeëten maakt het produkt duur en niet overal even gewenst.

    Heb angst voor de Brexit, koop hier bijna niets meer......

    Oh, ja..... Ready Player One heeft mij prima vermaakt en ik mij dan ook geen moment verveeld,
    zeker een tweede kijkbeurt waard, waarbij de 3D uitgave bij mij de voorkeur heeft, had bij de
    2D versie meer het idee dat het er op bepaalde momenten meer tekenfilmachtig uitzag dan
    tijdens de 3D weergave, overigens heb ik wel betere 3D uitgaven gezien, maar het kon er
    mee door, Mocht je de film nog niet gezien hebben...... Veel Plezier
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •