De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Trek: Discovery (blu-ray)

    Zoals vermeld in het release lijst topic komt het eerste seizoen van Star Trek Discovery op blu-ray uit, zie hier de releaselijst (met dank aan tmvde).

    Ik koop eigenlijk altijd wel alle films en series van Star Trek op het beste formaat leverbaar, en ook deze zal er wel inkomen voor de extra's.

    Ik ben wel zeer benieuwd naar de beeldkwaliteit t.o.v. netflix die de serie in Dolby Vision uitzendt.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Zoals vermeld in het release lijst topic komt het eerste seizoen van Star Trek Discovery op blu-ray uit, zie hier de releaselijst (met dank aan tmvde).

    Ik koop eigenlijk altijd wel alle films en series van Star Trek op het beste formaat leverbaar, en ook deze zal er wel inkomen voor de extra's.

    Ik ben wel zeer benieuwd naar de beeldkwaliteit t.o.v. netflix die de serie in Dolby Vision uitzendt.
    Ik ben toch vooral benieuwd of de Picard serie ook naar Netflix gaat komen.

  3. #3

    Standaard

    Ook van CBS toch, dus ik hoop het wel. Hebben we straks twee Star Trek series, het moet niet gekker worden .

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ook van CBS toch, dus ik hoop het wel. Hebben we straks twee Star Trek series, het moet niet gekker worden .
    Zeker, ook streaming. Schijnen zelfs nog meer series in ontwikkeling te zijn

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Zeker, ook streaming. Schijnen zelfs nog meer series in ontwikkeling te zijn
    Als ze maar een beetje waken voor overkill. Hopelijk wijken de series qua toon sterk van elkaar af, ik hoop dat de Picard serie niet in dezelfde trant als Discovery is, maar meer 'klassieke' Trek.

  6. #6

    Standaard

    zet ik op m'n lijst
    "A man's got to know his limitations", ...

  7. #7

    Standaard

    Even een schopje. Seizoen 2 is natuurlijk al uit. En Star Trek Short Treks komt in de UK op 13 juli uit.

  8. #8

    Standaard

    Ondertussen is Short Treks binnen. Zitten wel een paar aardige extra's bij. Blijft jammer dat het een blu-ray is en geen mooie UHD, maar qua kleuren is het best aardig.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ondertussen is Short Treks binnen. Zitten wel een paar aardige extra's bij. Blijft jammer dat het een blu-ray is en geen mooie UHD, maar qua kleuren is het best aardig.
    Kan je eens even checken of de afleveringen op de discs NL subs hebben. Volgens de hoesinformatie niet.

  10. #10

    Standaard

    Ik zal vanavond eens kijken, ik moet er nog 3 kijken.

  11. #11

    Standaard

    Helaas, alleen Engelse SDH ondertiteling smoothRon.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Helaas, alleen Engelse SDH ondertiteling smoothRon.
    Daar vreesde ik al voor en een release hier bij ons kunnen we ook vergeten precies.

    In ieder geval bedankt om het na te kijken Rogue.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •