De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard True Detective: Seizoen 01 afspeel problemen...

    Beste,

    Geen idee of ik het hier mag vragen... Zal toch een poging wagen.

    Ik heb de eerste aflevering al 2x bekeken van True Detective sinds mijn aankoop aantal jaren terug, nooit doorgekeken omdat er altijd iets anders tussen kwam. Gisteren derde poging om nu de serie volledig te zien, wat blijkt nu aflevering 1 en 2 heeft een storing opeens, beeld staat stil en verspringt een minuut verder. Dit is zo mijn mijn nieuwe Panasonic speler en ook op,mijn laptop is dit het geval. Als ik deze disc instop in mijn Samsung speler speelt die zonder problemen.

    Iemand enig idee wat de reden zou kunnen zijn? En is mijn disc effectief kapot? Heb intussen jammer genoeg reeds seizoen 01 opnieuw besteld.
    Laatst aangepast door freaky : 05-09-2018 om 22:24
    BD (1243) What i Watch

  2. #2

    Standaard

    Ik had dit niet bij True Detective, maar wel bij Game of Thrones seizoen 1. Het zijn erg zware discs.

  3. #3

    Standaard

    Ik heb dit probleem bij Westworld, enkel te bekijken op mijn PS3.

  4. #4

    Standaard

    Disc eens grondig nakijken. Is meestal het gevolg van een krasje.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door x-vision Bekijk bericht
    Disc eens grondig nakijken. Is meestal het gevolg van een krasje.
    Daar kun je dan waarschijnlijk niet veel aandoen.
    BD (1243) What i Watch

  6. #6

    Standaard

    Heb je ook een tijdsaanduiding wanneer het beeld overslaat? Ik heb de blu-rays namelijk ook liggen en ook nog niet bekeken. Maar als ik weet wanneer de disc verspringt, wil ik best even kijken of ik er ook last van heb.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Daar kun je dan waarschijnlijk niet veel aandoen.
    Dat kan je wel zeggen... [OFFTOPIC] Heb de Harry Potter Hogwarts Collection & net de laatste film skipped door een krasje. Gevolg: ofwel vervang ik de disc door de standaardeditie met standard coverart ofwel koop ik de box volledig opnieuw 2dehands voor woekerprijzen om de discart gelijk te hebben met de design van de box... Collector issues. [OFFTOPIC]

    Maar goed, ik heb deze ook liggen (de boxset van bol.com). Als je de timecode hebt wil ik ook wel eens kijken zoals korenjw ook voorstelde.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •